![]() |
|
kent iemand deze band?? of heeft iemand heel toevallig deze band ook nog in de ACU gezien net? ik had er nog nooit van gehoord maar ze waren super!
![]() wie had nou ooit kunnen denken dat er zoveel goeds uit Rotterdam kwam! 't is vrij authentieke ska waar je niet stil bij kan blijven staan en wat gewoon lekker dansbaar is enzo en wat rock steady en reggae en jazz en dub en weet ik veel voor diegenen die het niet kennen (zoals de meesten denk ik), onthoud de naam en ga ze maar eens bekijken (bijvoorbeeld 12 oktober samen met de hardheid, beans en nog wat skabands in alkmaar) http://www.rsjfoundation.com/ (de mp3's op de site vielen mij een beetje tegen, maar dat bleek live zeker niet het geval te zijn)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lekkere muziek, ik vind dit niet echt tegenvallen? Bedankt voor de tip ![]() Btw The Apers komen ook uit Rot-teeuhr-dam, er komt inderdaad wel veel goeds vandaan. ![]() |
![]() |
|
volgende week donderdag (13-02) komen ze in Unitas in Wageningen! allemaal komen
![]() ![]() DUS waar gaat iedereen volgende week donderdag heen??? *hint* http://www.jvunitas.nl/
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
RSJFoundation had ik erg graag willen zien... |
![]() |
|
Verwijderd
|
de Rotterdam ska-jazz foundation is gewoon ge-wel-dig!
ik heb ze toevallig vorige week 2x gezien, donderdag in Unitas wageningen (zeer goed) en zaterdag in paradiso bij dansen voor vrede. Wreed. Dansen voor vrede was zowieso vet relax, die andere ska band ook (hoe heette die ook alweer?) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
playlist:
legowelt - disco rout legowelt - gotoburg jacks legowelt - chokolecktrik 10.000 elektrovolt - everybody needs a ms10 rude 66 - out in style rude 66 - my 909 remix 10.000 elektrovolt - exp 10.000 elektrovolt - moon religion 10.000 elektrovolt - lego sex 10.000 elektrovolt - creeps in the disco solvent - my radio adult. - hand to phone legowelt - arpy our modular friend 10.000 elektrovolt vs refja - tekno mix voor een lekker elektro avondje ...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nieuw Soulseek (tip)topic. Verwijderd | 112 | 13-11-2007 13:24 | |