Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik sluit meisjes niet uit hoor..., misschien dat ik ook wel eens verliefd ga worden op een meisje..., kan altijd...
En verliefdheid is niet iets wat je kunt sturen... ![]()
|
Het klinkt allemaal heel logisch. Al die mensen, die pretendeerder echt, echt, echt alleen op 't innerlijk schoon van een persoon te vallen, die kijken toch ook niet op of om van het geslacht? Nou ja, natuurlijk wel. Een relatie is geen vriendschap!
Seksuele aantrekkingskracht, de essentie van een relatie. Als je 't mij vraagt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan hou je misschien meer van jezelf .. ofzo. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() kwa evolutie heeft het idd geen nut. maar als je niet voortplant heeft verliefd worden op een vrouw ook geen nut. tegen de topicstarter:verliefdheid kun je niet sturen dus ik vind het gewoon een domme vraag. Ik sluit niemand uit om verliefd op te worden, dat doen mijn hersenen en daar heb ik geen invloed op. |
![]() |
|
![]() |
Ik sluit andere mannen uit om verliefd op te worden omdat ze uberhaupt niet in aanmerking komen. Ik zie gewoon niet waarom ik ooit verliefd zou worden op een man...., kwestie van geaardheid
||
Citaat:
maar om er nou iets mee te beginnen.. Nee, dank je. Val simpelweg niet op ze, en of ik nou veel keuze heb of niet, maakt me geen ruk uit.
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Zelf ben ik bi BTW
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hè Im?! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mannen scheiden andere stoffen uit dan vrouwen, zelfs met een andere gen-structuuur scheidt je al andere stoffen uit. de langste relaties zijn die waaarbij de partners perfect genetisch op elkaar aansluiten. je houd van tegenovergestelde genen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik zeg ook niet dat ik niet op mensen van mijn eigen geslacht zou kunnen vallen (sterker nog, ik ben bi) en ik voel me niet aangevallen omdat ik geen hetero ben... maar ik bedoel, ik kan het dan nog wel met de stelling oneens zijn...
|
![]() |
Nou, ik denk gewoon dat het niet zo hoort eigenlijk. Man en vrouw past precies, toch?!? Als deksel op potje! Oke, dan zeg je, man en man kan ook toch? They can't make kids! Dus.. Tja, ik weet het ook niet. Ik ben gelukkig gewoon hetero, ik voel me gewoon niet aangetrokken tot meiden!! Heeft gewoon met je gevoel te maken.
|
Verwijderd
|
aan de ene kant vind ik dat je gelijk hebt. Ik begrijp eigenlijk ook niet helemaal waarom ik alleen op jongens verliefd wordt en me ook alleen tot jongens op liefdeswijze aangetrokken voel. Zo groot is het verschil tussen de jongens die ik goed ken en de meisjes die ik goed ken niet, en ik kan met beide geslachten even goed over weg, heb ongeveer even veel vrienden als vriendinnen en dat is altijd zo geweest. Dus waarom dan alleen op jongens verliefd worden? Ik heb geen idee.
Aan de andere kant: ik sluit niet alleen de halve wereldbevolking uit, maar nog veel meer. Ik sluit iedereen uit die ik niet aardig of interessant vind, ik sluit iedereen uit bij wie ik geen 'vonkje' voel, ik sluit iedereen uit die mij niet aanspreekt, ik sluit iedereen uit die ik niet ken. In feite sluit ik de meeste mensen uit. Zo gaat dat nu eenmaal. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
bovendien zitten we niet bij lifestyle ![]()
||
Citaat:
Ik ben heteroseksueel. Dat verklaard alles of ik het nu wil of niet: genen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'We zijn toch allemaal mensen, we kunnen toch allemaal van elkaar houden, waarom zouden we maar op één soort vallen, iedereen is toch hetzelfde?' Dat soort shit. ![]() |
![]() |
|
Nou.. zo bedoel ik het nou ook weer niet... we zijn niet allemaal hetzelfde.. maar ik zat er gewoon zelf over na te denken omdat ik eigenlijk altijd vanzelfsprekend hetero was... Mijn moeder is nadat mijn ouders zijn gescheiden een relatie begonnen met een vrouw... Dat heeft me ook aan het denken gezet en vanaf dat ik er zo over na zit te denken vallen me de knappe meisjes en leuke meisjes ook op... vandaar deze stelling... snapt gij?
|
![]() |
Ik sluit mensen niet uit op basis van het geslacht, maar op basis van aantrekkingskracht. Ik vind gewoon 98% van de mensen niet aantrekkelijk, en die overige 2% valt nog in te delen -superaantrekkelijk en gemiddeld. Er is heel wat voor nodig voordat ik iemand echt helemaal te gek vind.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is hier al vaak gezegd en ik zeg het ook nog maar een keertje: je kunt niet helpen op wie je verliefd wordt. Ik sluit vrouwen niet uit, ik word er gewoon niet verliefd op. Ik kan me wel seksueel aangetrokken voelen tot een vrouw, maar er niet verliefd op worden. Er zijn mensen die wel verliefd kunnen worden op hun eigen geslacht en er zijn mensen die dat niet kunnen. Kwestie van accepteren en door gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
hier ben ik het NIET mee eens (en volgens mij zit niemand op mijn uitleg te wachten dus k bespaar t je) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
stond in de fancy ik ben heel veel bi Meisjes zijn geweldig maarzou een jongen toch niet willen missen ![]() |
![]() |
|
ach ja, meisjes hebben er waarschijnlijk minder problemen mee
![]() Om op de topic-vraag terug te komen.... Voor mij geldt... Dat ik in iedergeval meer dan de helft van de bevolking niet wíl leren kennen. Ten 2e zou ik er niet op verliefd kunnen en willen worden, en dat vind ik wel essentiëel ja.
|
![]() |
|
|