Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 18:50
Imke_BF
Imke_BF is offline
Waarom zou je jongens of meisjes van je eigen geslacht uitsluiten om verliefd op te worden?? Er zijn leuke jongens en leuke meisjes dus als je uit allebei kunt kiezen heb je veel meer mogelijkheden.. Dat is toch makkelijk?
Veel jongens en meisjes schamen zich ervoor om dit te zeggen, maar volgens mij is het in deze tijd niet meer iets om je voor te schamen toch? Mensen van je eigen geslacht zijn toch ook mooi en lief af en toe?
Ik ben wel benieuwd wat jullie daarvan vinden
Oud 16-02-2003, 18:52
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Zo moeilijk is dat toch echt niet, als je gewoon hetero bent, zul je echt geen "verliefde" gevoelens krijgen voor iemand van je eigen geslacht, en zo hoort het ook, anders klopt heel de term "hetero" niet meer.
Oud 16-02-2003, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Imke_BF schreef:
Waarom zou je jongens of meisjes van je eigen geslacht uitsluiten om verliefd op te worden?? Er zijn leuke jongens en leuke meisjes dus als je uit allebei kunt kiezen heb je veel meer mogelijkheden.. Dat is toch makkelijk?
Veel jongens en meisjes schamen zich ervoor om dit te zeggen, maar volgens mij is het in deze tijd niet meer iets om je voor te schamen toch? Mensen van je eigen geslacht zijn toch ook mooi en lief af en toe?
Ik ben wel benieuwd wat jullie daarvan vinden
Najaaaaaaah natuuuurlijk ben ik het helemaal met je eens... Meisjes kunnen ook HEEL mooi en lief zijn..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 18:56
dromerig elfje
dromerig elfje is offline
Ik sluit meisjes niet uit hoor..., misschien dat ik ook wel eens verliefd ga worden op een meisje..., kan altijd...

En verliefdheid is niet iets wat je kunt sturen...

Oud 16-02-2003, 20:03
Rocksaan
Rocksaan is offline
best nutteloze stelling. want jij suggereert dat het een "schande" is om hetero te zijn en dat eigenlijk van nature iedereen bi hoort te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 20:03
thunder110
thunder110 is offline
Het klinkt allemaal heel logisch. Al die mensen, die pretendeerder echt, echt, echt alleen op 't innerlijk schoon van een persoon te vallen, die kijken toch ook niet op of om van het geslacht? Nou ja, natuurlijk wel. Een relatie is geen vriendschap!
Seksuele aantrekkingskracht, de essentie van een relatie. Als je 't mij vraagt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 20:34
Iotje
Iotje is offline
Citaat:
dromerig elfje schreef:
Ik sluit meisjes niet uit hoor..., misschien dat ik ook wel eens verliefd ga worden op een meisje..., kan altijd...

Oud 16-02-2003, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Rocksaan schreef:
best nutteloze stelling. want jij suggereert dat het een "schande" is om hetero te zijn en dat eigenlijk van nature iedereen bi hoort te zijn.
Ach helemaal niet, ze vraagt gewoon wat jullie daarvan vinden, ze vraagt om een mening. En ook al vond ze dat wel een schande dan was het nog niet nutteloos omdat het dan haar mening is... en als je het nu nog steeds nutteloos vindt dan lees je het toch gewoon niet?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:01
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik ben hetero...

Mannen zijn (meestal) egoistische, domme, oversexte, gewelddadige rotwezens.
Ik haat mannen.

Bovendien, puur rationeel gezien: wat is het nut van een man die op een man verliefd word? Antwoord: geen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 05:42
Imke_BF
Imke_BF is offline
Citaat:
Silleygirley schreef:
Ach helemaal niet, ze vraagt gewoon wat jullie daarvan vinden, ze vraagt om een mening. En ook al vond ze dat wel een schande dan was het nog niet nutteloos omdat het dan haar mening is... en als je het nu nog steeds nutteloos vindt dan lees je het toch gewoon niet?
Hahah Sel je bent ook zo'n scheet he, tot zo op school Maa ze heeft wel gelijk hoor want het enige dat ik vraag is wat jullie vinden van mijn mening... duzzz
Oud 17-02-2003, 06:04
Verwijderd
Citaat:
Imke_BF schreef:
Hahah Sel je bent ook zo'n scheet he, tot zo op school Maa ze heeft wel gelijk hoor want het enige dat ik vraag is wat jullie vinden van mijn mening... duzzz
Haha jij bent ook een lieve boer hoor! Tsjah ik moest daar gwoon ff op reageren IDBLUBD
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Ik haat mannen.
Je laten ombouwen iets voor jou? [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/smilies/confused.gif[/img]

Dan hou je misschien meer van jezelf .. ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 09:14
Verwijderd
Krijgen we dat gezeik weer...

*zucht*
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 09:22
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Mannen/jongens stinken.
Dat is al genoeg voor mij om voor een vrouw te kiezen.
Oud 17-02-2003, 11:00
Isa
Isa is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Ik ben hetero...

Ik haat mannen.
dat oversexte is ook niet in iedere samenleving zo en ook niet bij iedereen. je generaliseert.
Citaat:

Bovendien, puur rationeel gezien: wat is het nut van een man die op een man verliefd word? Antwoord: geen.
Nut? Nah, misschien dat je je ere beter door gaat voelen. Ik heb daar al een topic over geopend op seksualiteit.
kwa evolutie heeft het idd geen nut.
maar als je niet voortplant heeft verliefd worden op een vrouw ook geen nut.

tegen de topicstarter:verliefdheid kun je niet sturen dus ik vind het gewoon een domme vraag. Ik sluit niemand uit om verliefd op te worden, dat doen mijn hersenen en daar heb ik geen invloed op.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 11:30
MazeMouse
MazeMouse is offline
Het idee iets met een man....TEILTJE AUB!!!!
Oud 17-02-2003, 12:25
Sinqi
Sinqi is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Mannen/jongens stinken.
Dat is al genoeg voor mij om voor een vrouw te kiezen.
Als mannen/jongens stinken, waarom zouden vrouwen/meisjes voor ze kiezen?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:32
whizzer
whizzer is offline
Ik sluit andere mannen uit om verliefd op te worden omdat ze uberhaupt niet in aanmerking komen. Ik zie gewoon niet waarom ik ooit verliefd zou worden op een man...., kwestie van geaardheid
Oud 17-02-2003, 14:18
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Imke_BF schreef:
Mensen van je eigen geslacht zijn toch ook mooi en lief af en toe?
Ken een hele hoop lieve, mooie mensen van mijn geslacht,
maar om er nou iets mee te beginnen..
Nee, dank je.
Val simpelweg niet op ze,
en of ik nou veel keuze heb of niet,
maakt me geen ruk uit.
Oud 17-02-2003, 14:23
Maresa
Maresa is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:

Verliefdheid is in zn algemeenheid niet 'nuttig' ofzo...

Citaat:
Zo moeilijk is dat toch echt niet, als je gewoon hetero bent, zul je echt geen "verliefde" gevoelens krijgen voor iemand van je eigen geslacht, en zo hoort het ook, anders klopt heel de term "hetero" niet meer.
Mee eens Je kunt het niet zelf bepalen of je bi of hetero of homo bent

Citaat:
Hij mag dan toch ook zijn mening geven als zij dat doet? En om eerlijk te zijn ben ik het ook niet met de stelling eens. Je sluit de halve wereldbevolking niet buiten, je wordt er gewoon niet verliefd op! En zoals al eerder gezegd: dat heb je niet zelf in de hand!

Zelf ben ik bi BTW
Oud 17-02-2003, 14:32
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
alsof 3 miljard mensen niet genoeg keus is . . .

3 miljard personen met behoeftes en noodzakelijkheden, en een eigen verhaal
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 16:48
Verwijderd
Citaat:
M@R schreef:
Je sluit de halve wereldbevolking niet buiten,
Oke ik ga mierenn**ken.. uitsluiten en buitensluiten zijn 2 heel verschillende dingen naar mijn mening. Ze zegt toch niet dat mensen die hetero zijn niet helemaal 100% zijn? Ze geeft gewoon een stelling. En bovendien, ik denk dat niemand met 100% zekerheid kan zeggen dat ie niet op iemand van z'n eigen geslacht kan vallen. Zoals heel veel in dit topic al hebben vermeldt: verliefdheid valt niet te sturen.

Hè Im?! Sorry moest ff
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:13
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Als je je daar gewoon niet toe aangetrokken voelt, dat kan toch. Dan ga je daar niets mee beginnen. Kun je nog zo goed bevriend zijn, maar daarmee ben je nog niet meteen verliefd. Men is te wanhopig tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:33
Isa
Isa is offline
Citaat:
Sinqi schreef:
Als mannen/jongens stinken, waarom zouden vrouwen/meisjes voor ze kiezen?
Komt door feromonen, de uitscheiding van stoffen door je zweetklieren.

mannen scheiden andere stoffen uit dan vrouwen, zelfs met een andere gen-structuuur scheidt je al andere stoffen uit. de langste relaties zijn die waaarbij de partners perfect genetisch op elkaar aansluiten.
je houd van tegenovergestelde genen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:37
Verwijderd
Dusjcrib en ik vinden deze topic beter op l&r passen.

--> l&r
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2003, 18:18
Tox
Tox is offline
als iedereen dat zou doen heb je gelijk ook meer concurrentie bij 1 betreffende persoon.
Dus ik hou het wel bij de vrouwen
Oud 17-02-2003, 18:22
Verwijderd
Slap altopleidooitje voor biseksualiteit.

Je hebt nu eenmaal niet vrij voor het kiezen op wie je valt, dus doe geen moeite om het te verdedigen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:23
Maresa
Maresa is offline
Citaat:
Silleygirley schreef:
Oke ik ga mierenn**ken.. uitsluiten en buitensluiten zijn 2 heel verschillende dingen naar mijn mening. Ze zegt toch niet dat mensen die hetero zijn niet helemaal 100% zijn? Ze geeft gewoon een stelling. En bovendien, ik denk dat niemand met 100% zekerheid kan zeggen dat ie niet op iemand van z'n eigen geslacht kan vallen. Zoals heel veel in dit topic al hebben vermeldt: verliefdheid valt niet te sturen.

Hè Im?! Sorry moest ff
Mhz, verkeerde woord gebruikt, swwy

Maar ik zeg ook niet dat ik niet op mensen van mijn eigen geslacht zou kunnen vallen (sterker nog, ik ben bi) en ik voel me niet aangevallen omdat ik geen hetero ben... maar ik bedoel, ik kan het dan nog wel met de stelling oneens zijn...
Oud 17-02-2003, 18:25
Verwijderd
altijd al bi willen zijn.. maarja dat ben ik nou eenmaal niet
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 18:39
Wilmy
Wilmy is offline
Nou, ik denk gewoon dat het niet zo hoort eigenlijk. Man en vrouw past precies, toch?!? Als deksel op potje! Oke, dan zeg je, man en man kan ook toch? They can't make kids! Dus.. Tja, ik weet het ook niet. Ik ben gelukkig gewoon hetero, ik voel me gewoon niet aangetrokken tot meiden!! Heeft gewoon met je gevoel te maken.
Oud 17-02-2003, 18:57
Verwijderd
aan de ene kant vind ik dat je gelijk hebt. Ik begrijp eigenlijk ook niet helemaal waarom ik alleen op jongens verliefd wordt en me ook alleen tot jongens op liefdeswijze aangetrokken voel. Zo groot is het verschil tussen de jongens die ik goed ken en de meisjes die ik goed ken niet, en ik kan met beide geslachten even goed over weg, heb ongeveer even veel vrienden als vriendinnen en dat is altijd zo geweest. Dus waarom dan alleen op jongens verliefd worden? Ik heb geen idee.

Aan de andere kant: ik sluit niet alleen de halve wereldbevolking uit, maar nog veel meer. Ik sluit iedereen uit die ik niet aardig of interessant vind, ik sluit iedereen uit bij wie ik geen 'vonkje' voel, ik sluit iedereen uit die mij niet aanspreekt, ik sluit iedereen uit die ik niet ken. In feite sluit ik de meeste mensen uit. Zo gaat dat nu eenmaal.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 09:37
mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
Citaat:
Wilmy schreef:
Oke, dan zeg je, man en man kan ook toch? They can't make kids!
dus als je geen kinderen kunt maken omdat je onvruchtbaar ben(waar ik een grote kans op heb) ben mag je dan ook geen relatie met een man? want die kunnen dan ook geen kinderen krijgen...
Citaat:
ik denk niet echt dat ze je uitsluit, als hetero wordt je ook niet verliefd op Elke jongen/meisje die er rondloopt...dus sluit je ook wel veel mensen van de wereldbevolking uit, meestal val je toch op een type(bijv. iemand die ik ken valt alleen op gothics eigenlijk..die sluit dan de rest van de wereldbevolking die niet gothic is uit...)
Citaat:
Slap altopleidooitje voor biseksualiteit
waarom nou weer een altopleidooitje? ik geef toe dat het heel erg in de mode is bij alto's, maar wie zegt dat de topicopener een alto is...
bovendien zitten we niet bij lifestyle
Oud 18-02-2003, 09:51
Optima
Optima is offline
Citaat:
Imke_BF schreef:
Waarom zou je jongens of meisjes van je eigen geslacht uitsluiten om verliefd op te worden??
zin is een beetje dubbelzinnig vind je niet?

Ik ben heteroseksueel. Dat verklaard alles of ik het nu wil of niet: genen
Oud 18-02-2003, 10:16
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Ik ben hetero...

Ik haat mannen.

Het is dat ik je gezien heb anders zou ik toch zweren dat je Bram / Bart bent.....
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
*luna* schreef:
waarom nou weer een altopleidooitje? ik geef toe dat het heel erg in de mode is bij alto's, maar wie zegt dat de topicopener een alto is...
bovendien zitten we niet bij lifestyle
Nou, zo kwam het echt op me over

'We zijn toch allemaal mensen, we kunnen toch allemaal van elkaar houden, waarom zouden we maar op één soort vallen, iedereen is toch hetzelfde?'

Dat soort shit.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 07:41
Imke_BF
Imke_BF is offline
Nou.. zo bedoel ik het nou ook weer niet... we zijn niet allemaal hetzelfde.. maar ik zat er gewoon zelf over na te denken omdat ik eigenlijk altijd vanzelfsprekend hetero was... Mijn moeder is nadat mijn ouders zijn gescheiden een relatie begonnen met een vrouw... Dat heeft me ook aan het denken gezet en vanaf dat ik er zo over na zit te denken vallen me de knappe meisjes en leuke meisjes ook op... vandaar deze stelling... snapt gij?
Oud 24-02-2003, 07:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k vind deze vraag eigenlijk nogal stom. ik val gewoon niet op mijn eigen geslacht!
net zoals dat ik niet in maatje 34 pas, en dus dan ook alle maatjes 34.
of dat ik geen zuurkool lust, en dan ook echt géén zuurkool, dus ook niet die uit duitsland.

Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 07:55
Mmmmm
Mmmmm is offline
Ik vind je stelling ook een beetje stom, je wordt gelukkig met iemand van het andere geslacht als je hetero bent, dus warom zou je dan met iemand van je eigen geslacht gaan?
Daar is toch helemaal geen reden voor?
Oud 24-02-2003, 11:38
Verwijderd
[ ~DV~ hier ]

Ik vind het gewoon een nutteloze discussie, want jij doet het laten overkomen alsof je geaardheid iets rationeels is, dat je zo kunt veranderen. Dit is niet zo.

Je bent wie je bent, en hoe graag je ook anders zou willen zijn, you have to deal with it..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 16:13
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik sluit mensen niet uit op basis van het geslacht, maar op basis van aantrekkingskracht. Ik vind gewoon 98% van de mensen niet aantrekkelijk, en die overige 2% valt nog in te delen -superaantrekkelijk en gemiddeld. Er is heel wat voor nodig voordat ik iemand echt helemaal te gek vind.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 16:17
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
het is gewoon natuurlijk (het is ook natuurlijk als je bi bent,daar niet van, maar het ligt in je aard of je op jongens,meisjes ,of allebei valt)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 16:48
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
Ik sluit iedereen uit die ik niet aardig of interessant vind, ik sluit iedereen uit bij wie ik geen 'vonkje' voel, ik sluit iedereen uit die mij niet aanspreekt, ik sluit iedereen uit die ik niet ken. In feite sluit ik de meeste mensen uit. Zo gaat dat nu eenmaal.

Het is hier al vaak gezegd en ik zeg het ook nog maar een keertje: je kunt niet helpen op wie je verliefd wordt. Ik sluit vrouwen niet uit, ik word er gewoon niet verliefd op. Ik kan me wel seksueel aangetrokken voelen tot een vrouw, maar er niet verliefd op worden. Er zijn mensen die wel verliefd kunnen worden op hun eigen geslacht en er zijn mensen die dat niet kunnen. Kwestie van accepteren en door gaan.
Oud 26-02-2003, 16:17
Verwijderd
Citaat:
dromerig elfje schreef:

hier ben ik het NIET mee eens (en volgens mij zit niemand op mijn uitleg te wachten dus k bespaar t je)
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 16:40
Verwijderd
ladieda, blaat

bi zijn is in, volgens de fancy
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 17:13
Verwijderd
Ik vind natuurlijk best dat er aardige en lieve jongens bestaan, ik ga zelfs met lieve en aardige jongens om . Maar daar word ik dan niet verliefd op ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:22
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
Iedereen is een beetje bi..
stond in de fancy

ik ben heel veel bi

Meisjes zijn geweldig maarzou een jongen toch niet willen missen
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:25
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
nare man schreef:
ladieda, blaat

bi zijn is in, volgens de fancy
Weer die Fancy

Waar ik uitga is het ook erg "IN" om bi te zijn...

Ik zeg: Tis een gevoel

een vriendin zegt: Als je niet elke week met 20 meiden zoent (bijwijsvan..) ben je geen bi

Dus ik ben een fakert

Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Engolie schreef:
Iedereen is een beetje bi..
stond in de fancy

ik ben heel veel bi
FUCK THE FANCY!

sorry, moest er ff uit
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:41
Verwijderd
Leuk dat er zoveel mensen het met ons eens zijn he scattie Bi rulez!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 20:21
moenbase
moenbase is offline
ach ja, meisjes hebben er waarschijnlijk minder problemen mee

Om op de topic-vraag terug te komen....
Voor mij geldt...
Dat ik in iedergeval meer dan de helft van de bevolking niet wíl leren kennen. Ten 2e zou ik er niet op verliefd kunnen en willen worden, en dat vind ik wel essentiëel ja.
Reageren

Regels voor berichten