Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2001, 22:54
DeathInchPunk
DeathInchPunk is offline
de hele techno zaal natuurlijk, clarke gaat weer ownen, en voor vath en picotto natuurlijk, en t-quest niet te vergeten
Advertentie
Oud 07-12-2001, 00:00
GinnyPig
GinnyPig is offline
T-Quest, Dave Clarke, Mauro Picotto, Marco V, Sven Vaeth en Chris Liebing
Oud 07-12-2001, 01:36
coolrob
coolrob is offline
Ik ga niet voor de DJ's, alhoewel ik de main stage wel gruwelijk vind om HARD te stampen, maar gewoon de 50 000 mensen en de sfeer, super!
Oud 07-12-2001, 12:57
FDL
FDL is offline
Voor meer dingen dan alleen de dj's. T nadeel van deze massale feesten is dat je nooit iedereen die je wilt zien kan zien. Maar denk dak Sir Jamez/James Holden/ Dave Clarke/ Picotto / MarcoV / Sven Vaeth / Liebing en nog wat wel wil zien Hmmmm kzal dus moete kiezen. Mzzls
Oud 07-12-2001, 14:06
pinhead
pinhead is offline
dit keer ga ik niet voor de muziek maar gewoon voor de sfeer enzow en leuk is het toch altijd
Oud 07-12-2001, 15:50
GinnyPig
GinnyPig is offline
Kom op zeg, met zo'n lineup moet er toch wel een dj zijn die je niet wilt missen
Oud 07-12-2001, 16:53
Gonzo
Gonzo is offline
Mauro Picotto, Marco V., Sir Jamez, Dave Clarke en Chris Liebing toch wel.
Oud 07-12-2001, 17:12
Kapiteinkoek
Kapiteinkoek is offline
Ik wil marco v , sven vath en dave clarke zeker niet missen! En voor de rest maakt et mij niet zoveel uit want in bijna elke zaal draaien ze wel vette muziek!
Oud 08-12-2001, 22:05
coolrob
coolrob is offline
Kzie het wel allemaal, als ik plannen ga maken moet ik weer moeilijk doen, als ik lekker rond stuiter met mijn natuurlijke en chemische kracht en goeie muziek hoor, leuke mensen zie.,..komt alles zeker goed!
Oud 08-12-2001, 22:17
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
coolrob schreef:
Kzie het wel allemaal, als ik plannen ga maken moet ik weer moeilijk doen, als ik lekker rond stuiter met mijn natuurlijke en chemische kracht en goeie muziek hoor, leuke mensen zie.,..komt alles zeker goed!
DAMN DAMN DAMN.. zit mij maar lekker te maken met wat voor koele dj's er allemaal komen .. ik weet dat er koele gasten komen ... en dat de sfeer super is.. maar ik ben dit jaar op vakantie! godverdomme.. maarja.. daarentegen is apre ski ook wel super gaaf...
Oud 09-12-2001, 12:02
pinhead
pinhead is offline
ik was helemaal vergeten dat marco v ook kwam joh. zijn setje wil ik dan iig horen
Oud 09-12-2001, 18:30
Prins
Prins is offline
Ik ga erheen omdat het Innercity is.
Het had dus niet uitgemaakt welke line-up er zou staan, omdat het een Innercity-line-up is.

Mijn programma (dus de jocks waar ik voor ga):

Sir Jamez,
Yousef,
Dave Clarke/Marco V.,
Terrence Fixmer / Mauro Picotto,
Sven Vath.
Oud 09-12-2001, 18:33
J
J is offline
benjamin bates
X-press 2
lucien foort
james holden
MARCO V ( dit is de enigste waarvan ik weet dat ik zeker heel de set er ben )
mauro picotto
Oud 09-12-2001, 18:40
Prins
Prins is offline
Citaat:
J schreef:
benjamin bates
X-press 2
lucien foort
james holden
MARCO V ( dit is de enigste waarvan ik weet dat ik zeker heel de set er ben )
mauro picotto
naar wie ga je als aflsuiter J? Mijne is Sven, that's for sure!!!
Oud 09-12-2001, 18:50
Gonzo
Gonzo is offline
Oh Man - Zo gauw ik G.O.D.D. hoor begin het kippevel al te stijgen
Oud 09-12-2001, 21:01
DeathInchPunk
DeathInchPunk is offline
Citaat:
Prins schreef:

ja ik zit dus echt te twijfelen of ik naar vath of naar liebing zal gaan, damn hard choise :-)

Oud 10-12-2001, 14:17
Prins
Prins is offline
Absoluut niet, ik denk dat e maar weinig betere afsluiters zijn dan Vath. Die man weet niet van ophouden.
Anekdote van afgelopen juni(geloof ik). Concept in Den Haag; UDC's eerste techno-feestje.

Lekker stampen in de Statenhallen met oa Montana, Michel de Heij, Billy Nasty en assl laatste Sven Vath. Sven draaide een uur of twee en kreeg het weinige publiek echt compleet los. Maar vanwege de achterlijke gemeente-verordeningen (net als in Amsterdam) moest het feest rond een uur of 5 stoppen. Wat natuurlijk absurd is voor een groter house-feest. Dus Sven pakt op het eind de mic en en begint te vloeken en te tieren; hij wilde méér. Dus alles wat nog leefde toog samen met Michel de Heij en Sven Vath naar de Eau in Den Haag, die nog open was. Wat volgde was een 'club-kaping' van de eerste orde. Sven Vath kwam de Eau overnemen om iedereen eens echt te laten zien wat feesten is. De dj schrok zich rot, want hij werd even afgelost door Sven Vath!
Sven was ZWAAR gedrogeerd, het beatmixen ging voor geen meter meer; hij was bijna op het punt dat vitale lichaamsfuncties uit zouden vallen . Michel de Heij moest het af en toe dus ook even overnemen, en om hlf 9 stopten we.
Sven Vath werd toegezongen, mensen gingen op hun knieen en iedereen moest uiteraard even handjes schudden. Wat een nacht, en wat een afsluiter!

Deze man is er simpelweg op gemaakt om af te sluiten, dus de keus lijkt me duidelijk.
Oud 10-12-2001, 15:04
J
J is offline
Citaat:
Prins schreef:

ik denk ook wel dat het sven word...
Oud 10-12-2001, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Prins schreef:
Ik ga erheen omdat het Innercity is.
Het had dus niet uitgemaakt welke line-up er zou staan, omdat het een Innercity-line-up is.

juist!
Advertentie

Regels voor berichten