Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2002, 15:28
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Tuurlijk mag je zeggen wat je wil, en er zijn natuurlijk ook grenzen.. en natuurlijk ben ik NIET degene die die grenzen stelt..

T moet alleen geen onzin zijn..

soms denken mensen echt dat ze de wereld kunnen regeren..*zucht*
Oud 17-01-2002, 17:58
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
Dus jij baseerd dat standpunt, dat sowieso ook al te onwaarschijnlijk klinkt om waar ze zijn, op Ervaringen van iemand anders van 6 jaar geleden

Tja jammer, maar een echt betrouwbare bron is het niet..
Aangezien ik nog ALTIJD om het maar ff in je zielige Bold te benadrukken in Nijmegen woon, en ze nog elk jaat zie met de introductie en ik vrienden heb die student zijn in dit kut gehucht en ik verhalen hoor en dingen zie kan ik constateren dat het niet anders is dan 6 jaar geleden

Ik zou zeggen loop naar de Bliksem, ik weet niet maar krijg gewoon spontane kots en ik wil iemand vertrappen neigingen als die op een manier van ik ben geweldig en wat ben jij dom en ik kijk op je neer manier iemand kritiek leveren
Oud 17-01-2002, 20:59
Verwijderd
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Aangezien ik nog ALTIJD om het maar ff in je zielige Bold te benadrukken in Nijmegen woon, en ze nog elk jaat zie met de introductie en ik vrienden heb die student zijn in dit kut gehucht en ik verhalen hoor en dingen zie kan ik constateren dat het niet anders is dan 6 jaar geleden

Ik zou zeggen loop naar de Bliksem, ik weet niet maar krijg gewoon spontane kots en ik wil iemand vertrappen neigingen als die op een manier van ik ben geweldig en wat ben jij dom en ik kijk op je neer manier iemand kritiek leveren

pff doe maar rustig hoor, ten eerste met de volgende text:

Ik ben zelf niet binnen geweest een vriend van mij wel, hij kon een kamer krijgen ( nou ja dit is ook al weer zo'n 6 jaar geleden ) maar goed, ik weet via hem hoe het er een beetje aan toe gaat

Roep je de indruk op dat je er voor de rest weing van af weet, waar of niet? En een echte goede bron is het ook niet, waar of niet?

En dat geraas tegen me dat je op me kotst enzo, nouja, ik bedoelde het niet aanvallend ok? Ik vond je altijd wel ok namelijk

Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 14:51
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
kingofhill schreef:
of je bent 14 en die zelfs bang is voor een "stoere knul" uit d'r klas, of je bent gewoon zielig.

Wat is er zo berucht aan???? Jatten ze je gumpje of pennen uit je etui, gooien ze propjes na de leraar.

oehhhhhh ik ben nu ook bang. Ik denk dat ik maar mn shotgun voortaan mee na school neem
HOUD JE BEK JA WIL JE!!!!!!!!

JE WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT!!!

T zijn vieze ventjes.. echt waar..
Ja okeej, humor hebben ze wel, maar zelfs daar gaan ze soms te ver in. Aardig zijn ze ook wel, maar alleen alst hun uitkomt..

Maar ze kijken op iedereen neer, denken dat ze zelf t beste zijn en anderen niks kunnen.
Ze kunnen niet fatsoenlijk doen tegen mensen die "anders zijn" dan zij. (punkers, goths, zwevers, skaters en de rest vd nederlandse bevolking behalven zij)
Ze zuipen alleen maar en worden dan ook nog eens agressief, en SOMMIGEN kunnen dan HUN POTEN NIET THUISHOUDEN.

lees int vervolg de topic voor je zon stom antwoord geeft.

En ik ben echt niet snel bang voor mensen, maar die gasten daar krijg ik toch echt de kriebels van!

Niet dat ze allemaal zo zijn, maar de meesten wel.

[Dit bericht is aangepast door Aragnabite (18-01-2002).]
Oud 18-01-2002, 14:54
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Oja, ent lijkt me onlogisch dat ze 14 zijn, HET IS EEN STUDENTENVERENIGING!!
Oud 18-01-2002, 15:27
Verwijderd
En zoals iedereen weet zijn studenten hele vieze, enge, nare mannen die altijd zat zijn, meisjes lastigvallen en het geld van de maatschappij verknoeien

En ik ben er trots op!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2002, 16:56
beuk
beuk is offline
Citaat:
kingofhill schreef:
of je bent 14 en die zelfs bang is voor een "stoere knul" uit d'r klas, of je bent gewoon zielig.

Wat is er zo berucht aan???? Jatten ze je gumpje of pennen uit je etui, gooien ze propjes na de leraar.

oehhhhhh ik ben nu ook bang. Ik denk dat ik maar mn shotgun voortaan mee na school neem
Ik kom nauwelijks meer bij na deze opmerking
Oud 18-01-2002, 17:00
beuk
beuk is offline
Citaat:
Aragnabite schreef:
HOUD JE BEK JA WIL JE!!!!!!!!

JE WEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT!!!
Jij wel?
Citaat:
T zijn vieze ventjes.. echt waar..
Ze douchen vaak genoeg lijkt me, of bedoel je hun leefomgeving?

Citaat:
Ja okeej, humor hebben ze wel, maar zelfs daar gaan ze soms te ver in.
Toch wel?

Citaat:
Aardig zijn ze ook wel, maar alleen alst hun uitkomt..
Wie niet..

Citaat:
Ze kunnen niet fatsoenlijk doen tegen mensen die "anders zijn" dan zij. (punkers, goths, zwevers, skaters en de rest vd nederlandse bevolking behalven zij)
Daar noem je me ook een partij langharig tuig
Citaat:
Ze zuipen alleen maar en
Ze roken ook

Citaat:
worden dan ook nog eens agressief, en SOMMIGEN kunnen dan HUN POTEN NIET THUISHOUDEN.
Ooit een voetbalwedstrijd gekeken?

Oud 18-01-2002, 17:18
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
ik ga nu echt niet slijmen ofzow, maar moest best lachen om je reactie..

En sinds wanneer hebben jullie geen humor? Ik vind dat je met Paul nog steeds het best kan lachen, en aardig issie ook.. alleen gaat zn humor de laatste tijd (heel erg) te ver. En kan ie heel grof doen tegen mensen die ie niet moet, zelfs al hebben ze niks gedaan.. En nu kun je wel zeggen "zie je wel, je zei e laatste tijd".. maar als mensen hem daar iets van zeggen zegt ie doodleuk dat ie zow altijd doet, en iedereen die ie kent ook..

Ennuh.. zwevers, goths, punkers etc zijn ook MENSEN!!!!!!

En dat ze kunnen roken weet ik owk.. paul lijkt soms wel een schoorsteen, en die vrienden van hem ook

En wat die opmerking over die voetbalwedstrijd betreft.. heb genoeg wedstrijden gezien, maar ik heb ze nog nooit elkaar zien betasten (zonder geweld. als je het nu nog niet snapt )

en nu ga ik ook weer NIET slijmen.. jij hebt owk goeie humor volgens mij, als k je reacties bekijk

[Dit bericht is aangepast door Aragnabite (18-01-2002).]
Oud 19-01-2002, 11:49
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Je snapt het echt niet he?!

(LOL)

IK ben 14, en Paul +vrienden zijn 20/21/22.

Maar ik ga bijna alleen met ouderen om (van mijn leeftijdscatogorie vind je niet veel mensen in onze fanfare..eigenlijk GEEN).
En ik sta altijd bij dezelfde groep, dus krijg ik echt wel veel mee, en ik heb ze zelf gezien.. ennuh..anders werkt Paul de reputatie van Carolus behoorlijk de grond in. Maar mijn vader kent ook genoeg mensen van Carolus waar het de mist ingegaan is, mijn nicht blijft nog steeds bij haar mening dat mocht ik haar ooit komen opzoeken in Nijmegen, ik bij Carolus uit de buurt moet blijven, en dat zeggen er nog wel meer..

Maar jah.. eigenlijk boeit het niet meer zow veel.. Paul doet weer aardig, ik heb me er maar bij neergelegd.. NOOIT zal ik vergeten hoe grof ie t afgelopen jaar is geweest (hij vindt dat normaal, en baseert dat op het feit dat zijn vrienden ook zo zijn)..

Dus tja.. tis mijn menig (+die van mijn vrienden, mijn familie, mijn kennissen etc) tegen die van jullie zelf, maar dat is ook logisch.

En ik kan ook flauw zijn hoor: Als jullie je altijd zo intelligent vinden, ga dan eerst eens alle spelfouten uit jullie homepage halen.. op de site van "De Gong" is het helemaal erg.. hebben jullie die sites soms gemaakt toen jullie wat teveel ophadden? (ik had het dus OOK over de site van Carolus zelf)

[Dit bericht is aangepast door Aragnabite (19-01-2002).]
Oud 19-01-2002, 16:02
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
over mn levensverhaal kan ik een heel boek schrijven... maar dat doe k niet, want iedereen die dat zou lezen zou ZELF spontaan zelfmoordneigingen krijgen..
Oud 19-01-2002, 16:51
Verwijderd
Het is gewoon slecht om je mening over een groep mensen te baseren op één jongen die je persoonlijk goed kent en de eventuele vriendin die die jongen dan weer heeft. Carolus heeft 400 leden, die ken jij vast niet allemaal door en door (ikzelf ook niet).

Overigens moet je niet zo zeuren. Carolus Magnus is geen corporale vereniging, punt. We zijn niet extreem grof of extreem hard tegenover feuten en ga zo maar door. Jij staat gewoon in een heel ander milieu dan studenten en behoort (blijkbaar) tot een nogal andere bevolkingsgroep...zoals je misschien hebt opgemerkt botert het niet zo goed tussen 'kakkers' en alto's/skaters/gothics enz. Carolus is geen uitzondering. Als je echt wilt schrikken moet je een bij het Utrechtsch of Delftsch Studenten Corps kijken, dát is pas echt onbeschoft, grof, en handtastelijk gedrag.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 19:58
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
soulless schreef:
Dikke vette bullshit.

HBOers zijn scholieren. Je volgt namelijk een opleiding tot een beroep of een groepje van mogelijke beroepen.

Aan de universiteit doe je een studie, immers je bent niet bezig een beroep te leren maar een gebied in de wetenschap te bestuderen. Veel mensen van de universiteit komen wel in een baan terecht maar het is heel goed mogelijk om academisch te blijven.

Dit is enkel NAAMGEVING. Het zegt niks over moeilijkheidsgraad. Over het algemeen is de universiteit wel een stukkie pittiger denk ik zo, maar vergelijk je HBO Scheepsbouw met Universitair Rechten dan weet ik echt wel wat hier nou een intelligentere studie/opleiding is.
Nee hoor...

HNO is wel wat anders.
Daar bestaat geen universitair equivalent voor.

En geen wetenschap?

Ha-ha-ha.

Geen universitaire wetenschap misschien, maar daarom niet veel anders.

*heeft zelf VWO bijna af, maar gaat toch HNO doen; leukere opleiding *
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 13:34
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
nare man schreef:
Het is gewoon slecht om je mening over een groep mensen te baseren op één jongen die je persoonlijk goed kent en de eventuele vriendin die die jongen dan weer heeft. Carolus heeft 400 leden, die ken jij vast niet allemaal door en door (ikzelf ook niet).

Overigens moet je niet zo zeuren. Carolus Magnus is geen corporale vereniging, punt. We zijn niet extreem grof of extreem hard tegenover feuten en ga zo maar door. Jij staat gewoon in een heel ander milieu dan studenten en behoort (blijkbaar) tot een nogal andere bevolkingsgroep...zoals je misschien hebt opgemerkt botert het niet zo goed tussen 'kakkers' en alto's/skaters/gothics enz. Carolus is geen uitzondering. Als je echt wilt schrikken moet je een bij het Utrechtsch of Delftsch Studenten Corps kijken, dát is pas echt onbeschoft, grof, en handtastelijk gedrag.

Bij deze verklaar je dus een flink aantal mensen uit de horeca in Nijmegen voor gek (+de nodige inwoners). En een flink aantal Limburgers.

Maar als jij vind dat jullie niks verkeerd doen, mij best..
en dat Minerva erger is weet ik ook wel, ik zei ook EEN VAN DE beruchtste studenten verenigingen.

Maar goed, ik zal stoppen met de discussie WAT NIET WIL ZEGGEN DAT IK JE GELIJK GEEF!!!

Zoals ik al eerder vermelde doet Paul gewoon weer aardig tegen me (wat raar he?? en ik ben goth.. nou jah.. zeker een uitzondering van zijn kant )

En ik hoef niet weer ruzie met hem..

En mocht je nog meer argumenten vinden, zal ik mijn vader even op papier laten zetten wat er allemaal mis is aan Carolus.. Hij is er ooit een gesprek over begonnen binnen de fanfare en hij kreeg van iedereen behalve Paul, een KUB-er, en een geneeskunde studente groot gelijk.

Maar ik zal je niet langer lastig vallen.. k zal me met iets humoristischers gaan bezighouden... de spelfouten uit jullie website en die van de disputen gaan halen.. dat is nog nuttig ook

[Dit bericht is aangepast door Aragnabite (20-01-2002).]
Oud 20-01-2002, 16:30
Verwijderd
Hmm, volgens mij zit het heel diep bij jou, ofniet?

Ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken...ik ben trots op m'n vereniging en zou er niets aan willen veranderen. Dat sommige burgers niet blij zijn met verenigingsstudenten zal mij aan m'n anus oxideren!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef:
Bij deze verklaar je dus een flink aantal mensen uit de horeca in Nijmegen voor gek (+de nodige inwoners). En een flink aantal Limburgers.

Maar als jij vind dat jullie niks verkeerd doen, mij best..
en dat Minerva erger is weet ik ook wel, ik zei ook EEN VAN DE beruchtste studenten verenigingen.

Maar goed, ik zal stoppen met de discussie WAT NIET WIL ZEGGEN DAT IK JE GELIJK GEEF!!!

Zoals ik al eerder vermelde doet Paul gewoon weer aardig tegen me (wat raar he?? en ik ben goth.. nou jah.. zeker een uitzondering van zijn kant )

En ik hoef niet weer ruzie met hem..

En mocht je nog meer argumenten vinden, zal ik mijn vader even op papier laten zetten wat er allemaal mis is aan Carolus.. Hij is er ooit een gesprek over begonnen binnen de fanfare en hij kreeg van iedereen behalve Paul, een KUB-er, en een geneeskunde studente groot gelijk.

Maar ik zal je niet langer lastig vallen.. k zal me met iets humoristischers gaan bezighouden... de spelfouten uit jullie website en die van de disputen gaan halen.. dat is nog nuttig ook

[Dit bericht is aangepast door Aragnabite (20-01-2002).]
Ja want pappa heeft altijd gelijk
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 22:10
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
nare man schreef:
Hmm, volgens mij zit het heel diep bij jou, ofniet?

Ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken...ik ben trots op m'n vereniging en zou er niets aan willen veranderen. Dat sommige burgers niet blij zijn met verenigingsstudenten zal mij aan m'n anus oxideren!
Je bent zeker helderziend.. maakt precies zon opmerking waar ik niet tegenkan.. waar ik van "overbreek"..

Ik kan me voorstellen dat je trots bent op je vereniging, en die trots zal ik ook niet nog meer gaan slopen..dat beloof ik.. ik wil geen ruzie..

T gaat op t moment zo teringslecht met me dat ik je/jullie met rust zal laten..

Ik ben hier zelf te ver ingegaan en dat spijt me.. bij mn allereerste standpunt blijf ik.. maar ik ga jullie niet verder de grond in stampen..dat was niet mn bedoeling en ik heb dr toch niks aan.

Ik ga nu kappe met deze reply..want k zie bijna niks meer (behalve flasbacks, en dat meen ik serieus ).. maar daar ga k jullie niet mee lastig vallen..

Sorry voor mijn gezeik en gezeur in deze reply..

toch liefs,

Laura

----------------------
No world no people,
No people no love
No love no sex
No sex no children
No children no school
No school NO PROBLEM
------------------------
Oud 22-01-2002, 19:13
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
hm.. vage reactie.. t spijt me
Oud 31-01-2002, 16:36
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Bij ons op school werd ons gevraagd welke studenten verenigingen we kenden..

de eerste die me te binnen schoot was carolus.. leraar meteen helemaal stil.. zei dattie t eigenlijk niet mocht zeggen, maar dat ie liever niet had dat we daar bij gingen...

egoďstisch van die leraar!!

maar t bewijst wel weer eens dat er meer mensen zijn die mij gelijk geven
Oud 31-01-2002, 16:54
Bird
Bird is offline
Ok ok, zo kan ie wel weer... Ik heb niet alle reply's gelezen, beetje teveel gezeik.

Over de best mooie Nijmeegse Studenten Vereeniging Carlolus Magnus: louter lof!!! Ja ja, hier krijgen jullie even support van jullie AHC-zusje uit Rotterdam (R.S.V. Sanctus Laurentius HOOG!). Ludieke kidnap-acties zijn NAAIEND MOOI!

Even voor de niet studenten onder ons: studenten in een vereniging zijn heus niet allemaal eikels hoor!
Binnen de sociëteit staan ze misschien wel jasje-dasje, maar op de uni hebben ze ook gewoon een foute capuchontrui aan ofzow.
En zeggen dat alle studenten kakkers zijn vind ik bekrompen. Je kunt mensen niet in hokjes plaatsen.
Omdat studenten onder elkaar zooien en elkaars sociëteit mollen zijn het geen klootzakken. Buitenstaanders hebben daar toch geen last van.
En geen kritiek als we over straat lopen in een (mantel)pak. Ook een student heeft recht op zelfexpressie!

Ik heb gezegd.

Met Laurentiaanse groet,

Bird

Ps. Lieve Carooltjes van me, denk nou niet dat júllie het tofst zijn he... laten we realistisch blijven!

[Dit bericht is aangepast door Bird (31-01-2002).]
Oud 31-01-2002, 20:41
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
MN DECAAN IS EEN EGOIST!!!!!!

waarom zou je mensen in godsnaam verbieden naar welke studenten vereniging ze gaan??????

*heeft haar mening over Carolus (en minerva) intussen gedeeltelijk verandert*

Niet heel carolus is erg... heb wel nog steeds erg veel moeite met "de Gong" dat vind k nog steeds nergens op slaan..

en wat de rest betreft.. k denk dat k gewoon ns een keertje naar Nijmegen toekom.. wil sowieso mijn nicht binnenkort op gaan zoeken.. dan zal k zelf wel eens opmaken wat ik er van vind.... en niet alleen me door Paul en zijn ARROGANTE vrienden laten (mis?)leiden..

ok?

[Dit bericht is aangepast door Aragnabite (31-01-2002).]
Reageren

Regels voor berichten