Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Batterijen zijn idd leuk omdat je ze overal in kan stoppen, standaart. De GBA was klaar voor een betere energie leveraar en die hebben ze gevonden. |
![]() |
|
Ik wou een gba gaan halen maar ik wacht totdat deze in de winkel ligt ga ik die kopen. Heb ik geen gedoe met een losse accu.
|
![]() |
Ik weet het niet, ik heb een GBC, maar de enige keren dat ik erop speel is op vakantie, en dat is maar 2 keer per jaar...
Maar, natuurlijk als er een crapload aan fijne spellen (Final Fantasy, psychedelische shooters, GTA: Advance en GT: Advance etc.) uitkomt, zal ik hem naturlijk wel kopen
|
![]() |
het heeft wel iets weg van een minidisc..
maar voor mij, het belangrijkste is dat licht achterin, zooo handig! Speel maar eens castlevenia cotm of bijvoorbeeld lord of the rings ttt (2 echt goede rpg's) zwaar donker als je geen redelijk licht hebt, en veel meer games hebben daar last van, dus daarom voor mij SP > GBA
|
Het leuke er van is dat de nieuwere games gewoon nog werken op de "oude" gba. Dit is wat ik er van heb gelezen gewoon een nieuw model met de zelfde dingen als de gba.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Het enige voordeel naar mijn mening is het ingebouwde licht, wat op zich best goed te verhelpen is bij een gewone GBA. De vorm en het scharnier van de SP lijken me behoorlijke nadelen ten op zichte van een gewone, en die zijn niet te verhelpen.
Daarom ben ik blij dat ik een GBA van iemand overkoop ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maaruhm, ik heb nu dus de SP. En ik hou van hem.. ![]() Echt, hij is heilig. Ik geil op het lichtje. KOPEN!
|
Verwijderd
|
Ik ga na m'n examens dat ding halen (als ik slaag; als cadeautjes, als ik zak; als troost
![]() ![]() Ik vind deze mooier dan de oude GBA omdat hij gewoon... eleganter is, en die lithium batterij + dat licht maken hem helemaal handig voor me.. Speel nml graag in de trein en daar is niet altijd even sterk licht.. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|