Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2003, 19:27
apekop123
apekop123 is offline
Vind het wel aso. hoewel als je in de rokers coupe zit weet ik niet wat ik er van vind. De rook van een joint is echt niet slechter voor je dan die van een sigaret (als je het hebt over mee-roken) en een joint ruikt nog is veel lekkerder ook dus opzich in de rokers coupe moet het best kunnen

btw je kan het ook ff vragen. "Hebben jullie er iets op tegen als ik een joint opsteek?" geeft niemand antwoord dan mag ook niemand klagen (je hebt het immers gevraagd)
Oud 06-02-2003, 19:32
Destrøyer
Destrøyer is offline
Joint schijnt 20x slechter te zijn voor je longen wees recent onderzoek uit
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Reptile schreef:
pak je toch je pijp?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:18
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
pak je toch je pijp?

waterpijp is allerslechtste dat je je longen aan kunt doen

aldus vader annex dokter
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:27
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Vind het wel aso.
ok voortaan zal ik em passen
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Reptile schreef:
is fucking onzin, er zijn ook 20 onderzoeken die zeggen dat het amper schadelijk is.

Het is niet echt mogelijk vind ik dat een stukje gras 20x slechter is voor je longen sorry.,
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 15:36
Destrøyer
Destrøyer is offline
in elk geval is waterpijp, op wat voor manier dan ook, het slechtst
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Reptile schreef:

waterpijp is allerslechtste dat je je longen aan kunt doen

aldus vader annex dokter
oke, als eerste, waterpijp is NIET slechter als joint!
waarom?
niet daarom, maar omdat erg simple weg geen tabak in zit.
Tabak is echt slecht voor je, daar ga je dood aan (wiet niet) en het is verslavend!
En ook:
Tabak gaat slecht samen met wiet.
Waarom? Tabak vernauwt je bloedvaten terwijl wiet ze juist verwijd! (daarom moet je ook niet veel alcohol drinken, want dat verwijd ook je bloedvaten)
Dus tabak en wiet zijn tegenstrijdig. (hier zijn amerikanen wél slim in, zij vinden joints zonde)

En als je vader annex dokter dat zegt, ik wil hem best geloven, maar dan wil ik weten waarom...

Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 16:28.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Reptile schreef:
in elk geval is waterpijp, op wat voor manier dan ook, het slechtst
Bitte uitleg?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 12:08
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
snees schreef:
Bitte uitleg?
Nee, doe dat maar in andere topics.
Al genoeg offtopic geblaat in deze topic.
Oud 08-02-2003, 13:01
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Over blowen in de trein gesproken (jah een beetje topic gekaap is het wel...)
maar hoe zit het nu met gewoon roken in de trein? Eerst zouden ze het vanaf 1 januari 2003 gaan verbieden, maar hoe zit het nu?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 14:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
heel veel mensen hier maken een vergelijking met een lijn speed leggen in de trein..... maar das wel degelijk wat anders...

btw... k denk dat sigaren erger stinken dat wiet/hasj....
Oud 10-02-2003, 15:14
Verwijderd
Ik heb vaak genoeg in de trein geblowd, en maar een keer kwam er een man naar me toe en die zei dat hij me heel erg aso vond (dikke lachkick en gewoon door blowen)
Oftewel:
moet kunnen!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 15:21
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef:
Ik heb vaak genoeg in de trein geblowd, en maar een keer kwam er een man naar me toe en die zei dat hij me heel erg aso vond (dikke lachkick en gewoon door blowen)
Oftewel:
moet kunnen!
een kerel die ik ken heeft een keer smorgens in de trein tussen alle mensen een joint zitten roken... ik zat een hokje verder te lachen... hij had nie door dat dat aso was.... ik doe het alleen als er geen of weinig mensen last van kunnen hebben, ook wel eens gehad dat er mensen bij kwamen zitten, zo van... mij ook een hijsje
Oud 16-02-2003, 20:39
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Sorry hoor... als je zo wanhopig bent dat je gaat blowen in de trein moet je het vooral doen... maar ik vind het nogal sneu.
Xxx Kronkel.
Oud 16-02-2003, 21:22
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
ik vind het niet kunnen, je mag best rekening houden met anderen, iemand zei een paar reacties terug dat de geur beter is dan die van een sigaret maar wie zegt dat anderen daar ook zo over denken? smoken--->ja maar smoken in de trein? nee ik vind het niet kunnen
Oud 18-02-2003, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef:
Sorry hoor... als je zo wanhopig bent dat je gaat blowen in de trein moet je het vooral doen... maar ik vind het nogal sneu.
Xxx Kronkel.
Nou ik weet niet hoor,
Toen ik dit deed zat ik voor twee uur in de trein naar Tilburg onderweg naar de Deco tour en het was zwaar rustig. Als er meer mensen zijn die wel blowen dan die niet blowen vindt ik dat ook in dit geval gewoon democratisch gehandeld moet worden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 09:31
sTiN¥
sTiN¥ is offline
Yow kicke stoners...
iK MAG jullie wel.. ik zou nooit in de trein gaan blowe tenminste.. komende weken nog niet......

Tip: draai gewoon een kleine joint van rizzla rood of rizzla blauw klein...draai r een tippie bij...hup..heb jij gehad wat je nodig had...de mense hebbe er minder last van.. en je hebt minder kans dat de conducteur langs komt als je korter besig bent..

See ya mede- StonerS
Oud 25-02-2003, 12:05
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Gisteren zaten er op het traject Amsterdam CS - Vlissingen twee verslaafden naast mij en plein public hun coke en opium op te roken. Een jointje kan nog naar mijn mening, maar om nu met een stukje aluminiumfolie en bijbehorend coke-rietje aan je trekken te komen in de trein vind ik een echte no-no.

Overigens wel diepgaande gesprekken met die lui gevoerd over de symphoniëen van Bach - dat verbaasde me wel, .
Oud 25-02-2003, 21:31
jensen
jensen is offline
Citaat:
Nas-t Zeekoe schreef:
hmm vreemd...
nou volgens mij mag het hoor... anders moeten ze sigaren en de pijp en weet ik wat nog meer óók verbieden (is nl oók stank!!!)
Nederland kent qua blowen een "gedoogbeleid". Dit betekend dat het niet mag maar dat het op sommige plaatsen "gedoogd" wordt. NS gedoogd het gebruik van soft-drugs in de trein niet, en de conducteur heeft het recht je te verwijderen. En ach... binnenkort mag er helemaal niet meer gerookt worden in de trein.
Oud 26-02-2003, 10:34
babsbabe
babsbabe is offline
Jah.. Wat moet ik anders in de trein..
Niksen?
Oud 26-02-2003, 11:16
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef:
Nou ik weet niet hoor,
Toen ik dit deed zat ik voor twee uur in de trein naar Tilburg onderweg naar de Deco tour en het was zwaar rustig...
Ook al zit je de hele dag in je eentje in de trein...
Blowen is toch veel leuker als je het doet om de stemming te versterken, bijvoorbeeld als je gezellig met je vrienden het weekend viert ofzo.. ?! In de trein blowen... dat vind ik gewoon triest, wanhopig, verslaafd en zonde van je wiet of hasj.

Dus.

Kus, Kronkel
Oud 26-02-2003, 12:39
ConnX
ConnX is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef:
Blowen is toch veel leuker als je het doet om de stemming te versterken, bijvoorbeeld als je gezellig met je vrienden het weekend viert ofzo.. ?!

Kwestie van smaak, ook in je eentje kan het gezellig zijn en kun je er heerlijk door relaxen tijdens de reis.

In de trein blowen... dat vind ik gewoon triest

Beargumenteer
, wanhopig,

Beargumenteer
verslaafd

Beargumenteer
en zonde van je wiet of hasj.

Beargumenteer

Dus.

Kus, Kronkel
Ik vind een koe.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:13
Verwijderd
Fucking dombos.
over geur gesproken :

wie zegt dat ik de geur van sigaretten lekker vind, als ik ervoor kies om wiet rook te inhaleren ipv tabak dan doe ik dat toch lekker?

Er is niks lekkerders dan lekker in de trein, lekker jointje roken met je maat en dan met de oordopjes van je mp3speler in je oren in slaap vallen. (vooral op lange reizen bijv Amsterdam - Meppel )

Mensen moeten gewoon aanleren dat er niks vies of junkyachtig is aan een joint, een joint is gewoon net zo erg (of net zo normal) als een sigaret. Je word er gewoon rustig van, tis lekker, tis gezellig als je het met vrienden doet.

Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 13:18.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:01
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Het gaat mij er niet zo erg om of het sociaal of juist asociaal is (ik zou het niet eens erg vinden als iemand in de rokerscoupé een joint op zou steken), maar ik snap gewoon niet zo goed wat je er aan hebt. Ik bedoel je neemt toch ook geen kratje bier mee voor 'gezellig in de trein'?

Ik vind gewoon dat je beter kan blowen om iets te vieren ofzo Gewoon af en toe, dat het echt om de gezelligheid gaat!

En dat van triest, wanhopig, verslaafd enz enz dat neem ik dan terug, sorry Het was niet de bedoeling om degenen die blowen in trein aan te vallen.

xxx Kronkel
Oud 26-02-2003, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef:
Het gaat mij er niet zo erg om of het sociaal of juist asociaal is (ik zou het niet eens erg vinden als iemand in de rokerscoupé een joint op zou steken), maar ik snap gewoon niet zo goed wat je er aan hebt. Ik bedoel je neemt toch ook geen kratje bier mee voor 'gezellig in de trein'?

Ik vind gewoon dat je beter kan blowen om iets te vieren ofzo Gewoon af en toe, dat het echt om de gezelligheid gaat!

En dat van triest, wanhopig, verslaafd enz enz dat neem ik dan terug, sorry Het was niet de bedoeling om degenen die blowen in trein aan te vallen.

xxx Kronkel
Sigaretje mag dus wel van jouw? maar een joint niet ? Van tabak voel je je ook gewoon chill en relaxt.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:26
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Sigaretje mag dus wel van jouw? maar een joint niet ? Van tabak voel je je ook gewoon chill en relaxt.
WHAAAAAAHHHHH SNAPT NIEMAND MIJN STANDPUNT OF WIL NIEMAND HET SNAPPEN?!

Ik vind: je moet doen wat je wilt.

Maar ik snap niet waaróm je een joint zou roken in de trein. Het verandert of versterkt je gemoedstoestand, en omdat te vaak te hebben lijkt me gewoon niet goed. En bij een sigaret verandert er niks aan je gemoedstoestand, in ieder geval, in veel mindere mate als bij een joint.

Er is toch zeker niks mis met je eigen nuchtere zelf?

Kronkel
Oud 26-02-2003, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef:
WHAAAAAAHHHHH SNAPT NIEMAND MIJN STANDPUNT OF WIL NIEMAND HET SNAPPEN?!

Ik vind: je moet doen wat je wilt.

Maar ik snap niet waaróm je een joint zou roken in de trein. Het verandert of versterkt je gemoedstoestand, en omdat te vaak te hebben lijkt me gewoon niet goed. En bij een sigaret verandert er niks aan je gemoedstoestand, in ieder geval, in veel mindere mate als bij een joint.

Er is toch zeker niks mis met je eigen nuchtere zelf?

Kronkel
nee hoor, maar een joint is gewoon lekker, ik voel me dan echt zwaar relaxt, en als ik dan muziek ga luisteren met me mp3 speler klinkt het echt 30x beter en betoverend enzo, je voelt je gewoon heeeeeeeeeeeeeeelemaal lekker.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 14:44
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Ja ik weet wat een joint is dmtdmt.
Oud 26-02-2003, 14:46
Wasp
Wasp is offline
Citaat:
Kronkeltje schreef:
Ja ik weet wat een joint is dmtdmt.
Droog.

Volgens mij discussiëren we nu over 2 dingen. Over het gevoel van blowen, en blowen in de trein.
Oud 26-02-2003, 14:57
apekop123
apekop123 is offline
Stel je toch eens voor:

Een wereld waar het roken van wiet/hasj dezelfde status heeft als een sigaret

Lijkt me wel chill. Als op een verjaardig je oom een dikke joint opsteekt en als dan niemand raar opkijkt maar dat juist je oma ofzow vraagt mag ik ook een paar hijsen

Dat je in de trein gezellig een waterpijp rookt en de meest geweldige gesprekken hebt met vage onbekende
Oud 26-02-2003, 19:27
Wasp
Wasp is offline
Leuke fantasie, maar back ontopic aub.
Oud 26-02-2003, 19:48
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Drexz schreef:
Stel je toch eens voor:

Een wereld waar het roken van wiet/hasj dezelfde status heeft als een sigaret

Lijkt me wel chill. Als op een verjaardig je oom een dikke joint opsteekt en als dan niemand raar opkijkt maar dat juist je oma ofzow vraagt mag ik ook een paar hijsen

Dat je in de trein gezellig een waterpijp rookt en de meest geweldige gesprekken hebt met vage onbekende
Ja lijkt mij ook wel chill, nederlands gezin gaat op vakantie en neemt een kilotje dope mee om op de camping op te smoken

Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 19:51.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Kronkeltje schreef:
Blowen is toch veel leuker als je het doet om de stemming te versterken, bijvoorbeeld als je gezellig met je vrienden het weekend viert ofzo.. ?! In de trein blowen... dat vind ik gewoon triest, wanhopig, verslaafd en zonde van je wiet of hasj.

Dus.

Kus, Kronkel
Allereerst was ik niet in mijn eentje maar met zes man, verder als ik in mijn eentje in de trein zit wil ik nog wel bier meenemen hoor.
Ik ging die keer naar een groot concert waar we vet veel zin in hadden dus vind ik het stemming verterkend, het was vrijdag dus ik vierde ook nog weekend(als je er waarde aan hecht vind je het misschien fijn om te weten dat het het eerste weekend van de vakantie was)
mezzels
Ivo
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:15
paco
paco is offline
heb al zo ontzettend vaak geblowd in de trein,
teneerste: het mag van de ns... staat zelfs in hun regel boekjes ensow

ik doe het meestal als ik zit te tjillen met menschen in de hal, lekkere unit opsteken, soms ook wel gewoon in de rook coupe maar daar kan je niet zo chill trippen en lagkicken omdat iedereen je aankijkt (ook wel fun soms )

heb ook wel es in een lega avond trein in de niet roken coupe gesmoked... wel oppassen dan voor conducteur...

heb ook wel es in de wc van 1ste klas geblowd en toen in eerste klas gaan zitten en kijken wie er ging pissen en die persoon kwam gewoon half lam de plee uit TE KEWL!
Oud 03-03-2003, 23:22
Iotje
Iotje is offline
Vorige keer dat k in de trein geblowd heb was op terugweg van demo in A'dam. Zaten we in zo'n halletje. Er kwam zo'n vent aan en die zei dat we niet mochten blowen en dat de joint uit moest.En toen zijn we daarna weer verder gegaan met blowen en is er niemand meer langs gekomen.

Het hangt er vanaf hoe je het doet maar blowen in de trein vind ik best kunnen.
Oud 04-03-2003, 01:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
sTiN¥ schreef:
Yow kicke stoners...
iK MAG jullie wel.. ik zou nooit in de trein gaan blowe tenminste.. komende weken nog niet......

Tip: draai gewoon een kleine joint van rizzla rood of rizzla blauw klein...draai r een tippie bij...hup..heb jij gehad wat je nodig had...de mense hebbe er minder last van.. en je hebt minder kans dat de conducteur langs komt als je korter besig bent..

See ya mede- StonerS

Reageren

Regels voor berichten