Inloggen |
![]() |
||
![]() |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
installatie van the sims deluxe edition! |
|
is ie legaal?
zoja download eerst evt. patches... probeer compatability modes... zet je grafische dingetjes wat lager... zorg dat er niks op de achtergrond draait... |
||||
![]() |
» Download drivers, die vind je op www.guru3d.com » Zoek eventueel patches/fix die vind je op www.google.com mocht die er zijn. |
||||
![]() |
op de pc van mijn broer werkt het wel, dus het ligt ook niet aan de cd-rom. we no understand ![]() van mijn broer de specs overgenomen (tenminste, ik denk dat dit de specs zijn ![]() ECS K7S5A, Duron 1300, 320mb sdram, Riva TNT 1, Win XP pro |
||||
![]() |
AlopiA schreef:
dat is het (volgens mijn slimme broer) allemaal niet, omdat een andere (iets minder legale) versie het al wel heeft gedaan, aan de hardware ligt het dus niet. op de pc van mijn broer werkt het wel, dus het ligt ook niet aan de cd-rom. we no understand ![]() van mijn broer de specs overgenomen (tenminste, ik denk dat dit de specs zijn ![]() ECS K7S5A, Duron 1300, 320mb sdram, Riva TNT 1, Win XP pro greetzz me |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
theone87nl schreef:
heb ik ook gehad. dom van je eerst de illegaale versie erop te zetten kun je het register doorpluizen op die keys van die illegaale versie omdat hij die laad in plaats van de legaale versie. dus de sims uninstallen dan naar zoeken-->regedit dan klik je op deze computer dan doe je weer zoeken naar de sims en dan al die reg keys deleten(ga naar de volgende met f3) en weer de legaale versie van de sims eropzetten en dan zou de sims het moeten doen. en dowload de nieuwste drivers voor je hele systeem+directx 9.0 greetzz me |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
theone87nl schreef:
heb ik ook gehad. dom van je eerst de illegaale versie erop te zetten kun je het register doorpluizen op die keys van die illegaale versie omdat hij die laad in plaats van de legaale versie. dus de sims uninstallen dan naar zoeken-->regedit dan klik je op deze computer dan doe je weer zoeken naar de sims en dan al die reg keys deleten(ga naar de volgende met f3) en weer de legaale versie van de sims eropzetten en dan zou de sims het moeten doen. en dowload de nieuwste drivers voor je hele systeem+directx 9.0 greetzz me ![]() deze keys gevallen zijn het ook niet, mijn vader heeft het hele register handmatig doorgezocht, en alles verwijderd. Maar het werkt nog steeds niet, jammer ![]() |
||||
![]() |
|