Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Soldaat Simeone; waarom mag iemand zijn mening niet geven?? als IK vind dat IK over het algemeen vaak problemen ondervind met buitenlanders...dan is die uitspraak toch niet meteen racistisch?????!!!! tis de waarheid (voor mij) maar die mag je dan weer niet hier neerzetten?? hallo zeg... over 'positieve discriminatie' gesproken!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mwoa, als het dan volgens jullie toch goed is om zomaar elke nationaliteit af te kraken wil ik nog wel even kwijt dat ik een ***** hekel aan marokaanse jongeren heb. Ze lopen altijd te provoceren en ik ken er zelfs een aantal die twee weken geleden gewoon buiten liepen te feesten (niet in Ede) stelletje lijers.
Ik ben totaal geen rasist al zeg ik het zelf, van mijn beste vrienden is er eentje surinaams, eentje indonesisch en eentje chinees en zelfs met Turken heb ik meestal geen problemen... Maar dit hele verhaal is compleet Off-topic..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ze willen gewoon dat je naar ze kijkt als je langs ze loopt...wanneer je dat doet, heb je meteen een probleem ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat was ook helemaal niet mijn punt. Mijn punt ga ik niet nog een keer herhalen, dat is hierboven te lezen. Lees het anders nog eens over, dan dringt het misschien wel door. Probeer eens in te gaan op wat ik wel zeg en geen argumenten te herhalen, want dan wordt een discussie saai. |
![]() |
|
![]() |
nee ok...jouw punt is dat je niet iedereen op grond van zijn uiterlijke verschijning in een hokje kan douen...aangezien iedereen uniek is. kijk...wanneer ik keer op keer door marokkanen lastig gevallen word, dan ga ik automatisch bij elke marokkaan die ik tegenkom denken; 'oppassen met jou..want voor je het weet ben jij hetzelfde als de rest' ... ik weet het...beetje kortzichtig...maarreh...da komt door die negatieve ervaringen in het verleden. sorry dat ik het zeg..maar ik vind je iets te idealistisch klinken...hokjes zijn er nou eenmaal..
misschien een beetje te vergelijken met dit: wanneer jij tot 3x toe problemen hebt gehad met een CD uit een Free Record Shop....dan kan jij mij echt niet wijsmaken dat jij de 4e keer dat jij een cd gaat kopen WEER naar een FreeRecordShop gaat.... [Dit bericht is aangepast door pinhead (05-10-2001).] |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Maar, om nou toe te geven aan iets wat niet in orde is, omdat het andere uitgangspunt te idealistisch zou zijn.. dat vind ik wel erg makkelijk. Hokjes zijn er nou eenmaal, dus daar hoef je niets aan te doen. Criminaliteit is er nou eenmaal, zal er ook altijd blijven, moet je daar dan ook niets aan doen? Citaat:
Bovendien gaat deze discussie de verkeerde kant op. Niet dat ik dat niet aan had zien komen.. Het uitgangspunt is verkeerd. Verdorie, de discussie die we nu voeren heeft als uitgangspunt dat allochtonen slechteriken zijn. Dat is niet zo. Citaat:
Overigens ben ik het herhalen van mijn argumenten zat en het doet de discussie weinig goeds. Dat ga ik niet nog een keer doen. [Dit bericht is aangepast door Soldaat Simeone (06-10-2001).] |
![]() |
|
![]() |
Erm, ik vind dat jij (soldaat simeone) het uitgangspunt zelf een beetje die kant op hebt geduwd...
Ik denk eerder dat hier wordt gesuggereerd, dat wanneer men problemen ondervind in het uigaansleven, hierbij meestal (dus niet altijd!) allochtone jongeren bij zijn betrokken (met name Marrokaanse, als ik de topic goed heb doorgelezen).
|||
![]() |
Citaat:
bij ons heb je ook een probleem als je niet kijkt
|
![]() |
Ben blij dat er meer zijn die zo denken, (niet rasistisch, maar WEL bevooroordeeld) en vooral ook omdat dit, zo te horen, uit eigen ervaring wordt geput. Ik moet wel zeggen dat ook ik overgehaald kan worden, laat mij maar kennis maken met 1 marokaan die sociaal is en nooit geen problemen geeft.....
En of persoonlijke ervaring een goed argument is? TUURlijk! Zeker voor degene die hem maakt, en voor die anderen wil ik er nog wel een paar verzinnen... Ben het eens met pinhead. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
een erg vervelend probleem .. problemenenzo | 16 | 10-04-2010 20:10 | |
De Kantine |
Wat maakt jou chagrijnig? #4 Lethe | 500 | 21-05-2008 13:53 | |
De Kantine |
Waarom? Shitonya | 60 | 12-03-2005 09:04 | |
Liefde & Relatie |
met veel verschillende groepen mensen omgaan Verwijderd | 13 | 27-02-2005 15:45 | |
Lifestyle |
Dom internet/cu2/msn gedrag en lifestyle's Verwijderd | 67 | 04-05-2004 22:22 | |
Eten & Drinken |
Project: Stoppen met vlees, melkproducten en suiker joopie12 | 132 | 14-01-2004 13:59 |