Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() NEeh, maar ik volg het wel een beetje. En bergkamp vind ik gewoon nog steeds een geniale speler. Ik weet wel dat ie tegenwoordig weer standaard in de basis staat, maar ja......je weet het maar nooit met die Wegner ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is trouwens live te zien op de BBC om 1315. |
![]() |
||
Citaat:
Jammer dat ik dan net in het theater zit. Naja, das ook heel leuk natuurlijk
|
Henry wordt trouwens gespaard, in het duel tegen ManU.
Betekent wel dat ze de wedstrijd tegen AJAX erg serieus nemen. Ook al omdat in Engeland de FA cup erg belangrijk is ![]()
Laatst gewijzigd op 15-02-2003 om 13:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vond ik de eerste helft wat tegenvallen. In het begin kwam iedereen er nog lekker hard in (3 gele kaarten in 7 minuten), maar daarna was het weinig. Alleen een extreme blunder van Giggs en een geluk-goal van Arsenal. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik houd het op een 2-0 voor Arsenal helaas.
Hoewel Koeman altijd goede tactieken bedenkt en dit keer ook weer denkt te weten hoe hij Arsenal moet bespelen. Maar Arsenal is wel heel goed. Dus: Arsenal - Ajax 2-0 1-0 Pires 2-0 Henry Offtopic: is deze smiley --> ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat Ajax zeker een goeie kans maakt hoor, de trainer zal Ajax dan wel niet onderschatten maar de spelers wel en daar gaat het om.
Ik denk dat Arsenal - Ajax 1-2 word en Ajax - Arsenal 2-2
Laatst gewijzigd op 16-02-2003 om 22:18. |
![]() |
|
ik denk inderdaad dat arsenal nogal arrogant zal spelen, met het idee dat ze Ajax wel eventjes zullen verslaan.
Daar liggen gewoon echt de kansen HEt word in ieder geval een leuke wedstrijd. Of Ajax nou wint of niet
|
Verwijderd
|
Ik hoop trouwens dat Didulica keept. Veel beter bij hoge ballen.
Barcelona - Internazionale 1-1 AS Roma - Valencia 0-2 Arsenal - Ajax 2-0 Leverkusen - Newcastle 2-2 Real Madrid - Dortmund 1-1 AC Milan - Lok. Moskou 3-0 Man. United - Juventus 2-1 FC Basel - Deportivo 1-2 Real Madrid: exit ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Barcelona - Internazionale 2-1
AS Roma - Valencia 1-2 Arsenal - Ajax 2-0 (Henry en Ljungberg) Leverkusen - Newcastle 1-1 Real Madrid - Dortmund 2-0 AC Milan - Lok. Moskou 2-0 Man. United - Juventus 1-1 FC Basel - Deportivo 0-2
|
Barcelona - Internazionale 0 - 3
AS Roma - Valencia 0 - 2 Arsenal - Ajax 1 - 1 Leverkusen - Newcastle 1 - 3 Real Madrid - Dortmund 2 - 3 AC Milan - Lok. Moskou 4 - 0 Man. United - Juventus 1 - 3 FC Basel - Deportivo 2 - 4
|
Barcelona - Internazionale 2-0
AS Roma - Valencia 0-1 Arsenal - Ajax 2-0 Leverkusen - Newcastle 0-1 Real Madrid - Dortmund 0-1 AC Milan - Lok. Moskou 2-0 Man. United - Juventus 3-1 FC Basel - Deportivo 1-2
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
Zeer sterke wedstrijd van Ajax, met Pienaar en de in de media niet genoemde Maxwell voor mij als uitblinkers.
![]() ![]() Jammer dat Zlatan, Van der Meyde en vooral Van Damme niet al te best speelden. Van der Meyde toonde nog werklust en Van Damme in zekere zin ook, maar Zlatan ![]() Nu maar op naar volgende week, waar ik hoop en denk dat Ajax toch wel een kans op winst heeft. Jammer van de winst van Valencia op AS ![]()
||
Citaat:
En nu staan ze alledrie gelijk, dus das een beetje jammer... ![]()
|
Verwijderd
|
Als we er ff vanuit gaan dat Arsenal, Valencia en Ajax van AS Roma winnen, dan móet Ajax eigenlijk wel tegen óf Arsenal óf Valencia winnen. Wanneer je twee keer gelijk speelt heb je ook nog wel wat kansen, maar dan loop je het risico dat Arsenal en Valencia het op een akkoordje gooien door met hoge cijfers gelijk te spelen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Cl 2007-2008 Methuselah | 68 | 23-05-2008 12:38 | |
Vrije tijd |