Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2002, 20:47
ch@rlotte
ch@rlotte is offline
Ik vroeg mer eigenlijk af, of op de meeste scholen de schoolfeesten altijd zwaar sucks zijn.. ik bedoel.. ja bij ons staan er meer leraren dan leerlingen Ja, das echt triest gewoon... En dan duurt et van 8 tot 12 ofzo pfff ja sorry.. is toch wel een beetje jammer.. Is day normaaal?!
Oud 15-03-2002, 21:47
RenT
RenT is offline
Geen leraren - just leerlingen

En t is gewoon in een (afgehuurd) café in de stad, dus die gaan op 'normale tijd' dicht... iig niet vroeg ofsow!

28 maart weer!
Oud 15-03-2002, 21:51
Boogie
Boogie is offline
nee das niet normaal, bij ons wordt dat door leerlingen georganiseerd en komen er geen leraren (heel soms ff, maar das niet zo erg), het is dan gewoon in een café en het duurt meestal tot 3 ofzo
Oud 15-03-2002, 22:47
sunflouwer
sunflouwer is offline
bij ons zijn de schoolfeesten in het vat 69 ( dischotheek) en is het verboden voor leraren, en begint om 11 uur ofzo pas tot uur of 4/5. tis vet cool altijd!

Oud 16-03-2002, 09:40
SpiT
SpiT is offline
bij ons is het altijd gwoon in de aula van de school en je mag ook naar buiten, en ut duurt van 8 tot 12 ofsow.. en dur lope ook leraren ensow rond..
Oud 16-03-2002, 09:45
QuietNoise
QuietNoise is offline
bij ons meestal van 8 tot half een, de laatste keer was echt irri, dr werd heeeel streng gecontroleerd op alcohol, en wie betrapt werd werd buiten gezet
maar als t goed is komt er binnekort een schoolfeest voor de bovenbouw, georganiseerd door leerlingen, zonder leraren in een of ander kraakpand ofzo
word echt leuk!!!!

[Dit bericht is aangepast door QuietNoise (16-03-2002).]
Oud 16-03-2002, 11:31
blackfairy
blackfairy is offline
hmz bij ons word de discotheek afgehuurd * * en de lerare beperken zich tot het stukje waar nooit iemand staat duz.. hehe begint om 9 uur tot ene uur of 2 half 3... *dat mag wel later*..

verder staat iedereen altijd stont lazerus en stoned op zn bene daar duz drinke is geen probleem
Oud 16-03-2002, 16:17
cup a soup
cup a soup is offline
bij ons zijn de schoolfeesten altijd wel vet! je kent gewoon iedereen en ut is een discotheek. drank enzo is ook geen probleem. ut duurt wel maar tot 1 uur
Oud 17-03-2002, 14:17
vigor mortis
vigor mortis is offline
hell, onze schoolfeesten zijn gaaf, word gewoon een discotheek afgehuurd en dan heb je verschillende zalen met verschillende muziek zodat de alternatieve mensen nie naar blaat muziek hoeven te luisteren en de andere mensen ... naja laat maar tis iig heeeeeew gaaf ennet duurt to uh.. 3 uur gloof ik
Oud 17-03-2002, 16:35
Eva*
Eva* is offline
Op de school waar ik op zit is het schoolfeest altijd in de aula en 't is meestal van 8 tot 12 uur. Er zijn ook altijd een aantal leraren aanwezig.
Toen ik in de 1e en 2e klas zat vond ik schoolfeesten erg leuk, maar nu vind ik ze erg saai.
Oud 17-03-2002, 18:13
HoñeY
HoñeY is offline
Bij ons werd altijd een disco afgehuurd. Maar de school waar ik op zat had maar 180 leerlingen, en dan deden we altijd met een andere dezelfde skool samen, was altijd super druk en echt tof. van 9 tot 4 uur ofzo, en werden skoolbussen geregeld wel relax altijd.
Oud 19-03-2002, 10:21
The Bachelor
The Bachelor is offline
jep ik ken het verhaal en dan alleen nog cola schenken ook!
Oud 19-03-2002, 11:06
*Marieke*
*Marieke* is offline
Bij ons zijn ze leuk; goedkope drank, wel leraren maar ja die zijn niet irritant ofzo; die schenken alleen drank! Aan het einde is iedereen behoorlijk weg...
Oud 19-03-2002, 12:16
skyscraper
skyscraper is offline
Bij ons is het wel tof, maar dat ligt wel aan onszelf , wij moeten het leuk maken anders wordt het niet echt leuk fozo denk i. Zo'n feest is gewoon wat je er zelf van maakt
Oud 19-03-2002, 16:41
L'Amour
L'Amour is offline
die zijn bij ons altijd echt geweldig. ze zijn gewoon op school van 9 tot 1. Het is een themafeest voor de hoogste klassen (4,5,6). Er komt altijd een keigoeie band, er wordt alcohol geschonken, etc. En er zijn inderdaad leraren, maar die zijn vaak zelf ook nog maar in de 20, en met een beetje lief kijken, krijg je al snel een gratis drankje
Oud 20-03-2002, 17:26
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ons skoolfeest iz altijd wel heel rlxd...

van 9 tot 2 ofzow, en echt wel stoer !!!
Oud 20-03-2002, 19:43
Kupu
Kupu is offline
ik vind ze wel aardig, maar bij ons dansen de leraren mee... dat is echt supermaf!!! Echt lol om te zien hoe die 'dansen'
Oud 20-03-2002, 22:17
MasterMolly
MasterMolly is offline
Donderdat een schoolfeest in R'dam met 12 vuurzwaaiers!!!! en gratis zuipen dus dat wordt wel ruig!

Regels voor berichten