Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Waar geld verdient kan worden, speelt respect geen rol meer.
Ik weet niet wat ik er van vind. Kurt Cobain is voor mij een mens, die gezongen heeft in een band en daarna met een shotgun zich van het leven beroofde. Ik zie hem niet als een held, als de grootste artiest van de laatste decennia of als een eenzame, gekwelde ziel waar we voorzichtig mee moeten zijn en medelijden mee moeten hebben, zelfs na zijn dood. Ik zal zijn dagboeken dan ook niet lezen, ten eerste omdat ik er geen tijd voor heb en ten tweede omdat ik het niet interessant vind. Er moet veel gebeuren voordat ik dagboeken van een bepaald persoon ga lezen. LUH-3417 |
![]() |
|
Ik heb het boek gelezen en gekocht. Het is een mooi boek en er staan redelijk persoonlijke dingen in hoewel hele grote stukken weggelaten zijn.
Ik voelde me wel schuldig toen ik het las, het is tegen zijn wil in idd en eigenlijk mag je dat niet doen. Ik heb het 1x!!!! gelezen, ik heb het in de kast gelegd en daar blijft het. Ik denk wel dat de echt gevoelige stukken en de dingen waar ie veel over zichzelf praat weggelaten zijn en dat vind ik goed. Er staan voornamelijk stukken in over zijn visie op maatschappij en de band zelf!!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Boeken waarbij het ik-figuur veel drugs gebruikt Bonevouwer | 41 | 26-05-2005 18:44 | |
Muziek |
Boeken over artiesten Verwijderd | 21 | 16-09-2003 10:29 | |
Muziek |
Overschatte bands.. Verwijderd | 158 | 28-06-2003 16:31 | |
Muziek |
Nog Nirvana-exegeten hier? Not for Sale | 43 | 25-10-2002 12:46 | |
Muziek |
Dagboek van Kurt Sytrial | 43 | 24-10-2002 15:18 | |
ARTistiek |
kurt cobain's dagboeken verkocht.. fucking hero | 29 | 06-03-2002 18:50 |