Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ------------------ Voer brood geen eendjes | 24 uur in een dag........24 flesjes in een kratje bier....toeval?
|
![]() |
Ik vermaak me altijd prima als ik niet drink ,als ik wel drink maak ik even veel lol ,ik voel me alleen daarna niet echt geweldig ,dus tja waarom zou ik drinken ,ik bedoel het is nog zonde van je geld ook!!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Het kan zeker leuk zijn zonder alcohol! Ligt eraan met wie je gaat en waar je heengaat. En wat jij gezellig vindt. Ik neem ook wel eens af en toe een biertje.
Maar houdt het bij een minimum want drank maakt meer kapot dan je denkt. Je zal zeggen da's zo'n lullig zinnetje voor mensen die nooit dronken zijn geweest. Nou ik zeg : Wees voorzichtig want er zit een kern van waarheid in.... Be Carefull. Have Beer, Don't get Drunk!
|
![]() |
waarom nou altijd dat extreeme gezeik over alcohol ? lekkur belangrijk !
heb je zin in alcohol dan neem je het , geen zin in , dan niet ! en voor goodfornothing : uhm.. uhh rot eens op met die zinnetjes , daar raken wij niet echt vrolijk van. tuurlijk maakt drank veel kapot , maar het brengt ook nieuwe dingen ( wat dacht je van makkelijker contact maken met mensen en dus je sociaale kring verbreiden en dus vrolijk=gezond zijn?) heb je een leuke tijd , neem dan een biertje! en je zult zien dat die tijd nog leuker kan worden! |
![]() |
|
Ik word niet altijd happy van drank hoor.. Ik vin mezelf ook niet losser van drnak worden. k drink het meer gewoon omdat het lekker is, maar ik word bijna nooit meer aangeschoten/dronken, terwijl ik aardig wat drink... DIt is niet om te patsen ofzo, want ik zou graag weer is lekker aangeschoten worden. Ook word ik vaak down als ik (veel) bier opheb, en denk ik juist meer na over het leven dan daarvoor.. MAar zo te zien ben ik de enige hier die dat heeft...
|
![]() |
Ik ben al een paar jaar aan de medicijnen (migrane) en heb dus eigenlijk nog nooit iets gedronken (hoog uit een glas wijn door de mosselen..) maar het intreseerd me eigenlijk nu helemaal niks! Misschien ben ik raar..dat laat ik aan jou over () Maar wat mis je nu eigenlijk... die kater? Of het moment dat je dronken bent en opeens alles mag (...) (vb) Ik ging vreemd, ik kan dan zeggen tegen mijn vriendin ,ik was dronken (ja kom zeg, das natuurlijk GEEN excuse)
Maar snap je me ? Ik weet eigenlijk niet wat ik mis (leuke woordspeling, i know) Maar waarom zou ik het willen weten? Zodat ik ook kan gaan liggen braken op de wc? ... Ramon
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() jah blijf toch altijd alcohol gieten..maar ga nu niet meer zoveel zuipen dat je helemaal lam bent...af en toe een fris ertussen is best goed voor je |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Af en toe een glaasje passoa ofzo vind ik wel heel lekker, maar ik ben van mening dat als je alleen lol kunt hebben als je zat bent dat je dan eigenlijk best wel heel zielig bent... Dusseh..drink gewoon wat je lekker vindt joh! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
trouwens voor die andere mensen die denken dat drank alleen maar vervelend aan t kotsen is. een vraagje ! WAAROM DENK JE DAT MENSEN DRANK DRINKEN ?? om te kotsen ?? ![]() 5 biertjes is voor mij heerlijk , beetje aangeschoten wat losser , meer hoeft niet ( uhm? ![]() helemaal lam op straat liggen is zeker niet wat mensen willen bereiken. je kan vaak met drank dingen tussen mensen bereiken die je zonder drank minder snel zult bereiken of anders zult zien. ach wat boeit t me eigenlijk .. ff een biertje pakken , ben zo terug ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar blijven de saaien? #852 Verwijderd | 500 | 03-02-2010 11:47 | |
Drugs & Alcohol |
Interview alcohol!!! svdzee | 32 | 14-11-2009 23:16 | |
Drugs & Alcohol |
Artikel:'Alcohol en tabak schadelijker dan wiet en XTC' coopergirl | 7 | 03-04-2007 15:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
antibiotica + alcohol Fainne | 38 | 10-12-2005 13:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 51 Daantje_0705 | 500 | 11-05-2005 18:45 | |
Psychologie |
Ongebruikelijke effecten van alcohol. Faery | 2 | 28-08-2002 19:41 |