Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2002, 10:02
crazy_ ella
crazy_ ella is offline
als je geen zin hebt in school,ga je putjesschepper worden en dat is beter voor jullie.
zo hebben de leraren meer tijd voor kinderen die een leuker beroep willen...
ga gewoon na de vakantie zeggen dat je niet meer naar school wilt omdat je het niet leuk vindt.
scheelt je ouders ook weer geld,school is duur.
Advertentie
Oud 03-01-2002, 11:37
sublime
sublime is offline
Citaat:
niekske17 schreef:
heyyy grow zelf up!!! jij bent echt zo een super giga nerd echt zo een studie pikkie en altijd iemand die goed op let in de les!! wedden...... ahhhhhh mogen wij ook lol hebben dan moeten ze maar geen leraar worden! en dat jij zo een leraars kindje ben mennn das wel zielig. hahaha ik heb er veel lol in wat ik doe leraren zijn oud en wijs genoeg om voor zich zelf op tekomen en als ze dat niet kunnen nou dan weet ik niet wat ze nog voor de klas doen.......

ik ben geen nerd or what, maar ik ga mn tijd niet verkloten met leraren pesten, wil namelijk liever zo snel mogelijk klaar met school zijn. en er dan nog wat aangehad hebben ook.
en ik blijf erbij dat ik het nogal triest vind dat je je tijd vult met een leraar treiteren. in sommige gevallen verpest je zijn/haar plezier in het werk helemaal. maar goed als ik kijk hoe jij hier reageert zul je je wel niet erg druk maken om een ander.
Oud 03-01-2002, 11:41
sublime
sublime is offline
Citaat:
maarte schreef:
hate to admit.. maar is een keer getest op 142.. sorry
zo wordt het bewijs weer geleverd; mensen met een iq van +130 zijn niet altijd zo slim als ze zelf wel denken. intelligentie is niet alleen goed kunnen leren, mijnz inzienzz, maar ook (of even drie dingen te noemen) tolerantie respect en medeleven. Uit wat jij hier allemaal zegt begrijp ik al dat je bovenstaande 3 eigenschappen niet hebt.

dus je hoeft geen sorry te zeggen dat jij een iq van 142 hebt, want ik ben blij dat ik het niet heb geloof ik. ik kan goed genoeg leren en heb straks ook een vwo diploma maar daarnaast ben ik ook oa minder kortzichtig dan jij en i thank god for that!
Oud 03-01-2002, 11:43
sublime
sublime is offline
Citaat:
maarte schreef:
hate to admit.. maar is een keer getest op 142.. sorry
zo wordt het bewijs weer geleverd; mensen met een iq van +130 zijn niet altijd zo slim als ze zelf wel denken. intelligentie is niet alleen goed kunnen leren, mijnz inzienzz, maar ook (of even drie dingen te noemen) tolerantie respect en medeleven. Uit wat jij hier allemaal zegt begrijp ik al dat je bovenstaande 3 eigenschappen niet hebt.

dus je hoeft geen sorry te zeggen dat jij een iq van 142 hebt, want ik ben blij dat ik het niet heb geloof ik. ik kan goed genoeg leren en heb straks ook een vwo diploma maar daarnaast ben ik ook oa minder kortzichtig dan jij en i thank god for that!
Oud 03-01-2002, 15:34
maarte
maarte is offline
Citaat:
sublime schreef:
zo wordt het bewijs weer geleverd; mensen met een iq van +130 zijn niet altijd zo slim als ze zelf wel denken. hey, heb ik gezegd dat ik denk dat ik slim ben? intelligentie is niet alleen goed kunnen leren, mijnz inzienzz, maar ook (of even drie dingen te noemen) tolerantie respect en medeleven. Uit wat jij hier allemaal zegt begrijp ik al dat je bovenstaande 3 eigenschappen niet hebt. tolerantie, respect en medeleven.. nee, voor de meeste learen niet nee..

dus je hoeft geen sorry te zeggen dat jij een iq van 142 hebt, want ik ben blij dat ik het niet heb geloof ik. ik kan goed genoeg leren en heb straks ook een vwo diploma maar daarnaast ben ik ook oa minder kortzichtig dan jij
waarom ben ik kortzichtig? en i thank god for that! amen
Oud 03-01-2002, 16:34
niekske17
niekske17 is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Ik vraag me af hoe jullie erbij komen dat mensen die snappen waarom ze naar school gaan gelijk nerds zijn.

En weet je wat leraren voor de klas doen? Mensen zoals jij toch nog iets proberen mee te geven, zodat jullie niet nog kanslozer worden...

hahahaha kanslozer hahaha nou ik je ff wat vertellen er zijn leraren die echt niet les kunnen geven dus wat moet je daar dan van leren??? en er zijn leraren die bij een propje door de klas al jankend naar buiten rennen haha, nou kanslozer word ik er nie op hoor ik doe nou gewoon een beroepsopleiding en het gaat harstikke goed dus.......
Oud 03-01-2002, 16:38
niekske17
niekske17 is offline
Citaat:
sublime schreef:

ik ben geen nerd or what, maar ik ga mn tijd niet verkloten met leraren pesten, wil namelijk liever zo snel mogelijk klaar met school zijn. en er dan nog wat aangehad hebben ook.
en ik blijf erbij dat ik het nogal triest vind dat je je tijd vult met een leraar treiteren. in sommige gevallen verpest je zijn/haar plezier in het werk helemaal. maar goed als ik kijk hoe jij hier reageert zul je je wel niet erg druk maken om een ander.
nou ik heb me tijd echt niet verkloot hoor ik heb gewoon 4jaar over de mavo gedaan dus ja ik ben gewoon geslaagd nou en sommige vinden dat leuk een beetje klieren in de les!! hallo iedereen treitert weleens haha
Oud 04-01-2002, 10:21
sublime
sublime is offline
maarte,

je hebt misschien niet letterlijk 'ik ben slim' gezegd maar je wekt IMHO wel de indruk nogal blij met jezelf te zijn.

en waarom zou je geen tolerantie, respect, medeleven hebben voor leraren. jezus tzijn ook gewoon mensen hoor.
ik snap mensen zoals jij en die niekske echt niet, wat is er nou zo lollig aan een leraar te treiteren. okee sommige leraren zijn gewoon zwaar irritant; maar dat is met alle mensen zo, de een mag je wel en de ander niet. geeft het feit dat jij iemand niet mag jou het recht hem/haar als shit te behandelen??
en waarom ik jou kortzichtig vind; je kijkt niet verder dan naar je eigen lolletje, je denkt er duidelijk niet bij na wat voor uitwerking jou gedrag kan hebben, op de betreffende leraar, maar ook op medeleerlingen die een les misschien niet zo makkelijk vinden als jij en graag wat willen doen in een les.

kijk jij ooit wel eens verder dan jezelf???

niekske; er is een verschil tussen wel eens een beetje klieren en een leraar terroriseren; waar dit topic dus in principe over gaat.

o en fijn voor je dat je bo zo goed gaat
Oud 04-01-2002, 11:13
C'est moi!
C'est moi! is offline
Citaat:
niekske17 schreef:
hahahaha kanslozer hahaha nou ik je ff wat vertellen er zijn leraren die echt niet les kunnen geven dus wat moet je daar dan van leren??? en er zijn leraren die bij een propje door de klas al jankend naar buiten rennen haha, nou kanslozer word ik er nie op hoor ik doe nou gewoon een beroepsopleiding en het gaat harstikke goed dus.......
fijn dat het zo goed gaat

Maar je kan mij niet wijsmaken dat er leraren zijn die bij een propje gaan huilen. En als dat wel zo is, ben ik erg blij dat ik ze niet heb...
Oud 04-01-2002, 11:29
maarte
maarte is offline
er zijn best leraren waar ik respect voor kan opbrengen.. ze zijn wel in de minderheid, maar ze zijn er wel. en wat er nou zo lollig is aan een leraar treiteren? dat is gewoon leuk, voor één keer ofzo. ik zeg toch niet ik dat elke les doe. één les kloten = kortzichtig?
en nee, ik ben niet blij met mezelf.
Oud 04-01-2002, 11:35
sublime
sublime is offline
Citaat:
sublime schreef:
er is een verschil tussen wel eens een beetje klieren en een leraar terroriseren; waar dit topic dus in principe over gaat.
nee 1 les kloten is niet kortzichtig, maar bv dreigbrieven schrijven wel. vind ik. IMHO denken mensen die dat soort dingen voor de lol doen niet echt na....

en sorry als je ind. niet blij bent met jezelf zoals jij dat zegt, maar de manier waarop je hier praat (tiept dus eigenlijk ) wekt bij mij wel die indruk... maar ik geef toe dat ik er eigenlijk niet veel argumenten voor had, maar zo kom je dus wel op me over...

[Dit bericht is aangepast door sublime (04-01-2002).]
Oud 04-01-2002, 20:32
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
love_will_never_die schreef:
Sommige leraren maak je het leven zuur. Maar wat moet je doen als dat wordt omgedraaid?
iemand een plannetje
Ik had ooit een docent en hij was heel vaak chagrijnig en schreeuwde heel vaak tegen de klas. Bijna iedereen in mijn klas begon hem heel erg te vinden. Een paar andere leerlingen hebben hem toen een paar uitgescholden en zijn ook een paar keer het les uitgegaan. Hij stopte met werken, omdat hij een ernstige ziekte had en daarom was hij ook heel vaak chagrijnig en kon moeilijk tegen de drukte in de klas. Helaas is hij overleden. Er zat dus een reden achter waarom hij zo was

Dus ga nou geen plannen bedenken om een docent te terug te pakken en ik ga het voor jou zeker niet bedenken. Ik begrijp best dat je de ene docent minder vind dan de ander, maar je moet ze gewoon accepteren.

Oud 04-01-2002, 21:03
niekske17
niekske17 is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Citaat:
niekske17 schreef:
fijn dat het zo goed gaat

Maar je kan mij niet wijsmaken dat er leraren zijn die bij een propje gaan huilen. En als dat wel zo is, ben ik erg blij dat ik ze niet heb...

nou bij mij op de middelbare school heb ik echt zo een leraar gehad hoor die was bij het minste al overspannen das echt waar!
Oud 04-01-2002, 22:21
sublime
sublime is offline
Citaat:
SoMeBoDy schreef:
Ik had ooit een docent en hij was heel vaak chagrijnig en schreeuwde heel vaak tegen de klas. Bijna iedereen in mijn klas begon hem heel erg te vinden. Een paar andere leerlingen hebben hem toen een paar uitgescholden en zijn ook een paar keer het les uitgegaan. Hij stopte met werken, omdat hij een ernstige ziekte had en daarom was hij ook heel vaak chagrijnig en kon moeilijk tegen de drukte in de klas. Helaas is hij overleden. Er zat dus een reden achter waarom hij zo was

Dus ga nou geen plannen bedenken om een docent te terug te pakken en ik ga het voor jou zeker niet bedenken. Ik begrijp best dat je de ene docent minder vind dan de ander, maar je moet ze gewoon accepteren.

dit zijn nog eens wijze woorden....
Oud 06-01-2002, 20:24
maarte
maarte is offline
Citaat:
sublime schreef:
nee 1 les kloten is niet kortzichtig, maar bv dreigbrieven schrijven wel. vind ik. IMHO denken mensen die dat soort dingen voor de lol doen niet echt na....

[Dit bericht is aangepast door sublime (04-01-2002).]
neej, da klopt, ik denk ook nooit echt na..
Oud 06-01-2002, 21:04
sublime
sublime is offline
Citaat:
maarte schreef:
neej, da klopt, ik denk ook nooit echt na..
fijn dat je het zelf ook toegeeft
Oud 09-01-2002, 14:16
Black Reina
Black Reina is offline
als je geterroriseerd word, net zo hard terug terrorisere, met ze allen gaan staken of allemaal de klas ineens uit rennen, overal tegen in gaan, je kan het eigluk zo gek nie bedenken. eens had een klas bij mij op school een een of andere deal met de congierge, zij zzou de lerares wegroepen en de klas zou op het bord schrijven 'wij willen ijs' en dan zouden ze de school uit rennen, totdat ze ijs kregen
Oud 09-01-2002, 14:18
sublime
sublime is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
als je geterroriseerd word, net zo hard terug terrorisere, met ze allen gaan staken of allemaal de klas ineens uit rennen, overal tegen in gaan, je kan het eigluk zo gek nie bedenken. eens had een klas bij mij op school een een of andere deal met de congierge, zij zzou de lerares wegroepen en de klas zou op het bord schrijven 'wij willen ijs' en dan zouden ze de school uit rennen, totdat ze ijs kregen

ojee weer zon triesteling gesignaleerd....
Oud 09-01-2002, 15:26
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
sublime schreef:

Oud 10-01-2002, 15:14
maarte
maarte is offline
Citaat:
sublime schreef:

dat je het er niet mee eens bent, okeej, maar je hoeft et toch nie gelijk triest te noeme..
ik noem jou toch ook niet triest?
Oud 10-01-2002, 21:11
sublime
sublime is offline
Citaat:
maarte schreef:
dat je het er niet mee eens bent, okeej, maar je hoeft et toch nie gelijk triest te noeme..
ik noem jou toch ook niet triest?
is ook niet triest nee grapje.. ben het er ind. niet mee eens, en vind dat soort acties triest, en aangezien ik er niet van overtuig hebben dat mensen die zich zo gedragen zeer tere zieltjes hebben geloof ik dat ik tegen over hen wel op een vrij directe manier voor mijn mening uit kan komen.

want ik vind het dus ontzettend triest. (goh dat had ik nog niet gezegd )

ik bedoel het opzich niet zo kwaad hor, en heb ook nix tegen die personen zelf persoonlijk, maar ik vind het wel triest als mensen zich zo gedragen. en dat zeg ik dan. is graag eerlijk...
Oud 10-01-2002, 22:22
tby
tby is offline
Anti Leraren Website maken:

de URL van de website was: http://wwww.kutleraren.net ... maar die bestaat niet meer
Oud 11-01-2002, 12:48
misspretty
misspretty is offline
wij hebben een keer 2 stinkbommen is de klas af laten gaan werkt ook
we hadden geen les en onze juf ging weg
alleen het enigste probleem ze deed de deur opslot
dus konden wij ook niet weg ,maar ja er waren gelukkig nog ramen
hahahahahh

of gewoon de hele tijd kloten
wekt ook
Oud 28-02-2008, 08:22
Isnogood
Isnogood is offline
20V - Lid, en jij hebt het over leraren terroriseren? Grow up, kid.
Oud 28-02-2008, 09:56
Jannekus
Jannekus is offline
Als je naar de datum kijkt, zie je dat die 20V in die tijd een gefrustreerd pubertje was van 14...
Zoekfunctie gebruikt?

Regels voor berichten