![]() |
|
als je diep bewusteloos bent heb je geen conrtole meet over je tong (spier) en dus kan die gewoon naar achter zakken, in je keel dus. Als je licht bewusteloos bent houdt je lichaam zich nog wel bezig met die spier, dus gebeurt het dan minder.
Als j je tong inslikt, of in je keel krijgt kun je stikken, niet zo best dus.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, je tong kan dus in je keel zakken wanneer je bewusteloos bent maar ook door een flinke klap, waardoor hij min of meer scheurt... Wanneer er niet snel iets wordt gedaan, stik je.. Vaak breken ze echter op het veld zo snel mogelijk de kaak, zodat er ruimte ontstaat om de tong weer terug te trekken.. Beter een gebroken kaak dan dood he ![]() |
![]() |
|
colombiaanse gangsters hebben daar zon leuk grapje mee uitgevonden, de colombiaanse stropdas
dan snijden ze je keel open en trekken ze je tong door het gat naar buiten.. niet dat het zoveel boeit, want na het opensnijden van je keel ben je meestal toch wel dood ![]() |
![]() |
|
Er is een oud verhaal dat vroeger de indianen hun tong inslikten als de vijanden kwamen. Hierdoor dacht de vijand dat ze dood waren. Eén van die indianen had zijn tong niet ingeslikt maar zich goed verstopt, als de vijand was vertrokken haalden die ene indiaan de tongen weer uit de kelen. En konden ze weer verder leven.
||
Citaat:
||
Citaat:
Eigenlijk is je tong ook maar een rare kwab spieren ![]()
|
ik ken iemand , en die had heeel veel cokaine gehad,
en die werd zo gek dat ie bij bewustzijn zijn tong inslikte. en het erge is, dat ding zuigt zich echt helemaal vast in je keel. iemand anders had em eruit getrokken en toen naar het ziekenhuis gebracht, waar deze jongeman weer zijn tong inslikte. maar gelukkig er weer uitgehaald. en hij leeft nog. maar het is inderdaad beangstigend dat het kan... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
verdoving bij de tandarts Sushii | 24 | 06-09-2007 03:49 | |
Flora & Fauna |
Hoe goed ben jij voor je plant(en)? Verwijderd | 72 | 28-11-2003 14:14 | |
Psychologie |
Waar raak jij in paniek van? Verwijderd | 83 | 16-04-2003 21:29 | |
ARTistiek |