Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
pff doe maar rustig hoor, ten eerste met de volgende text: Ik ben zelf niet binnen geweest een vriend van mij wel, hij kon een kamer krijgen ( nou ja dit is ook al weer zo'n 6 jaar geleden ) maar goed, ik weet via hem hoe het er een beetje aan toe gaat Roep je de indruk op dat je er voor de rest weing van af weet, waar of niet? En een echte goede bron is het ook niet, waar of niet? En dat geraas tegen me dat je op me kotst enzo, nouja, ik bedoelde het niet aanvallend ok? Ik vond je altijd wel ok namelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
JE WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT!!! T zijn vieze ventjes.. echt waar.. Ja okeej, humor hebben ze wel, maar zelfs daar gaan ze soms te ver in. Aardig zijn ze ook wel, maar alleen alst hun uitkomt.. Maar ze kijken op iedereen neer, denken dat ze zelf t beste zijn en anderen niks kunnen. Ze kunnen niet fatsoenlijk doen tegen mensen die "anders zijn" dan zij. (punkers, goths, zwevers, skaters en de rest vd nederlandse bevolking behalven zij) Ze zuipen alleen maar en worden dan ook nog eens agressief, en SOMMIGEN kunnen dan HUN POTEN NIET THUISHOUDEN. lees int vervolg de topic voor je zon stom antwoord geeft. En ik ben echt niet snel bang voor mensen, maar die gasten daar krijg ik toch echt de kriebels van! Niet dat ze allemaal zo zijn, maar de meesten wel. [Dit bericht is aangepast door Aragnabite (18-01-2002).]
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
ik ga nu echt niet slijmen ofzow, maar moest best lachen om je reactie..
En sinds wanneer hebben jullie geen humor? Ik vind dat je met Paul nog steeds het best kan lachen, en aardig issie ook.. alleen gaat zn humor de laatste tijd (heel erg) te ver. En kan ie heel grof doen tegen mensen die ie niet moet, zelfs al hebben ze niks gedaan.. En nu kun je wel zeggen "zie je wel, je zei ![]() Ennuh.. zwevers, goths, punkers etc zijn ook MENSEN!!!!!! En dat ze kunnen roken weet ik owk.. paul lijkt soms wel een schoorsteen, en die vrienden van hem ook ![]() En wat die opmerking over die voetbalwedstrijd betreft.. heb genoeg wedstrijden gezien, maar ik heb ze nog nooit elkaar zien betasten (zonder geweld. als je het nu nog niet snapt ) en nu ga ik ook weer NIET slijmen.. jij hebt owk goeie humor volgens mij, als k je reacties bekijk ![]() [Dit bericht is aangepast door Aragnabite (18-01-2002).]
|
Je snapt het echt niet he?!
(LOL) IK ben 14, en Paul +vrienden zijn 20/21/22. Maar ik ga bijna alleen met ouderen om (van mijn leeftijdscatogorie vind je niet veel mensen in onze fanfare..eigenlijk GEEN). En ik sta altijd bij dezelfde groep, dus krijg ik echt wel veel mee, en ik heb ze zelf gezien.. ennuh..anders werkt Paul de reputatie van Carolus behoorlijk de grond in. Maar mijn vader kent ook genoeg mensen van Carolus waar het de mist ingegaan is, mijn nicht blijft nog steeds bij haar mening dat mocht ik haar ooit komen opzoeken in Nijmegen, ik bij Carolus uit de buurt moet blijven, en dat zeggen er nog wel meer.. Maar jah.. eigenlijk boeit het niet meer zow veel.. Paul doet weer aardig, ik heb me er maar bij neergelegd.. NOOIT zal ik vergeten hoe grof ie t afgelopen jaar is geweest (hij vindt dat normaal, en baseert dat op het feit dat zijn vrienden ook zo zijn).. Dus tja.. tis mijn menig (+die van mijn vrienden, mijn familie, mijn kennissen etc) tegen die van jullie zelf, maar dat is ook logisch. En ik kan ook flauw zijn hoor: Als jullie je altijd zo intelligent vinden, ga dan eerst eens alle spelfouten uit jullie homepage halen.. op de site van "De Gong" is het helemaal erg.. ![]() [Dit bericht is aangepast door Aragnabite (19-01-2002).]
|
Verwijderd
|
Het is gewoon slecht om je mening over een groep mensen te baseren op één jongen die je persoonlijk goed kent en de eventuele vriendin die die jongen dan weer heeft. Carolus heeft 400 leden, die ken jij vast niet allemaal door en door (ikzelf ook niet).
Overigens moet je niet zo zeuren. Carolus Magnus is geen corporale vereniging, punt. We zijn niet extreem grof of extreem hard tegenover feuten en ga zo maar door. Jij staat gewoon in een heel ander milieu dan studenten en behoort (blijkbaar) tot een nogal andere bevolkingsgroep...zoals je misschien hebt opgemerkt botert het niet zo goed tussen 'kakkers' en alto's/skaters/gothics enz. Carolus is geen uitzondering. Als je echt wilt schrikken moet je een bij het Utrechtsch of Delftsch Studenten Corps kijken, dát is pas echt onbeschoft, grof, en handtastelijk gedrag. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
HNO is wel wat anders. Daar bestaat geen universitair equivalent voor. En geen wetenschap? Ha-ha-ha. Geen universitaire wetenschap misschien, maar daarom niet veel anders. *heeft zelf VWO bijna af, maar gaat toch HNO doen; leukere opleiding ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als jij vind dat jullie niks verkeerd doen, mij best.. en dat Minerva erger is weet ik ook wel, ik zei ook EEN VAN DE beruchtste studenten verenigingen. Maar goed, ik zal stoppen met de discussie WAT NIET WIL ZEGGEN DAT IK JE GELIJK GEEF!!! Zoals ik al eerder vermelde doet Paul gewoon weer aardig tegen me (wat raar he?? en ik ben goth.. nou jah.. zeker een uitzondering van zijn kant ![]() En ik hoef niet weer ruzie met hem.. En mocht je nog meer argumenten vinden, zal ik mijn vader even op papier laten zetten wat er allemaal mis is aan Carolus.. Hij is er ooit een gesprek over begonnen binnen de fanfare en hij kreeg van iedereen behalve Paul, een KUB-er, en een geneeskunde studente groot gelijk. Maar ik zal je niet langer lastig vallen.. k zal me met iets humoristischers gaan bezighouden... de spelfouten uit jullie website en die van de disputen gaan halen.. dat is nog nuttig ook ![]() [Dit bericht is aangepast door Aragnabite (20-01-2002).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat je trots bent op je vereniging, en die trots zal ik ook niet nog meer gaan slopen..dat beloof ik.. ik wil geen ruzie.. T gaat op t moment zo teringslecht met me dat ik je/jullie met rust zal laten.. Ik ben hier zelf te ver ingegaan en dat spijt me.. bij mn allereerste standpunt blijf ik.. maar ik ga jullie niet verder de grond in stampen..dat was niet mn bedoeling en ik heb dr toch niks aan. Ik ga nu kappe met deze reply..want k zie bijna niks meer (behalve flasbacks, en dat meen ik serieus ![]() Sorry voor mijn gezeik en gezeur in deze reply.. toch liefs, Laura ---------------------- No world no people, No people no love No love no sex No sex no children No children no school No school NO PROBLEM ------------------------
|
Bij ons op school werd ons gevraagd welke studenten verenigingen we kenden..
de eerste die me te binnen schoot was carolus.. leraar meteen helemaal stil.. zei dattie t eigenlijk niet mocht zeggen, maar dat ie liever niet had dat we daar bij gingen... egoďstisch van die leraar!! maar t bewijst wel weer eens dat er meer mensen zijn die mij gelijk geven ![]()
|
![]() |
Ok ok, zo kan ie wel weer... Ik heb niet alle reply's gelezen, beetje teveel gezeik.
Over de best mooie Nijmeegse Studenten Vereeniging Carlolus Magnus: louter lof!!! Ja ja, hier krijgen jullie even support van jullie AHC-zusje uit Rotterdam (R.S.V. Sanctus Laurentius HOOG!). Ludieke kidnap-acties zijn NAAIEND MOOI! Even voor de niet studenten onder ons: studenten in een vereniging zijn heus niet allemaal eikels hoor! Binnen de sociëteit staan ze misschien wel jasje-dasje, maar op de uni hebben ze ook gewoon een foute capuchontrui aan ofzow. En zeggen dat alle studenten kakkers zijn vind ik bekrompen. Je kunt mensen niet in hokjes plaatsen. Omdat studenten onder elkaar zooien en elkaars sociëteit mollen zijn het geen klootzakken. Buitenstaanders hebben daar toch geen last van. En geen kritiek als we over straat lopen in een (mantel)pak. Ook een student heeft recht op zelfexpressie! Ik heb gezegd. Met Laurentiaanse groet, Bird Ps. Lieve Carooltjes van me, denk nou niet dat júllie het tofst zijn he... laten we realistisch blijven! ![]() [Dit bericht is aangepast door Bird (31-01-2002).]
|
MN DECAAN IS EEN EGOIST!!!!!!
waarom zou je mensen in godsnaam verbieden naar welke studenten vereniging ze gaan?????? *heeft haar mening over Carolus (en minerva) intussen gedeeltelijk verandert* Niet heel carolus is erg... heb wel nog steeds erg veel moeite met "de Gong" dat vind k nog steeds nergens op slaan.. en wat de rest betreft.. k denk dat k gewoon ns een keertje naar Nijmegen toekom.. wil sowieso mijn nicht binnenkort op gaan zoeken.. dan zal k zelf wel eens opmaken wat ik er van vind.... en niet alleen me door Paul en zijn ARROGANTE vrienden laten (mis?)leiden.. ok? [Dit bericht is aangepast door Aragnabite (31-01-2002).]
|
![]() |
|
|