Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Oehoe, zeer spannend altijd!
En vaak voordat de serie begint, krijg je een samenvatting van alle afleveringen die zijn geweest.. naja.. de belangrijkste punten dan.. Ow en.. de laatste aflevering was, dat de vader van Sidney werd ontvoerd door Hassan, hij had hem bijna zover om een compromis te sluiten, komt Sidney ineens aanzetten, zij was ook door hulpjes van Hassan ook meegenomen.. Nu moet de vader van Sidney sidney doodschieten om zichzelf te bewijzen..
||
Citaat:
ja mn broer zei wel dat het al een keer ergens anders op was geweest maar hij zei dat hij toen het einde wel heeft gezien (volgens mij) was dat dan op v8? hoeveel afleveringen zijn er in totaal? en waaaaaaaarom is het er weer afgehaaaald ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar daar stond ook in dat het vorige week was, en vorige week stond er ook op teletekst dat beauty & zo kwam en nu staat het dus weer in de gids, maar staat er weer iets anders op teletekst en omdat vorige week teletekst klopte, ga ik daar nu eigenlijk ook wel weer vanuit ![]() ![]() ![]() dat beauty & zo moet wel heeeeel goed bekeken worden willen ze met een herhaling meer kijkcijfers halen dan met zo'n serie als alias (of wij zijn (waren ![]() ![]() maar k zou het wel echt jammer vinden als het er niet meer op kwam.. waarom hebben ze van net 5 geen email adres, dan ga ik een klacht sturen ![]()
||
Citaat:
hoe werken kijkcijfers nou?? hoe kunnen ze nou weten naar welke kanaal je kijkt? ik d8 dat er een paar honderduizend kastjes in de meterkasten van bepaalde mensen stonden en die registreerden waar die naar keken en ze zo het gemiddelde namen. maar dat zal wel niet kloppen
|
Ik heb es zitten zoeken op de site van net5, vie hun naar de alias site van v8 gegaan en daar kan je op een link klikken naar hun forum over alias, waar dus ook een hoop verontwaardigde kreten te lezen waren en iemand had een mailtje naar net5 gestuurd (ik geloof dat dat aders info@net5 d8 ik, als je het zeker wilt weten moet je naar het topic over everwood gaan) en zij had dit als reactie terug gehad:
Beste Georgia, Bedankt voor je email. In de aankomende vier weken zullen we 'Beauty&Zo' gaan herhalen op de woensdagavond. Het programma heeft een nieuwe opzet en door het op een ander tijdstip nogmaals uit te zenden, krijgt een breder kijkerspubliek de kans het ook te gaan volgen. Hierdoor komt 'Alias' tijdelijk te vervallen, maar vanaf woensdag 12 maart staat het weer op het gebruikelijke tijdstip in de programmering. Met vriendelijke groet, Jet van Wijngaarden Communicatieafdeling SBS Broadcasting B.V. Tel: +31 20 8007 394 Fax:+31 20 8007 554 Quintet Office Park Rietlandpark 333 1019 DW Amsterdam dus het komt nog ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Alias XQseMe2 | 4 | 09-10-2006 15:27 | |
Software & Hardware |
[Aliases] Vraagje over meerdere domeinen Tuinkabouter !! | 2 | 06-03-2004 13:26 | |
Films, TV & Radio |
Alias op TV1 23:25 kiek | 23 | 04-09-2003 14:23 | |
Films, TV & Radio |
Alias Verwijderd | 10 | 23-11-2002 20:33 | |
Films, TV & Radio |
Alias Michael_oud | 0 | 15-02-2002 14:50 |