Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga erheen omdat het Innercity is.
Het had dus niet uitgemaakt welke line-up er zou staan, omdat het een Innercity-line-up is. Mijn programma (dus de jocks waar ik voor ga): Sir Jamez, Yousef, Dave Clarke/Marco V., Terrence Fixmer / Mauro Picotto, Sven Vath.
|
![]() |
Absoluut niet, ik denk dat e maar weinig betere afsluiters zijn dan Vath. Die man weet niet van ophouden.
Anekdote van afgelopen juni(geloof ik). Concept in Den Haag; UDC's eerste techno-feestje. Lekker stampen in de Statenhallen met oa Montana, Michel de Heij, Billy Nasty en assl laatste Sven Vath. Sven draaide een uur of twee en kreeg het weinige publiek echt compleet los. Maar vanwege de achterlijke gemeente-verordeningen (net als in Amsterdam) moest het feest rond een uur of 5 stoppen. Wat natuurlijk absurd is voor een groter house-feest. Dus Sven pakt op het eind de mic en en begint te vloeken en te tieren; hij wilde méér. Dus alles wat nog leefde toog samen met Michel de Heij en Sven Vath naar de Eau in Den Haag, die nog open was. Wat volgde was een 'club-kaping' van de eerste orde. Sven Vath kwam de Eau overnemen om iedereen eens echt te laten zien wat feesten is. De dj schrok zich rot, want hij werd even afgelost door Sven Vath! Sven was ZWAAR gedrogeerd, het beatmixen ging voor geen meter meer; hij was bijna op het punt dat vitale lichaamsfuncties uit zouden vallen ![]() ![]() Sven Vath werd toegezongen, mensen gingen op hun knieen en iedereen moest uiteraard even handjes schudden. Wat een nacht, en wat een afsluiter! Deze man is er simpelweg op gemaakt om af te sluiten, dus de keus lijkt me duidelijk.
|