Advertentie | |
|
![]() |
|
van onder naar boven !
-Zwarte rijglaarzen -Zwarte panty met gaten erin -Groen-blauw geruit plooirokje -daaronder een onderbroek met paarse stippen (erg olijk al zeg ik het zelf) -wit bloesje met een soort ripped off effect met kant -daaronder een wit spaghettibandjestopje (mooi scrabblewoord) -sieraden: Spikes armand en choker, kruis met ingelegde stenen, een mood ring en een vage ring die ik ooit eens vond bij het kamer opruimen, en de twee armbandjes die ik van mijn oma en mijn beste vriendin heb gehad. nog een leuke vraag: wat trek je morgen aan?
|
ohw.. uhm heb je ff!?
![]() -rode schoenen.. -rode voetbalsokken ![]() - een beige 3 kwartbroek! =( koudjes... =) - beige truitje -rood tshirt erover. -een roze jas met blokken - een paarse muts -blauwe handschoenen -roze sjaal... ohw een rode boxershort en een zwarte bh en uhm een wit hempt ![]() maar dat was ut voor vandaag hehe ~GoddeS~
|
![]() |
spijkerbroek, laarzen en twee lamswollen truien, en een palestijnensjaal met slijtgaten
wens: mijn geitewollen sokken en de bontpoes buiten: de bruine suede jas met bontkraag en rits van mijn schoonvader die we altijd dragen als we buiten gaan autoklussen ik heb namelijk zelf een witte suede jas met bontkraag
|
van boven naar onder:
dreads in staart zilvere oogschaduw +zwarte mascara oorbellen met een staafje en een bolletje eraan kettinkje met kreeftje donkerblauw t-shirt met lange mouwen en witte dingetjes erop witte bh zwarte onderbroek donkergroene verfbroek zwart wolle rokje zwarte wolle beenwarmers lichtblauwe sokke gympies
|
Verwijderd
|
- Lichtroze truitje met colletje, zonder mouwen H&M
- Donkerrood vest met "ronde" kraag We woman - Donkergrijze broek met lichtwijduitlopende pijpen en een persvouw Benetton - Bruine puntlaarzen zonder hak - Lichtbruine oogschaduw en zwarte mascara - Haar in een losse staart met een speld - Zilveren horloge - Luchtje: Cashmere Mist Donna Karan |
![]() |
|
|