![]() |
|
k ik ga niet zo vaak uit naar een wat grotere gelegenheid
maar goed dat was ik dus gisteren wel van plan ik blij in de rij staan ben ik eindelijk aan de beurt zegt die uitsmijter "doe even andere schoenen aan" (ik had witte gympjes aan van de zomer, geen zin om nieuwe schoenen te kopen) "ja maar die heb ik niet" "o draai je dan maar weer om" en toen kon ik weer naar huis... ![]() waarom? waar slaat dat op? (hij gaf geen antwoord toen ik dat vroeg) er zat echt geen bom in, sjongejonge ik hoorde van iemand dat ze dat doen vanwege de gabbers dat vind ik helemaal ziek gabber staat dus gelijk aan slecht/drugshandel ed dan kan je net zo goed ook op ras gaan discrimineren en als ze zo streng zijn; waarom fouilleren ze dan niet iedereen? enige wat ze zeggen is "doe je jas eens open" btw voor de liefhebber: het was in Eindelijk [Dit bericht is aangepast door BendeBen (06-01-2002).]
|
![]() |
||
Citaat:
ik kan nix, maar dan ook NIX, bedenken waarom ik er niet naar binnen mag met gympies
|
![]() |
Tja hier in Belgie heb je zoveel cafes en dancings hoor waar je niet binnenmag met sportschoenen!Nu ja ik draag dat niet als ik wegga dus heb er geen probleem mee, maar kvind het ook wel stom.Maar als je het weet moet je het respecteren hé.Het is inderdaad om gabbers buiten te houden om geen problemen te hebben.
||
Citaat:
kan je alsnog kwaad doen :/
|
Verwijderd
|
Ja, dat weet ik. Dat is ook de reden dat ik echt een superhekel heb aan dat domme deurbeleid. Want 'echte' gabbers komen toch niet in popi-jopi discotheken, dus daar hebben ze niks van te vrezen. Bovendien zijn het vrijwel nooit trancefans of gabbers die ruzie zoeken maar altijd allochtonen of Nederlandse kampers. En die komen altijd op van die Turkenslofjes zonder veters of andere kansloze schoenen. Ze kunnen dus beter hoogwaterbroeken en balletschoentjes verbieden.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik wilde het net zeggen... En om het nog maar ff duidelijk te maken voor iedereen: Eindelijk is GEEN nette tent. Het is gewoon een neergepleurde barak met wat bas erin en een dansvloer. Heb daar ook mijn (toen) nieuwe Timberlands verneukt, was ik erg blij mee! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mooi geformuleerd, en tis nog waar ook ![]()
|
NewsFlash:
Ik ben een allochtoon en ik draag ook jeans met opgerolde pijpen en instappers. Niet altijd maar in de zomer wel. Dus daarom zou ik maar geweerd moeten worden? Terwijl ik nog nooit problemen heb gehad en al helemaal niet heb veroorzaakt? Is dat dan niet discriminatie? Iemand weigeren op grond van z'n afkomst(of vermoedelijke afkomst)? |
![]() |
||
Citaat:
![]() en waarom zou ik geweerd moeten worden dan?
||
Citaat:
Dat er een deurbeleid t.o.v kleding is ontkom je vaak niet aan. Ik ken de tent waar je geweigerd bent niet, maar in meerdere tenten wordt je geweigerd op je kleding. In sommige gelegnheden is dat om een bepaald soort mensen alleen in je tent te krijgen(qua inkomen vaak). |
![]() |
||
Citaat:
maar dan begrijp ik je vorige post niet
||
Citaat:
voor UP! ben ik te jong... ![]()
||
Citaat:
![]() eerst heb je het over je kleding dan staat er waarom je dan maar geweerd moet worden, dan staat er dat je nooit probs heb gehad en dan opeens begin je over is dat dan niet discriminatie? ik zie het verband tussen die 4 dingen niet helemaal...
|
was een reactie op nare man en andere mensen die het met hem eens waren.
Over dit stukje post: "Bovendien zijn het vrijwel nooit trancefans of gabbers die ruzie zoeken maar altijd allochtonen of Nederlandse kampers. En die komen altijd op van die Turkenslofjes zonder veters of andere kansloze schoenen. Ze kunnen dus beter hoogwaterbroeken en balletschoentjes verbieden." Ik ben allochtoon en draag ook instappers. Maar ik heb nog nooit problemen gehad en al helemaal niet veroorzaakt. En dan zou ik dus ook geweigerd moeten worden. Maar op jouw topiconderwerp in te gaan. Op gympen kom je er in heel veel gelegenheden niet in daar ben ik gewoon al gewend. Ik weet niet waarom maar het is zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Meestal de wat exlusievere clubs willen een bepaalde sfeer creeeren en daar hoort een wat meer 'sophisticated' publiek bij(sorry maar ik hou van dat woord).Om die sfeer te kunen creeeren moet er wel een dressocde zijn om mensen die geen bal geven om geven hoe ze eruit zien te weren.
|
Verwijderd
|
@ RuffThugg:
Je hebt wel gelijk. Ik twijfel er ook niet aan dat jij een heel aardige, intelligente jongen bent die nooit problemen veroorzaakt. Het is alleen zo, op een gegeven moment, dat een cafébaas een bepaald deurbeleid moet voeren om zoveel mogelijk 'ongewenste elementen' buiten te houden. Zes jaar geleden waren dat gabbers, nu zijn het (toch wel vaak) allochtonen. En bij vrijwel elke bevolkingsgroep hoort wel een eigen klederdracht. Dus als die instappers aan de deur geweigerd worden, voorkom je misschien 75% van de problemen terwijl je 25% van de 'goede' mensen buitenhoudt. Dat is lullig. Maar het is nu ook lullig als mensen met sportschoenen die zich hardstikke braaf gedragen er niet inkomen, dat is hetzelfde effect...je houdt altijd dat je soms de goede mensen buitenhoudt en de verkeerde mensen binnenlaat... |
![]() |
|||
Citaat:
maja blijkbaar vinden ze dat zelf wel...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Niemad die daar komt kan zich een beetje fatsoenlijk kleden. Ik snap echt niet waarom ze jou niet binnen hebben gelaten met je sportschoenen Maar goed waarom ga je ook naar eindelijk... die tent is echt bagger... |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[ALG] Examenfeest dresscode, help! Verwijderd | 2 | 27-05-2014 21:40 | |
Lifestyle |
pictogrammen voor dresscode igfy | 7 | 24-05-2013 13:21 | |
Lifestyle |