Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=366214
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Goed in die link die hier boven ergens staat, staan wel leuke dingetjes in. Wat voor haar heb je? Lengte? Dikte? Krullen?
||
Citaat:
Steek het mooi op. Maak je haar nat, flikker er een lading mousse in, staart maken en dan plukken vast zetten met schuifspeltjes en/of klipjes. Dat kan je ook door iemand anders laten doen, misschien makkelijker Als je een creatief persoon bij de hand hebt, laat die er dan wat artistieks mee doen, of een grace kelly rol *i love it* Staat heel stijlvol. Eén tip, je mag misschien wel 16 lijken, maar kijk uit met make-up etc dat je niet zo'n klein meisje van 11 lijkt dat met de make-up van mams heeft gekloot. Dus overdrijf het niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (toch vraag ik me af in wat voor kroegen jij dan komt ![]() Laatst gewijzigd op 08-02-2003 om 15:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed ontopic: Wat ik aan doe hangt er van af waar ik heen ga. Als ik naar een 'alto' kroeg ga, kom ik niet aanzetten met 3 polo's. Gewoon dat is niet fijn. Dan meestal rokje, kniekousen, getailleerd bloesje. Alsik naar ergens anders heen ga, ook weer afhankelijk met wie, trek ik wat normaals aan, meestal richting chique met een knipoog. *en m'n sigarettenpijpje ![]() Make-up, vrij simpel, omdat mn kleding meestal wel opvallend is. Lijntje boven mn oog, creatief kleuren etc. Klaar Haar, meestal opgestoken, of los met een hoop mousse troepjes er in.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry hoor maar dan doe je toch precies hetzelfde als jlo-wannabe? er zeullen daar ook wel mensen rondlopen die denken, o man daar heb je weer zon puberaal figuur van 17 die naar binnen is gesneakt.............................. Maar verder ben ik het wel met je eens hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga niet door een kroeg heen rennen, zuip niet, ik gedraag me gewoon. Ik ga meestal met oudere mee, daar pas jeje aan aan. Als mensen vragen hoe oud ik ben en ik zeg dat ik 17 ben willen ze me vaak niet geloven, en denken dat ik een stuk ouder ben. Er is een verschil tussen 17 en 14 *althans dat mag ik hopen* En JLO is wel op en top fout he, komop AVRIL IS HET HELEMAAL ![]() ![]()
||
Citaat:
Ennnnnnnnnnnnn ze komt waarschijnlijk op Pinkpop *zoja dan gaik er daar stalken netzolang tot dat ik dr handtekening op mn tiet heb* @Glow, ja die kroegen dat vraag ik mezelf ook wel eens af ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, deal ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Toen ik 14 was ging ik ook al regelmatig uit, en zelfs daarvoor al. Ik had nogal een grote uitgaansdrang ![]() Laat dat meisje nu toch doen, meisjes van 14 nu zijn niet meer de meisjes van 14 50 jaar geleden... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ontopic: blaaaaaa |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik mis zoveel. Verwijderd | 56 | 05-10-2008 10:55 | |
Liefde & Relatie |
Zaterdag uit, vanavond afgesproken NEUT | 31 | 18-01-2008 11:06 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #43 groovy | 500 | 17-09-2006 22:34 | |
Psychologie |
Maak de zin af topic #2 Mariekje* | 412 | 06-03-2006 15:29 | |
Lifestyle |
Is hij weer... ga je vanavond uit en wat doe je aan? Sade | 171 | 10-10-2004 12:59 | |
Drugs & Alcohol |
weet jij van te voren al hoe wazig je gaat worden vanavond? Blenderhead | 45 | 18-11-2003 19:46 |