Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
over 'n tijdje komen op http://www.cito.nl de tabelletjes met scores en de bijbehorende punten
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Is duits (havo) moeilijk?
want die heb ik morgen. zou eerst gewoon in de toetsweek zijn, maar uiteindelijk toch niet, omdat de toets er toen nog niet zou zijn, hij zou pas een paar weken later komen, en toen kreeg ik vandaag met duits te horen dat we morgen die luistertoest hebben ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tja..
Er zijn 3 onderdelen 1: 7 vragen aan de hand van een interview 2: Een stuk of 17 (weetniet precies hoeveel) invulwoorden. Dus je hoort een stukje tekst en dan *piep* en daar moet je het goede woord invullen 3: Een interview over een orkest. Ongeveer evenveel vragen als het 2e stuk De eerste 7 vragen zijn heel makkelijk. Het tweede onderdeel was erg onduidelijk. Veel vage zware stemmen en dit soort van opgaves vind ik sowieso irritant. Deel 3 wordt door een rustige stem verteld dus als je goed oplet moet het gewoon te doen zijn. Onderdeel 1: Uiensoep zorgt ervoor dat je eetlust weggaat en bananen maken je te actief om goed te kunnen sporten. Een aftreksel van dennenaalden wordt gebruikt als slaapmiddel. Dekens van een bepaalde stof zijn niet goed omdat...Eh..iets met vocht. Onderdeel 3: Mensen uit het orkest mogen prive optredens geven, maar moeten wel "fit" zijn voor een orkestoptreden. Alle concertzalen hebben hun eigen voor en nadelen (laatste vraag). Het tweede onderdeel vond ik dus heel lastig. Ik denk dat ik rond de 6 uitkom en dat is meestal zo bij mijn Duits luistertoetsen.. Laatst gewijzigd op 30-01-2003 om 15:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar onderdeel 1 en 3 zijn dus wel een beetje te doen? Iig bedankt! en ik zal die dingen onthouden ![]() |
![]() |
|
De luistertoets van Engels (HAVO-niveau) vond ik erg makkelijk. De eerste 17 vragen gaan over een vrijwilligersorganisatie die mensen naar Derde Wereldlanden stuurt, dat is een eitje. De tweede 17 vragen waren opgesplitst in twee delen:
- Vragen over een britse NS ![]() - Korte radiofragmenten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Er werd gezegd dat de norm 2 fouten per punt zou zijn....nou...dan zit ik op -1 ofzo ![]() Maar gelukkig staat dat nog niet vast, en zal het hopelijk wel wat soepeler worden gerekend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Die dingen van hoe de cijfers bepaald worden, zijn nog niet bekend. Mijn leraar zegt dat als je minimaal 2/3 goed hebt, je zeker weten een voldoende hebt en het waren 34 vragen, dus...
Ik had maar 4 fout (Engels HAVO)! Dus ik heb zeker weten een voldoende. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop echt op een 5 ofzo.. met oefenen kwam ik namelijk telkens op een 3,9 uit ofzo ![]() |
![]() |
|
Hey,
Ik heb vandaag VWO Engels, morgen Duits, en woensdag Frans. Ik zal zoveel mogelijk proberen te onthouden voor jullie. Wel fijn dat ik al een beetje weet waar engels en frans over gaat...kan iemand me vertellen waar Duits over gaat? Engels wordt bij mij een ramp want met oefenen haalde ik altijd rond de 3...LOL Frans en Duits zal hopelijk wel lukken. Jullie horen er nog wel van! Groetjes Moppie |
![]() |
|
![]() |
hey
staan er al antwoorden op internet?? of weet iemand wat antwoorden, of heeft iemand de toets/vragen?? oja, zet wel de versie erbij als je antwoorden weet, misschien krijg ik wel dezelfde versie ![]() wij moeten de toets namelijk nog maken op onze school thx!! Laatst gewijzigd op 03-02-2003 om 13:43. |
![]() |
|
Trouwens, ik heb dus net engels gehad.
Bestaat idd uit 2 delen. Deel 1 zijn 16 vragen en gaat over de politiek ofzo in Engeland. Over MP's en LowerChambers ofzoiets. Wordt verteld door een mannenstem..op zich wel duidelijk In het vragenboekje zijn bijna alle vragen zo: Mister ... thinks... a) b) c) Snap je? Toen onderdeel B. Een soort van studiogesprek. Het eerste gedeelte was ook steeds keuze uit a,b,c en was op sommige momenten HEEL onduidelijk. Het ging over beroemdheden...Celine Dion, Michael Jackson, Mariah Carey, Kylie... Vooral 1 zo'n man aan de telefoon was echt niet te verstaan... Heb wel 1 antwoord voor degenen die em willen... Er is 1 vraag over Michael Jackson, over wat een vrouw van em vind, en het antwoord daarop is "mental case" Sorry, meer vragen kon ik niet onthouden ![]() Uh ohja, laatste 8 vragen ofzo is zo'n invuloefening met van die piepjes. Ik ben daar echt onwijs slecht in maar vond het nog wel gaan. Gaat over fossielen. Wel irritant dat er ontzettend stomme zaag ofzo steeds doorheen zit... Zo, ik heb wel ff opgelet voor jullie he... ![]() Morgen Duits... ![]() Moppie |
![]() |
|
Ik had afgelopen vrijdag luistertoets Engels (VWO), ik vond het wel heel moeilijk, maar had het toch nog goed gemaakt. Had 6 fouten, en is waarschijnlijk iets hoger dan een 8. Bij ons in de klas had helemaal niemand een onvoldoende (terwijl niet iedereen een ster is in Engels). Het viel dus wel mee!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
vandaag Engels Havo gehad...aaaaargh
kon het redelijk verstaan en snapte de vragen, maar kon niet kiezen ![]() Duits was dit jaar een stuk makkelijker. Morgen krijg ik aantal fouten te horen...*nagelbijt* |
![]() |
|
Ik heb vorige week Engels en Frans (VWO) gehad, en ik had met Frans 12 fout, das erg veel, maar was toch eennahoogste van de klas, dat belooft niet veel goeds voor onze klas. En voor Engels had ik 10 fout, ook niet echt goed, maar van Engels luisteren wist ik dat ik daar minder in ben, terwijl ik met Frans luisteren eigenlijk altijd wel goed ben. Onze lerares zei al dat het een pittige toets was dit jaar...
|
![]() |
![]() ![]() ![]() Engels 12 fout, waarschijnlijk iets van een 6 (ik weet niet meer hoeveel opgaven ht waren..) Maargoed, dat is best goed voor mijn doen. By the way.. Engels is gewoon een k*ttaal. Frans was bij ons 'dramatisch' gemaakt (zoals de lerares het noemde). Ik weet nog niet wat ik heb... maar ik vrees het ergste!!! ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-02-2003 om 14:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Heel veel succes in ieder geval! Liefs Maaike
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Duits en Frans luistertoetsen tellen bij mij 3 (!!) keer mee en de schriftelijke tentamens die ik tot nog toe heb gehad tellen maar 1 keer mee. En laat ik nou net een 9.7 voor mijn tentamen hebben (Duits) en een 5 voor mun luistertoets... Morgen Frans terug... Ik vrees met grote vrezen..
(Gelukkiig tellen de brieven die we moeten maken ook drie keer mee.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had een week geleden tentamen week. En ik had luister- kijkvaardigheid toets van engels. Maar krijg de uitslag pas over 5 weken. Echt weird.
En vorige week had ik luister - kijkvaardigheids toets duits. Dat cijfer zal ik morgen wel horen. Ik heb niet echt een goed gevoel over. Ik vind het namelijk moelijk om mijn concentratie bij dat soort dingen te houden ![]() Maargoed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
volgens mij mag dat niet hoor. Want dan kan de ene school bij elke fout een punt eraf halen, de andere school bij 2 fouten een punt, weer een andere school bij 3 fouten een punt, en dan zou de ene leerling op school 1 een 1 krijgen bij 9 fouten, en bij school 3 een 7 bij 9 fouten Nogal een verschil, nietwaar? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Luistertoets Amerikaans Engels mag dat wel? joept | 6 | 11-02-2012 16:40 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Luistertoets Frans 2010 lipio0 | 35 | 07-02-2010 20:46 | |