Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kweetnie of ik het als compliment of als belediging moet opvatten ![]() Maar het kan wel, alleen heb ik een hekel aan strakke elastiekjes vlak op me hoofdhuid ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
en: Ik zag er ook afro-haar, dat is goedkoop enzo, is dat geen goed dread-haar? Ik denk alleen niet dat ik het zelf kan/wil doen.
|
Die in Deventer zit een beetje achteraf. Als je bij de Hema naar rechts loopt en die hele straat uitloopt en dan zit-ie ergens dichtbij de bristol, ik geloof dat je dan ook naar nog links moet afslaan maar dat weet ik niet zeker. (lekker duidelijk weer)
|
Een vriendin en ik willen dreads en vlechtjes laten zetten, alleen overal is het vet duur. Bij kinky zijn dreads 7 euro per stuk!
Maar Ik vroeg me eigelijk af hoe je haar eruit komt te zien als die vlechtjes er uit gaan. En hoelang kan je ze ongeveer laten zitten zonder dat je haar er heel slecht van wordt? |
![]() |
||
Citaat:
Als je je hele hoofd vol wilt hebben hoeveel vlechten zoude dan dan zijn? Misschien heb je dat weleens eerder gedaan hoeveel kostte het toen? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
kinky kapsel voorbeeld?! butterfly_1 | 61 | 15-02-2003 17:16 | |
Lifestyle |
~ Fototopic ~ wooooo ~Sjeherazade~ | 444 | 29-01-2003 15:05 | |
Lifestyle |
waar vind ik ... Ninnoc | 500 | 13-01-2003 13:21 | |
Lifestyle |
Welk merk haarverf/spoeling is het beste?? Heleentjuh | 37 | 01-10-2002 20:00 | |
Lifestyle |
hairextensions! *sterre* | 11 | 14-05-2002 10:39 | |
Lifestyle |
Haar creaties! bubbeltjes | 37 | 19-04-2002 12:29 |