Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() weetje wat; topics die jij niet leuk vind laat je rusten en als ze echt overbodig zijn worden ze vanzelf wel gesloten ![]() |
![]() |
|
aan alle mensen die deze topics zinloos vinden....flikker dan ook op in plaats van je kostbare vrije tijd op te offeren om iets te posten op een topic dat je toch onzin vind...
radiohead-true love waits radiohead- exit music (for a film) radiohead- motion picture soundtrack smashing pumpkins- 1979 sigur rós- track 8 van ( )
||
Citaat:
future sound of london - max
|
ingite - pieter (naam is errug toepasselijk
![]() blood for blood - revenge on society (of redemtion denied) backfire! - still dedicated (of i dont wanna die young) madball - pride social distortion - when the angels sing maypole - dat nieuwe nummer Family now dit lijstje verandert volgens mij wel vaak.. ik zou trouwens makkelijk een alleenmuziekbegrafenisdient kunnen hebbe volgens mij...
|
Verwijderd
|
Als ik een kwartje kreeg van iemand elke keer als een topic als deze wordt geopend.. uh.. zou ik zeggen "ga weg met je kwartje ik heb er toch niks aan"
Maar goed. Begrafenis topics zijn stom. Wat kan jou het nou interesseren wat voor muziek ze draaien op je eigen begrafenis? Je bent er toch zelf niet bij. Weet je overigens wel hoe klote het is voor je nabestaanden om een beetje daar te zitten en die nummers af te luisteren, zeker als het er zoveel zijn zoals m'n bij m'n voorganger. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het kan mij ontzettend veel schelen wat ze dan draaien. Als je jouw patroon volgt hoeft men niet eens te spreken op een begravenis/crematie want wat maakt het uit wat men van je dacht. Zo'n bijeenkomst is een laatste herdenking aan de persoon in kwestie. En wat is er meer persoonlijk en typischer voor jou dan je muziek?? Ronduit quatsh dus wat je zegt (mijn opinie) Ik had vandaag een crematie van mijn buurjongen, waarbij slechts 2 nummers gedraaid werden. En die zeiden alles over hem. Zonder die muziek was de crematie half niet zo mooi geweest. laatste punt: misschien komen deze topics vaak voorbij, nou en. Er zijn er meer van dit soort. Als jij je niet met de dood bezig wil houden is dat jou zaak jammer dan. Maar jou warheid geld niet voor iedereen. Ik wil nog toevoegen (want laat dit topic daar nu over gaan): Kirsten Hersh + Micheal Stipe - your ghost Depswa - Traveler's song |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Het Meisje en de Dood flyaway | 0 | 01-12-2011 21:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van de Bloedelfen (Hoofdstuk 2) Ewuor | 11 | 16-02-2004 19:35 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
in hoeverre zijn jullie bezig met de dood? sublime | 29 | 12-11-2002 18:00 |