Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2001, 18:18
tacidvs
tacidvs is offline
Zijn er ook nog mensen die niet drinken? Ik wordt altijd onwijs simpel als ik ga drinken, ik denk dan niet zo heel veel meer.
Zo te zien ben ik hier op dit forum dan aardig in de minderheid.
Oud 04-03-2001, 18:58
Spacey
Spacey is offline
ik heb altijd ongelovelijk veel lol als ik drink. ben ik wat losser enzo. en je voelt je wel lekker enzo. gewoon top avonden hebben enzo.
Oud 05-03-2001, 17:26
miles_old
miles_old is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Zijn er ook nog mensen die niet drinken? Ik wordt altijd onwijs simpel als ik ga drinken, ik denk dan niet zo heel veel meer.
ik vind het wel prettig om soms even niet te denken. ik vind drinken wel supertoll

------------------
Weet jij dat jij papa heel verdrietig heb gemaakt?Je moest je schamen. Schamen moest je je!
Oud 05-03-2001, 17:34
Giggsy
Giggsy is offline
Citaat:
Spacey schreef:
ik heb altijd ongelovelijk veel lol als ik drink. ben ik wat losser enzo. en je voelt je wel lekker enzo. gewoon top avonden hebben enzo.
Dat is nu precies wat ik ook heb

------------------
Voer brood geen eendjes | 24 uur in een dag........24 flesjes in een kratje bier....toeval?
Oud 05-03-2001, 19:27
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Ik vermaak me altijd prima als ik niet drink ,als ik wel drink maak ik even veel lol ,ik voel me alleen daarna niet echt geweldig ,dus tja waarom zou ik drinken ,ik bedoel het is nog zonde van je geld ook!!
Oud 05-03-2001, 21:06
CosmicStar
CosmicStar is offline
Ben juist blij dat ik even niet kan denken, kan ik tenminste ongestoord lol hebben, zonder aan al die verrotte dingen te moeten denken.

xx Cosmic
Oud 05-03-2001, 23:22
Man
Man is offline
mwah ik vermaak me ook wel zonder alcohol, maar meestal drink ik toch wel wat.
of ik heb gewoon trek in een biertje, of er word er 1 aangeboden.
Oud 06-03-2001, 20:28
The Offender
The Offender is offline
Citaat:
Blue Eyes schreef:
Ik vermaak me altijd prima als ik niet drink ,als ik wel drink maak ik even veel lol ,ik voel me alleen daarna niet echt geweldig ,dus tja waarom zou ik drinken ,ik bedoel het is nog zonde van je geld ook!!
Geld moet rollen. En in het leven moet je plezier maken en als je wat gedronken hebt is het veel leuker. Dat is gewoon een feit.

Oud 08-03-2001, 11:09
basje
basje is offline
Citaat:
Man schreef:
mwah ik vermaak me ook wel zonder alcohol, maar meestal drink ik toch wel wat.
of ik heb gewoon trek in een biertje, of er word er 1 aangeboden.
Mee eens, dit is het lekkerst, hoe je ook niet elke zondag met koppijn wakker te worden

Oud 08-03-2001, 13:10
@nneke
@nneke is offline
ook al drink ik ik heb net zo veel lol als ik niet drink. Maar ik vind het wel lekker om af en toe lekker veel te gaan zuipen is wel relaxed!!
Oud 24-01-2002, 10:30
Drs. Tannus
Drs. Tannus is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Daaruit blijkt wel weer hoe simpel je wel niet bent. alcohol rules. en je bent hier echt aan het verkeerde adres

Oud 24-01-2002, 10:48
Passoa
Passoa is offline
Citaat:
Spacey schreef:
Helemaal mee eens. Gewoon niet nadenken en lekker uit m'n dak gaan. Ok, lukt ook wel zonder alcohol, maar met alcohol vind ik het gewoon nog leuker..
Oud 24-01-2002, 14:14
Verwijderd
Ik drink altijd gewoon bier omdat het in uitgaansgelegenheden meestal warm is, dus voor verkoeling, en ook gewoon omdat ik het lekker vind. Niet omdat ik zo nodig zat hoef te worden, als ik graag van de kaart wil raken drink ik wel whisky.
Oud 24-01-2002, 21:37
GoodforNothing
GoodforNothing is offline
Het kan zeker leuk zijn zonder alcohol! Ligt eraan met wie je gaat en waar je heengaat. En wat jij gezellig vindt. Ik neem ook wel eens af en toe een biertje.
Maar houdt het bij een minimum want drank maakt meer kapot dan je denkt.

Je zal zeggen da's zo'n lullig zinnetje voor mensen die nooit dronken zijn geweest. Nou ik zeg : Wees voorzichtig want er zit een kern van waarheid in....

Be Carefull.

Have Beer, Don't get Drunk!
Oud 25-01-2002, 11:21
tiburon
tiburon is offline
Kben meestal de BOB, omdat ik de enige ben met rijbewijs! Kbegin wel saai te worden als je al bijna 1,5 jaar de BOB uithangt!

Oud 25-01-2002, 12:20
Boogie
Boogie is offline
dit is het psychologische aspect van alcohol dus moet de topic naar D&A verplaatst worden
Oud 25-01-2002, 14:55
tacidvs
tacidvs is offline
Leuke revival van mijn topic van een half jaar geleden, toch leuk dat het nog altijd actueel is. Verder: voor mij is die vraag een beetje over: ga niet meer uit. Ook een oplossing.

groeten,
t
Oud 25-01-2002, 21:42
PV
PV is offline
de mensen die vinden dat het alleen leuk kan zijn om uit te gaan als je alcohol drinkt zijn niet goed wijs, of verslaafd.
Oud 26-01-2002, 03:40
HOND!
HOND! is offline
waarom nou altijd dat extreeme gezeik over alcohol ? lekkur belangrijk !
heb je zin in alcohol dan neem je het , geen zin in , dan niet !
en voor goodfornothing : uhm.. uhh rot eens op met die zinnetjes , daar raken wij niet echt vrolijk van. tuurlijk maakt drank veel kapot , maar het brengt ook nieuwe dingen ( wat dacht je van makkelijker contact maken met mensen en dus je sociaale kring verbreiden en dus vrolijk=gezond zijn?)
heb je een leuke tijd , neem dan een biertje! en je zult zien dat die tijd nog leuker kan worden!
Oud 26-01-2002, 11:34
tacidvs
tacidvs is offline
HOND!, waarom kan jij geen contact maken met andere mensen als je niet 'onder invloed' bent? Ben je van jezelf uit niet interessant genoeg oid?

groeten,
Oud 26-01-2002, 18:06
Creep
Creep is offline
Ik word niet altijd happy van drank hoor.. Ik vin mezelf ook niet losser van drnak worden. k drink het meer gewoon omdat het lekker is, maar ik word bijna nooit meer aangeschoten/dronken, terwijl ik aardig wat drink... DIt is niet om te patsen ofzo, want ik zou graag weer is lekker aangeschoten worden. Ook word ik vaak down als ik (veel) bier opheb, en denk ik juist meer na over het leven dan daarvoor.. MAar zo te zien ben ik de enige hier die dat heeft...
Oud 27-01-2002, 17:59
Ramon
Ramon is offline
Ik ben al een paar jaar aan de medicijnen (migrane) en heb dus eigenlijk nog nooit iets gedronken (hoog uit een glas wijn door de mosselen..) maar het intreseerd me eigenlijk nu helemaal niks! Misschien ben ik raar..dat laat ik aan jou over () Maar wat mis je nu eigenlijk... die kater? Of het moment dat je dronken bent en opeens alles mag (...) (vb) Ik ging vreemd, ik kan dan zeggen tegen mijn vriendin ,ik was dronken (ja kom zeg, das natuurlijk GEEN excuse)

Maar snap je me ? Ik weet eigenlijk niet wat ik mis (leuke woordspeling, i know) Maar waarom zou ik het willen weten? Zodat ik ook kan gaan liggen braken op de wc? ...

Ramon
Oud 27-01-2002, 18:03
Creep
Creep is offline
Citaat:
Ramon schreef:
Ik ben al een paar jaar aan de medicijnen (migrane) en heb dus eigenlijk nog nooit iets gedronken (hoog uit een glas wijn door de mosselen..) maar het intreseerd me eigenlijk nu helemaal niks! Misschien ben ik raar..dat laat ik aan jou over () Maar wat mis je nu eigenlijk... die kater? Of het moment dat je dronken bent en opeens alles mag (...) (vb) Ik ging vreemd, ik kan dan zeggen tegen mijn vriendin ,ik was dronken (ja kom zeg, das natuurlijk GEEN excuse)

Maar snap je me ? Ik weet eigenlijk niet wat ik mis (leuke woordspeling, i know) Maar waarom zou ik het willen weten? Zodat ik ook kan gaan liggen braken op de wc? ...

Ramon
Euhm, je kan toch ook drank drinken zonder dronken te worden???

Oud 27-01-2002, 19:29
Kapiteinkoek
Kapiteinkoek is offline
Damm wat een zielige reacties van sommige mensen zeg hiero. Sommige doen net of dat alcohol alleen maar slecht is en je er van gaat kotsen etc...Maar het ligt toch echt aan jezelf hoor. Het enigste wat je moet weten is wat je grens is, klaar.....
Oud 27-01-2002, 23:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Creep schreef:
Euhm, je kan toch ook drank drinken zonder dronken te worden???
Pcies. Ik heb sowieso meer lol als ik gewoon lekekr gedronken heb, beetje aangeschoten hoogstens.
Advertentie
Oud 27-01-2002, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Spacey schreef:
dat zijn verdomme 3 enzos in 1 beantwoording!

jah blijf toch altijd alcohol gieten..maar ga nu niet meer zoveel zuipen dat je helemaal lam bent...af en toe een fris ertussen is best goed voor je
Oud 01-02-2002, 15:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Ikke drink ook niet. Ben nog nooit dronken geweest, duf he?
Af en toe een glaasje passoa ofzo vind ik wel heel lekker, maar ik ben van mening dat als je alleen lol kunt hebben als je zat bent dat je dan eigenlijk best wel heel zielig bent...
Dusseh..drink gewoon wat je lekker vindt joh!
Oud 04-02-2002, 22:16
HOND!
HOND! is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
HOND!, waarom kan jij geen contact maken met andere mensen als je niet 'onder invloed' bent? Ben je van jezelf uit niet interessant genoeg oid?

groeten,
uhm.. heb ik dat gezegd?? ik hebt gezegd dat het makkelijker gaat.
trouwens voor die andere mensen die denken dat drank alleen maar vervelend aan t kotsen is.

een vraagje ! WAAROM DENK JE DAT MENSEN DRANK DRINKEN ?? om te kotsen ??

5 biertjes is voor mij heerlijk , beetje aangeschoten wat losser , meer hoeft niet ( uhm? ) !
helemaal lam op straat liggen is zeker niet wat mensen willen bereiken. je kan vaak met drank dingen tussen mensen bereiken die je zonder drank minder snel zult bereiken of anders zult zien.
ach wat boeit t me eigenlijk ..
ff een biertje pakken , ben zo terug
Oud 09-02-2002, 00:09
LOUNGE
LOUNGE is offline
Ik drink heel weinig zelf. Ook om het feit dat ik er weinig behoefte aan heb en vaak verschillende dranksoorten niet lekker vind.

Mocht ik toch drinken dan ga ik voor de baileys of flugel (meestal weinig effect)..en ik stap zelfs makkelijk over na cola of water..
Oud 09-02-2002, 13:57
Verwijderd
Bij mij is het zo dat ik niet echt tegen alcohol ben, maar ik drink nooit omdat ik het gewoon niet lust.
mensen mogen van mij echt wel drinken, zolang het maar niet te veel is.
Oud 10-02-2002, 10:14
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
ABgirl schreef:
Bij mij is het zo dat ik niet echt tegen alcohol ben, maar ik drink nooit omdat ik het gewoon niet lust.
Zou niet eens weten of ik het nog lust, heb eigenlijk alleen gedronken toen nog geen 16 was, grappig...

Regels voor berichten