Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
"ik had t kunnen weten, redneckmetalheads"
||
Citaat:
Te beginnen met: Iedereen die vindt dat je met skanken anderen niet mag lastig vallen is homo. Zie Infaustus sig.
|
Verwijderd
|
Blijf eens ontopic mensen. Ruzie met je vriendjes vecht je maar op leerlingen.com uit.
Ik ben het met Lompo (die naam siert je Ivo ![]() Een pit bouwen doe je niet op vrolijke Ska, Daar is (ska)punk en andere distortion-muziek wel voor. Ok, een beetje aantikken mag altijd, maar als er mensen op hun bek gaan en over en weer geduwd worden met ska-deuntjes is de lol er wel af voor mij. |
![]() |
|
Ik HAAAAAAAAAAT mensen die niet weten hoe ze ergens op moeten dansen maargoed vaak zijn het ook van die gasten die het leuk vinden om iets te verzieken, kan me een kaal persoon bij reel big fish herinneren(heeft het overigens wel teruggehad
![]() ![]()
|
Ik vind springen en botsen helemaal niet erg, maar die sukkel bij Reel Big Fish ging echt gewoon lopen slaan. Hij gooide bij elke sprong z'n vuisten hard vooruit en hoopte dat ie iemand zou raken...en ik werd dus geraakt. Niet leuk!
En Fulgrim, waarom is ska gay? Je hoeft het niet goed te vinden maar iets gay noemen is een erg zwak en makkelijk excuus. Kom nou es met goede argumenten. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Jij danste ubergeil bij the ataris ![]() ![]()
|
|