Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2002, 09:28
Verwijderd
ik vond het beter dan innercity..ben flink uit mn dak gegaan bij yves de ruyter/kai tracid/johan gielen/jean/dumonde/cosmic gate

voel me kuiten goed!

en nie eens moe..

wat vonden jullie ervan?

ik heb geen zin in zon uitgebreid report wat sommige meestal doen..ik had het erg naar mn zin iig
Advertentie
Oud 17-02-2002, 11:40
leintjuh
leintjuh is offline
Ik vond et echt VET!!
ik luister NOOOOOOOIT trance en ben nooooit naar zo'n feest geweest maar dit was gewoon zo gezellig. Allemaal aardige gekke mensen en je kan gewoon lekker gek doen zonder dat iemand naar je kijkt. Volgende x g aik weer!!
Oud 17-02-2002, 12:19
Lyx
Lyx is offline
cosmic gate & blank & jones waren wel redelijk
rank1 viel naar mijn mening beetje tegen
johan gielen was de topper !!!!!

en jean.. bah.. die kerel kan gewoon niet draaien... dat stukkie gehoord van PPK jeetje wat zat die kerel te klooien zeg
ppk - resurrection (dj jean SCRATCH mix)
zal wel een klassieker worden van hoe het NIET moet

[Dit bericht is aangepast door Lyx (17-02-2002).]
Oud 17-02-2002, 12:37
Six4Eight
Six4Eight is offline
Inderdaad!

Dat nummer is nu al legendarisch
Iedereen heeft t over de DJ Jean Scratch Mix lol
Oud 17-02-2002, 12:43
JK
JK is offline
Hier ff mijn partyreport

Wooooooooooot!!!

Net terug

Wat was dit een topfeest zeg!

Was er op de afgelopen 2 ook, maar nu was het echt zwaar STAMPEN!!!

Ben eerst naar Yves geweest, stukje Dumonde meegepakt, daarna naar live act van Rank 1, alleen vond ik geluid beetje bagger, bass stond beetje hard, de hele show eromheen was superz.
Daarna richting Kai Tracid, dat was zwaar stampen zeg!
Heb echt lopen stampen op Derb en Voyager, en Fucking Society heb ik de hele avond ook vet vaak gehoord,wat een zwaar relaxte plaat zeg!
Na Kai Tracid ff naar Gielen, kwam binnen toen ie Twisted draaide, het laatste half uur was helemaal top van Gielen
Club Bizarre (DJ Scot Project Remix)
En daarvoor nog een vet stampen nummer, ken hem niet was iets met Techno wat er in voor kwam
Daarna de meeste stampen set die ik ooit gehoord heb.
Cosmic Gate!!!
Echt heel hard, de afsluiting met Cosmic Gate Remix van Rank 1 - Awakenings was super en daarna nog Melt To The Ocean
Daarna weer richting huis, alleen op Arnhem vet vertraging gehad , en dat op zondag
Dit was het vetste feest wat ik ooit mee gemaakt heb!

6 april Qlimax!!!
Oud 17-02-2002, 13:32
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Inderdaad!

Dat nummer is nu al legendarisch
Iedereen heeft t over de DJ Jean Scratch Mix lol
idd

de Six4Eight van CC ? ( die midden in de set van gielen ging slapen )

Oud 17-02-2002, 13:32
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
JK schreef:
Hier ff mijn partyreport

[..]

6 april Qlimax!!!
hmm... report komt me bekend voor..

zegt TA jouw iets ?
Oud 17-02-2002, 13:48
Prins
Prins is offline
Citaat:
JK schreef:

En daarvoor nog een vet stampen nummer, ken hem niet was iets met Techno wat er in voor kwam

Yoda- Definetly

Eerste keer dat ik um hoorde dacht ik ook dat er "techno" gezegd wordt.

Oud 17-02-2002, 13:59
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
Lyx schreef:

idd

That's me
Oud 17-02-2002, 14:12
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Citaat:
Lyx schreef:

idd

That's me

nooit midden in de set van Gielen gaan slapen
btw.. ik ben Jasperzzz op CC (zie chatbar een msg nadat jij ging slapen)
Oud 17-02-2002, 14:58
Lovelylady
Lovelylady is offline
Heyhey

Trance Energy was echt een top-party! Ik ben zo onwijs uit mijn dak gegaan.. Stage one was zo goed.. Ik ben tot het einde (zo'n 7.20 gebleven), en ben nu echt doodmoe.. ga zo maar weer lekker slapie doen! Het was top! Tot de volgende keer!

Greetz LovelyLady
Oud 17-02-2002, 15:36
J
J is offline
Citaat:
Prins schreef:

Yoda- Definetly

Eerste keer dat ik um hoorde dacht ik ook dat er "techno" gezegd wordt.

een vriend van mij zei dat ook al... ik lachte m kei hard uit want ik snap echt nie waar ie ut vandaan haalde....
Oud 17-02-2002, 16:29
NielZ
NielZ is offline
Wordt net weer (een beetje) wakker... Feesje was Fet! Rank 1 viel mij wat tegen, beetje (te) veel bass met weinig eromheem (afgezien van het vuurwerk ed), beetje eentonig dus imo. Alex Morph draaide ook zéker niet verkeerd, en Gielen verstaat gewoon z'n vak... Cosmic Gate was (is) niet helemaal mijn stijl, idd veel stampû...
PS: jullie maken er wel een rommeltje van met al die bekertjes
Oud 17-02-2002, 17:09
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik kwam binnen bij Yves de Ruyter. Was wel lekker binnenkomertje Daarna Dumonde die best lekker kan stampen, gevolgd door Rank 1 die ik overigens wel een lekkere set vond neerzetten. Daarna weer terug naar Dumonde gevolgd door Kai Tracid... Heerlijk draait die gast Rond 4:00 naar Gielen, die wel ok draaide (was een beetje brak op dat moment ). Daarna weeeer terug naar de Hardtrance zaal voor anderhalf uur Bas & Ram. Ik werd weer een beetje wakker . Met Cosmic Gate als afsluiter tot 7:20 doop ik hierbij Trance Energy tot een geslaagd feest
Oud 17-02-2002, 18:51
Gonzo
Gonzo is offline
Trance Energy was in één woord omschreven redelijk. We kwamen rond 22.30 uur aan en het was op zich allemaal netjes geregeld. Security snel en de muntverkoop ging ook soepeltjes.

De DJ's:

DJ Jean - Aangezien ik wat vriendinnetjes had meegesleept naar dit feestje wilden zij persé Jean zien. En ik had ze nog zo gewaarschuwd. Maar ja. Jean draaide weer eens ouderwets kut. PPK, Sonic Inc & Ian van Dahl zijn eigenlijk typische discotheekliedjes wat niet op een Trance Energy thuis hoort. Jean - je hebt me alweer teleurgesteld. En mensen van ID&T: Jean heeft zijn beste tijd gehad.

Rank 1 - Leuke show met veel special effects. Wat idd jammer was, was dat er maar één basslijn in zat. Een half uur is dus ook meer dan genoeg voor de heren, die heel eerlijk gezegd mij ook niet echt konden overtuigen. Rank 1 is gewoon niet mijn dingetje.

Blank & Jones - Heerlijke set zoals ik ze gewend ben van de heren. Heerlijk startend met Desire en ik vond het een goede lekkere oplopende set met ook af en toe de nodige klassiekers zoals D.F.F. (Cosmic Gate Remix). Top dus!

Johan Gielen - Johan is en blijft voor mij één van de top DJ's op trance gebied. De goede sfeer wat hij erin kan gooien is subliem. Zijn set begon vrolijk en kreeg later een redelijk beukend vervolg. Johan kreeg een 9.

Cosmic Gate - Heb de heren Shog & Bossi al vaak gezien, en ik moet zeggen dat deze set een heerlijke was. Alleen jammer dat veel van hun sets zoveel op elkaar lijken. Maar dat mocht de pret niet drukken. Je zag echt iedereen stuiteren op Fire Wire. Heerlijk!

Bart Claessen - Heb een heel klein stukje meegekregen van hem (hij stond zowaar Marco V. - Simulated te draaien). Bleef er echter niet echt bij stilstaan.

DJ Francois - Lekker soundje. Kreeg ook mij nog één keer aan het beuken.

Kai Tracid - Heel effe langs geweest, maar het was mij te zeer proppen in de hardtrance. Ik zie Kai wel op Qlimax.

De Rest:

Vrouwelijk schoon - Dames jullie zagen er heel apetijtelijk uit. En Marieke - we bellen snel.
Toiletten - Lekkere schone potjes. Was mijn 50 eurocent wel waard.
Bioscoop - Errug chill. Heb nog een klein stukje van de film meegepakt. Best spannend.
Chillarea - Rielekste bankies.
Aankleding zalen - Alleen de Mainstage zag er lekker uit. Rest viel iet wat tegen
Hee-Hoo'en - Diep en dieptreurig. Dat de boeren gaan après ski'en ofzo.

Conclusie

Trance Energy krijgt een 8
Oud 18-02-2002, 10:34
ESCO
ESCO is offline
Niks joh t beste feest en t oudste moet nog komen Mystryland en Shockers ook nog.
Oud 18-02-2002, 14:25
hw-lwd
hw-lwd is offline
K vondt t phat leuk daaro, vooral Johan Gielen was goed aan t draaien. En dj Jean draaiede wel aardig, maar heeft zijn beste tijd gehad ja. Op t laatst in de hal en chillout dacht k ff dat alle mense doodmoe ware, maar toen we bij cosmic gate ginge kijke was iedereeen nog springlevend! Cosmic Gate is ook errug goed duzz. K vond t alleen jammer dat je ni zoveel verschillend vreten kon kope toen de Mac dicht was, maar boeie. Zelfs in de trein was t vet gezellig hehe!
Mij zie je de volgende keer weer!
Eerst wel naar Qlimax :-p
Oud 18-02-2002, 14:39
Verwijderd
Ik ben vorig jaar naar TE geweest. Dit jaar had ik helaas geen tijd.
Ik maak uit jullie verhalen op dat Jean voor de zoveelste keer heeft staan prutsen. Dat deed hij vorig jaar dus ook al. Toen was tie zelfs vergeten een nieuwe plaat klaar te leggen waardoor er een minuut lang volledige stilte was.
WAT IS DIE GAST EEN PRUTSER ZEG
Oud 18-02-2002, 20:49
leintjuh
leintjuh is offline
Citaat:
NielZ schreef:
Wordt net weer (een beetje) wakker... Feesje was Fet! Rank 1 viel mij wat tegen, beetje (te) veel bass met weinig eromheem (afgezien van het vuurwerk ed), beetje eentonig dus imo. Alex Morph draaide ook zéker niet verkeerd, en Gielen verstaat gewoon z'n vak... Cosmic Gate was (is) niet helemaal mijn stijl, idd veel stampû...
PS: jullie maken er wel een rommeltje van met al die bekertjes

Waar laat jij die bekertjes dan????
Oud 18-02-2002, 21:17
Verwijderd
WOOOOOOOW!!! Wat een feest!! Ben voornamelijk in de hardtrance zaal geweest, daar was het zo nu en dan ff een beste aardbeving!!

Yves de Ruyter was best leuk, maar Kai Tracid was toch ook erg goed!!

Dan de Duitse toppers... wat draaide Cosmic Gate geweldig goed!!!! Die 2 gozers moeten echt de volgende keer er weer zijn!! Elke keer wanneer ik nu thuis een nummer van hun hoor, krijg ik de rillingen op m'n armen! Fantastisch gewoon!

Rank 1 scheen ook leuk te zijn geweest, heb ik helaas gemist. De show eromheen schijnt erg goed te zijn geweest.

DJ Jean, tsja, ik heb het vermoeden dat Jean in de line-up is gezet als mensentrekker. Want zeg nou zelf, ik denk dat er meer mensen zijn die van DJ Jean hebben gehoord en zijn muziek leuk vinden, dan dat ze van Kai Tracid of Francois hebben gehoord... ach, t maakt mij niet zoveel uit eigenlijk, moet eerlijk zeggen dat ik Jean niet heb gezien... maarja.

Binnenkomst/garderobe/fouilleren/eruitgaan; ook prima geregeld! Ook hier nergens langer dan 1 a 2 minuten hoeven wachten, vond ik erg fijn!

Security; was er in goede getale aanwezig, alleen jammer dat ze zo ontzettend dwars, chaggerijnig overkwamen. Beetje brutaal tegenover publiek heb ik gehoord, en nogal niet willen luisteren naar wat een feestganger zegt tegen hen. Jammer, maar dat is eigenlijk 1 van de weinige dingen waarop Trance Energy bij mij slecht scoord.

Drinken; de bars waren zo nu en dan vrij vol, maar ik heb nooit langer dan 1,5 minuut hoeven wachten, en dat met zoveel mensen. De bediening was best goed vond ik! Het waren niet echt lullige bekertjes, maar gewoon een normale hoeveelheid (oke, je betaalde er ook 2 Euro voor, maar dat viel me nog alles mee eerlijk gezegd).

Toiletten, fijn! Bestwel schoon en ik heb NOOIT hoeven wachten!

Ook het vrouwelijk schoon was er in grote getale aanwezig, maar ja, als je al een lieverd thuis hebt zitten dan doe je daar natuurlijk nix

Nog ff wat dingetjes van Gonzo.
Het ge hee-hoo... dat is toch echt zo, zo, zooooo triest! Sta je te stampen op een supervet stampnummer in de Hardtrance room, hoor je een paar lui hee hoo roepen, gaat ook nog eens het halve publiek mee schreeuwen... WWWWWAAAAAAAAHHHHHHHH sorry hoor, maar ga dan ff lekker naar je eigen boerentent... maar goed...

Chillroom naast de Hardtrance was echt leuk bedacht! Ben er alleen maar ff doorheen gelopen, maar er hing wel een geweldige sfeer!! Leuk!

En dan uiteraard de sfeer! Die was gewoon heerlijk! Of je nou iemand per ongeluk helemaal aan de kant duwde, of tijdens het stampen een elleboogje gaf, het ging altijd erna gepaard met een hand en een "He hoe is het? Vermaak je je? Nou mazzel!" Dat ben ik dus absoluut niet gewend zoals hier in een discotheek, daar is het gelijk aggressief. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet een opstootje heb gezien (gelukkig). Ze waren er wel heb ik gelezen, maar heb ze gelukkig niet gezien.

Dit was voor mij het eerste (grote) feest wat ik heb meegemaakt, maar wat mij betreft zeker niet het laatste! Ik heb me geweldig vermaakt!!
Oud 18-02-2002, 21:50
FDL
FDL is offline
Citaat:
henri schreef:
*zie boven*
[/B]

Mooi om te horen dat je 1e grote feest zo goed is bevallen Ik vond t een goed feest. Niet Top/Niet slecht.
Oud 19-02-2002, 21:31
pinhead
pinhead is offline
okey dan ook maar ff mijn reportje;

om 22.00 was ik op Utrecht CS ...ff ter plekke daaro een kaartje kopen (want ik kwam net terug vd wintersport dus had nog geen ticket ) . 15 minuten later en € 55 lichter ging ik dan naar binnen met een aantal luitjes. muntjes, jassen etc.. ging allemaal heel vlot (ID&T ..dat nieuwe jassensysteem is perfect!!!)
okay...toen naar Yves deRuyter gegaan, klonk allemaal zeer goed..alleen was het toen al aardig vol in de hardtrance zaal daarna de hele set van mn helden Dumonde meegemaakt! was fantastisch al hadden ze wat mij betreft nog wat meer eigen producties mogen draaien...hehe!
daarna naar de s2d/PF meeting gegaan bij de camelstand (volgens mij was dat in de chillruimte...iig hoorde ik dat scratch tune'tje van Jean). meeting was erg groot, maar wel gezellig. daarna ben ik in de main wezen ronddwalen, stuiteren etc... 2.30 - 4.30 is me ontgaan eigelijk. daarna lekker beuken op cosmic gate, en om 6.30 richting huis gegaan met de taxi

heel fijn feestje, en erg gezellig. het geluid in de main mocht wel wat harder eigelijk...en de hardtrance was helaas te druk. teveel beveiliging ook
Oud 20-02-2002, 11:17
Verwijderd
ff vraagje tussendoor: hoeveel decibel was het bij TE en hoe hard is de limiet op zon feest..en hoeveel is schadelijk voor je gehoor?
Oud 20-02-2002, 12:28
MasterMolly
MasterMolly is offline
cker dat je na zo'n feest nog drie dagen ruist
Oud 20-02-2002, 12:46
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
ff vraagje tussendoor: hoeveel decibel was het bij TE en hoe hard is de limiet op zon feest..en hoeveel is schadelijk voor je gehoor?
Hoeveel decibel is een kromme vraag... deze is tenslotte afhankelijk van waar je staat In ieder geval was op Innercity en Shockers het geluid wel wat harder.
Oud 20-02-2002, 19:12
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
http://forum.clubcharts.nl/topic/2126

Oud 21-02-2002, 00:05
Verwijderd
[quote]Six4Eight schreef:
stond in url van 6voor8

Als algemene regel geldt:Als je langer dan 15 minuten per dag meer dan 105dB aan geluid (bij je oor gemeten) te verduren krijgt, maak je grote kans op gehoorbeschadiging

tnx
Oud 21-02-2002, 09:50
Prins
Prins is offline
Citaat:
pinhead schreef:
...ff ter plekke daaro een kaartje kopen (want ik kwam net terug vd wintersport dus had nog geen ticket ) . 15 minuten later en € 55

Had het even gezegd, want wij hadden nog een kaartje over gozer!!
Oud 21-02-2002, 12:53
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Prins schreef:

Had het even gezegd, want wij hadden nog een kaartje over gozer!!

hehe okay. zal de volgende keer vragen dan ff aan je

na feesten heb ik nooit van ruis in mn oren. dat heb ik alleen jaren terug gehad (de eerste paar keer nadat ik uit een discotheekje kwam) ..
Oud 21-02-2002, 13:24
FDL
FDL is offline
Vorig jaar in Salou na een nacht Pacha heb ik echt 3 dagen met een piep in me oren gelopen. Das gewoon ziek.
Advertentie

Regels voor berichten