Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bloedzuigers (heb zelfs een gruwelijke hekel aan het woord...), heb ooit een keer één of andere videoband met allerlei enge filmpjes gezien en daar kwam ook een bloedzuiger van een meter groot oid in voor...echt super ranzig...en sindsdien ben ik een 'beetje' bang van bloedzuigers.
Horzels vind ik ook klote beesten. En spinnen en allerlei kriebelende beestjes vind ik ook niet echt gezellig... Slangen daar in tegen vind ik echt super. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb het persoonlijk niet zo voor insecten in het algemeen, in het bijzonder de zogenaamde 'oorwurm'. De naam geeft me kriebels en ik heb de hele dag oorpijn van de gedachten...
Veder ontwijk ik honden op straat, omdat ik een eenmalige negatieve situatie heb beleefd met een grote hond... Ik vind paarden prachtig, maar ik durf niet echt naast ze te gaan lopen, ze zijn erg groot, een angst al van kindstijd... weet de echte rede niet.
||
Citaat:
Bloedzuigers zijn best lief eigenlijk. Ze maken zich aan beest vast, nemen een beetje bloed waar ze zich mee volzuigen en laten na 10 minuten weer los. Dan hebben ze eten voor een jaar en ze brengen nooit ziekten over. Teken zijn dus veel erger en muggen dan jeukt het.. Bang hoef je dus niet te zijn. SounD...heeft mensen gek gemaakt met tekenfobie...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben altijd bang dat er zo'n mug in m'n oor kruipt en me in m'n trommelvlies steekt (een arts heeft ooit m'n trommelvlies aangeraakt, dan ga je echt door de grond van de pijn, ik ben sindsdien altijd doodsbang voor ooronderzoeken)
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ik ben eigenlijk alleen bang voor honden. En als er op een gegeven moment een kudde olifanten op me af kwam zou ik toch ook wel gaan rennen ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik heb er al een paar geprobeerd dood te slaan, maar dat is niet aan te raden hoor.. binnen een dag staat de politie op de stoep ![]()
|
wespen (het is niet gaaf om in je nek te worden gestoken)
en spinnen(tjes) van die kleintjes die overal heen krioelen en dan ergens gaan zitten (bijvoorbeeld in een hoekje van een douche) waarvan je denkt: ik blijf liever een week of 8 uit die douche ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die zo sick snel over de muur lopen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(en ik ook ![]()
|
Verwijderd
|
teken... heb er een keertje ééntje onder mijn oog gehad, hij stak er gelukkig nog een stukje uit, maar hij zat echt vlak onder m'n oog, kreeg 'm er nauwelijks uit, echt heeeel eng vind ik dat... en ze kunnen onder je huid kruipen en daar gaan wonen... ieieuww... *huivert* teken zijn eng!
|
![]() |
|
ik ben namelijk bang van spinnen ik kan er ook niets aan doen hoe klein of groot ze ook zijn ik krijg er de kriebels van en dat komt omdat ik een litteken ervan heb en omdat ik er hard van verschoten ben
dikke kusjes lindsey
||
Citaat:
|
![]() |
Nee, teken wordt je niet vrolijk van. K lag op een grasveld, niet eens onder een boom, lekker in mn bikini, voel ik wat jeuken. Zat er een teek in mn bovenbeen. Vriend van me probeerde m te verdoven met bacardi, maar dat hielp niet, toen heb ik een fiets gehuurd (was op vakantie) en heb ik m door een dokter eruit laten draaien. Kutbeesten, ja.
![]() Poes had er ook een keertje eentje, een hele hele dikke.. ![]()
||
Citaat:
Beste is pincet, kwartslag draaien.. dan moet het beestie los laten om zijn koppie niet te verliezen. Dan kan je makkelijk weghalen. Meestal wordt teek daarna op gruwelijke wijze om het leven gebracht.. Denk dat ik daar dan ergens wel voor ben toch wel.. hoe moeilijk ik het als vegetarier vind om dat toe te geven.. <snif>
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *huiver* Het tekenseizoen komt er weer haan ![]() iehl ![]() maar idd, zo'n probleem is het niet. >>> Kwartslag naar links draaien, en dan per ongeluk op ze staan oid. |
![]() |
|
Met dat laatste ben ik het eens! een tijdje geleden was er zo'n mormel, een doberman geloof ik, die onze hond (nou ja, hondje: het is een maltezer) aanviel. M'n moeder sprong er gelukkig (nou ja, het leverde haar wel drie kilometer verband en een tetanusprik op) tussen, anders had onze hond nu waarschijnlijk onder de madeliefjes gelegen! is het nou zo'n grote opgave om je hond effe aan een lijn te doen? het beest is trouwens later afgemaakt omdat 'ie een kat had doodgebeten...
![]()
||
Citaat:
75.000 soorten waarschijnlijk, meer dan alle andere dieren bij elkaar ![]() Scary huh? Insecten zijn eigenlijk best heel mooi en interessant.
||
Verwijderd
|
Citaat:
is het ook waar dat je 's nachts insecten eet? zonder dat je t weet natuurlijk omdat je slaapt.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Inderdaad is het in iedergeval van spinnen zo dat elk mens gemiddeld in zijn/haar leven 4 spinnen eet in de slaap. Maar dat is over de wereld berekend.. In de tropen wordt meer spin gegeten zeg maar ..hehehehe SounD...zet niet voor niets grote spinnen voorzichtig het raam uit...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zeg gewoon "NAAST!" hondje naast me ![]() |
![]() |
|
ik ben bang voor mieren
![]() ik heb als ukkie een keer in een mierenhoop gestaan en toen kropen ze allemaal over me heen! echt heel traumatisch ![]() en ik ben bang voor hommels. iedereen zegt dat ze niet steken, maar toen ik er een pakte, stak ie dus wel (!) dus laat je niet misleiden! gevaar loert overal ![]()
|
Verwijderd
|
Heel origineel...(OF NIET DUS) van spinnen.
Zat eens als klein hummeltje op het toilet. Zo met zo'n krukje om erop te geraken en dan zo'n speciaal wc-brilletje erop voor kleuters...Zag ik daar wel zo'n mega (athans in mijn kleuteroogjes) spin... ![]() ![]() Ja, kan niet anders of daar heb ik mijn trauma vandaan... ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben ook bang voor honden, vooral als ze loslopen.
Het is gelukkig al minder erg als een paar jaar geleden: -krantenwijk kan goed helpen om je angsten te overwinnen ![]() - en er komt nou wel eens een hond bij ons 'logeren' --> is liefste hondje hier op aarde ![]() Voor die hond ben ik dus niet bang maar voor de rest wel. Maar het verbaast me dat hier zoveel mensen bang zijn voor honden --> ik ben volgens mij de enige uit mijn omgeving. Maarja, groetjes |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Welke dieren ben jij bang voor en waarom? drukknoopje | 33 | 10-10-2009 19:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De wonderbaarlijke avonturen van Jaani Duschman Uice | 12 | 22-05-2005 11:09 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Flora & Fauna |
voor? tegen? pels... Jasmijn. | 82 | 09-01-2005 21:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Begin van een verhaal. Vlooienband | 20 | 18-01-2003 03:02 |