Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
understatement..
quote: Stfoe aap je weet niet wat je praat, ik durf niet meer te rijden door wat probleempjes en dinsdag heb ik pas weer me eerste rijlessen zodat ik weer ga durven. Anyway ik had vervoer nodig, uit eindelijk was het toch goedgekomen nog. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
waarom reageerde ik eigenlijk op dit topic ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
HAI HOI!
Leuke oproep, het trok me gelijk aan! Ik ben een niet onaantrekkelijk jongen van niveau! 20 jaar: rijbewijs en zelf ook een auto! Gaan wij elkaar beter leren kenne? Mail me alsjeblieft: chieltje1@hotmail.com Chieltje
|
Ouwe locatie vonnik ook oke, zolang er maar N&W in zit zit het wel goed denk ik.
Maar t moet gewoon weer open, ik kan nie zonder Speedfreax. ik ben er 1x geweest en dat was de laatste Speedfreax. En dat was eerlijk gezegd m'n beste uitgaanservaring tot nu toe, die hele sfeer, die hele entourage. Geweldig prettig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
omg ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie wil Nederlands -> Duits voor mij vertalen Spoed! jahoorr | 1 | 25-01-2010 22:18 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquete Irak. Wie wil mij helpen door deze in te vullen? x-dani-x | 6 | 16-10-2006 21:28 | |
Algemene schoolzaken |
enquete voor school Anke1987 | 31 | 10-10-2003 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
wie wil dit ff samenvatten pleeeeeeeeeeeze boixy | 15 | 23-10-2002 22:05 |