Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2003, 23:25
Amarillys
Amarillys is offline
hoi, ik vraag me af of jullie net zoals mij zelf kunnen bepalen wanneer je je orgasme juist hebt (tijdens de sex, of vooorspel natuurlijk!)
ik bedoel dat als ik met mijn vriend vrij, als ik voel dat ik ga klaarkomen, kan ik gerust nog een minuut op dezelfde genots-intensiteit blijven (behalve als we stoppen uiteraard..) maar dus eigelijk zelf moet bij nadenken en 'beslissen' van en NU kom ik klaar
(snappen jullie het een beetje?)

Als we aan het vrijen zijn, kan ik ook zien dat we samen klaarkomen, omdat ik het wel even kan uitstellen, dat vind ik wel een groot pluspunt (niet dat het echt belangrijk is, maar het is toch wel leuker om samen te komen)

ik hoop echt dat jullie mijn uitleg een beetje begrijpen, en misschien hebben jullie dat ook ?
Oud 08-02-2003, 00:21
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
ik kan het ook wel redelijk uitstellen.. dan ontspan ik een aantal spieren ff en dan zakt de opwinding weer. Op een gegeven moment kan ik 't ook niet meer tegenhouden, ook niet door te ontspannen.
Oud 08-02-2003, 08:59
Verwijderd
Ik kan het ook wel uitstellen, maar dan moet de stimulatie wel ff stoppen zeg maar..
Anders kan ik het volgens mij niet. Maar ik heb er sowieso een gewoonte van gemaakt om niet "in 1 keer" klaar te komen. Hoe langer het duurt voordat... hoe lekkerder het is..
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 16:32
Verwijderd
ik kan het ook uitstellen
gewoon ff minder concentreren op het orgasme, dan wel weer en zo uiteindelijk...
maar idd, soms is het echt wel niet tegen te houden
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 16:35
-Meisje-
-Meisje- is offline
Ik heb t nog nooit willen uitstellen, uit angst dat t ni meer terug zou komen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 16:40
Verwijderd
probeer het dan es als je met uzelf bezig bent

angsten zijn er om overwonnen te worden
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 16:47
Verwijderd
hehe ik kan al nie goed klaarkome als me vriend het doet.. dus uitstelle zal ik maar helemaal nie probere... als ik klaar wil kome moet ik ech hard al me spiere in me bene aan gaan spanne anders lukt het ech nie.. jah of hij moe heel lang aan me zitte maar vind ik altijd zo lullig voor hem dat hij zo lang met mij bezig is
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 22:11
Macio
Macio is offline
Het lukt me wel redelijk. Mijn vriendin echter niet, maar die heeft de vage gewoonte om gewoon nog een keer en nog een keer en nog een keer klaar te komen. Dus ik 'pest' 'r wel eens en stop dan steeds net voor ze klaar komt. Dan kun je echt SUPER-geil worden! Geldt voor beide geslachten. Is een AANRADER
Oud 09-02-2003, 20:05
Verwijderd
ik heb aan 1 minuut sex op zich wel genoeg om een orgasme te hebben... maar ik kan het uitstellen tot een halfuur... dus... (maar ik mag het eigenlijk niet uitstellen van m'n vriend)
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 20:12
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
hehe ik kan al nie goed klaarkome als me vriend het doet.. dus uitstelle zal ik maar helemaal nie probere... als ik klaar wil kome moet ik ech hard al me spiere in me bene aan gaan spanne anders lukt het ech nie.. jah of hij moe heel lang aan me zitte maar vind ik altijd zo lullig voor hem dat hij zo lang met mij bezig is
ik heb bijna precies hetzelfde.
niet dat het niet lekker is ofzow, maar het lukt gewoon niet.
Oud 09-02-2003, 21:18
Thomas
Thomas is offline
Ik kan het meestal wel controleren, maar soms verlies ik die beheersing zeer snel.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten