Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij is Ferry Corsten trouwens serieus een Nederlander... |
![]() |
|
![]() |
Innercity, zeker weten. Dat is vooral omdat de lineup zo relaxed is, maar ook omdat ik praktisch naast de RAI woon...
Maar als je helemaal uit Maastricht moet komen voor Innercity, dan kan je je natuurlijk afvragen: "wil ik 200 tot 300,- uitgeven aan 1 feest?" Tis maar net wat je er voor over hebt... Ik zou in ieder geval voor Innercity gaan.
||
Citaat:
Mkay..Toch maar ff morgen bij het GWK een kaartje voor Innercity halen ![]()
||
Citaat:
Btw: Ik ben deze zomer ook al naar Love Parade geweest en Nature One. Hebben mij samen ook rond de 700 Mark lichter gemaakt. Dussss geld spielt keine rolle ![]()
|
![]() |
Bij mij ook niet. Sinds ik overal gastenlijst sta, kies ik lekker mijn feestjes uit
![]() Mijn feest-lijst ziet er voor de komende maand er zo uit: vanaf donderdag Amsterdam Dance Event, 24 november Massive of Shagadelic, 1 december Impulz, 8 december Qlimax, weekend erna onbekend, 21/22 december Parijs (Buddha Bar!!!), 26 december Earth, 27 december Higher Rush, 29 december Innercity, 31 december onbekend. Niet slecht ![]() Wat is het leven toch mooi ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Keuze Daaaan | 6 | 23-05-2005 12:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Keuze zozze | 4 | 21-12-2003 17:42 | |
Psychologie |
Keuze-> keuze-> keuze-> spijt? Optima | 11 | 03-06-2003 11:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Als beide mogelijke keuzes waarheid worden, wat is (de waarde van) een keuze dan? John Sickbock | 4 | 25-09-2002 20:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes Edwin uit Kaasstad | 0 | 08-03-2002 11:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Keuzes (wraak gedicht!) anonymous girl | 2 | 26-08-2001 14:20 |