Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Opinions differ, y'know. ![]()
|
![]() |
TUS is heeel sterk, maar kan nooit op tegen
MEMENTO veruit de beste film in z'n genre! (toen ik m gezien had kon ik het de hele avond nergens anders meer over hebben)
|
K vond bij Memento het einde vele malen MINDER verrassend. Het was meer zo van 'oh, ok' toen ik dat zag.
Terwijl ik bij The Usual Suspects meer zoiets had van 'NOOOOOOOOOOOOOOOOH MASTERLIJK'. Dus tja... Wat Memento zo 'goed' maakt is eigenlijk alleen maar die gimmick
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je een beetje had nagedacht begreep je dat ik het over de Keyser Soze FIGURE/LEGEND had. Iz you stupid?
Laatst gewijzigd op 03-02-2003 om 21:16. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Mensen zoals empyrian begrijpen het altijd. Citaat:
![]()
|
Usual suspects is zeker een van de beste 10 films die ik ken, maar er rest mij toch een brandende vraag.
Waarom nam Kevin Spacey (of verbal kint wat je wil) toch de moeite om met Kujan te praten? Hij hoefde niets te zeggen, maar toch vertelde hij het verhaal. terwijl die fax van die vent in ziekenhuis zowiezo was binngengekomen.
||
Citaat:
maar like.. ik zou er ook wel op kicken om een compleet bullshit verhaal op te hangen aan iemand die dan geen flauw idee heeft wie jij eigenlijk bent
||
Citaat:
|
Heb hem ook gezien, heel sterke film, lache was Benicio del Toro haha. Maar uitstekend spel van Kevin Spacey.
Boeiende film en verveeld geen moment.
||
Citaat:
'give me the fucking keys you cocksucker' 'in english please' geniaal ja. hoe hij praat en loopt. 'flip ya, flip ya for real'.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Van welke film moet er een sequel komen? Emoboy | 39 | 01-09-2005 17:34 | |
Films, TV & Radio |
Welke film móét ik gezien hebben, volgens u? Verwijderd | 105 | 17-05-2005 17:06 | |
Films, TV & Radio |
Acteurs: Daangerous | 87 | 06-05-2003 17:32 | |
Films, TV & Radio |
Volgende week: BRUUTE FILMS WEEK Daangerous | 15 | 18-01-2003 20:52 | |
Films, TV & Radio |
Enquête over films Balance | 31 | 06-12-2002 16:50 | |
Films, TV & Radio |
wat zijn joen favoriete films from the negenties? Silent Enigma | 17 | 29-04-2002 14:45 |