Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom? niet daarom, maar omdat erg simple weg geen tabak in zit. Tabak is echt slecht voor je, daar ga je dood aan (wiet niet) en het is verslavend! En ook: Tabak gaat slecht samen met wiet. Waarom? Tabak vernauwt je bloedvaten terwijl wiet ze juist verwijd! (daarom moet je ook niet veel alcohol drinken, want dat verwijd ook je bloedvaten) Dus tabak en wiet zijn tegenstrijdig. (hier zijn amerikanen wél slim in, zij vinden joints zonde) En als je vader annex dokter dat zegt, ik wil hem best geloven, maar dan wil ik weten waarom... Laatst gewijzigd op 07-02-2003 om 16:28. |
![]() |
|
heel veel mensen hier maken een vergelijking met een lijn speed leggen in de trein..... maar das wel degelijk wat anders...
btw... k denk dat sigaren erger stinken dat wiet/hasj....
||
Citaat:
|
ik vind het niet kunnen, je mag best rekening houden met anderen, iemand zei een paar reacties terug dat de geur beter is dan die van een sigaret maar wie zegt dat anderen daar ook zo over denken? smoken--->ja maar smoken in de trein? nee ik vind het niet kunnen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik dit deed zat ik voor twee uur in de trein naar Tilburg onderweg naar de Deco tour en het was zwaar rustig. Als er meer mensen zijn die wel blowen dan die niet blowen vindt ik dat ook in dit geval gewoon democratisch gehandeld moet worden. |
![]() |
|
Yow kicke stoners...
![]() ![]() ![]() iK MAG jullie wel.. ik zou nooit in de trein gaan blowe tenminste.. komende weken nog niet... ![]() Tip: draai gewoon een kleine joint van rizzla rood of rizzla blauw klein...draai r een tippie bij...hup..heb jij gehad wat je nodig had...de mense hebbe er minder last van.. en je hebt minder kans dat de conducteur langs komt als je korter besig bent.. See ya mede- StonerS ![]() ![]()
|
Gisteren zaten er op het traject Amsterdam CS - Vlissingen twee verslaafden naast mij en plein public hun coke en opium op te roken. Een jointje kan nog naar mijn mening, maar om nu met een stukje aluminiumfolie en bijbehorend coke-rietje aan je trekken te komen in de trein vind ik een echte no-no.
Overigens wel diepgaande gesprekken met die lui gevoerd over de symphoniëen van Bach - dat verbaasde me wel, ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Blowen is toch veel leuker als je het doet om de stemming te versterken, bijvoorbeeld als je gezellig met je vrienden het weekend viert ofzo.. ?! In de trein blowen... dat vind ik gewoon triest, wanhopig, verslaafd en zonde van je wiet of hasj. Dus. ![]() Kus, Kronkel
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Fucking dombos.
over geur gesproken : wie zegt dat ik de geur van sigaretten lekker vind, als ik ervoor kies om wiet rook te inhaleren ipv tabak dan doe ik dat toch lekker? Er is niks lekkerders dan lekker in de trein, lekker jointje roken met je maat en dan met de oordopjes van je mp3speler in je oren in slaap vallen. (vooral op lange reizen bijv Amsterdam - Meppel ![]() Mensen moeten gewoon aanleren dat er niks vies of junkyachtig is aan een joint, een joint is gewoon net zo erg (of net zo normal) als een sigaret. Je word er gewoon rustig van, tis lekker, tis gezellig als je het met vrienden doet. Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 13:18. |
![]() |
|
Het gaat mij er niet zo erg om of het sociaal of juist asociaal is (ik zou het niet eens erg vinden als iemand in de rokerscoupé een joint op zou steken), maar ik snap gewoon niet zo goed wat je er aan hebt. Ik bedoel je neemt toch ook geen kratje bier mee voor 'gezellig in de trein'?
Ik vind gewoon dat je beter kan blowen om iets te vieren ofzo ![]() En dat van triest, wanhopig, verslaafd enz enz dat neem ik dan terug, sorry ![]() xxx Kronkel
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind: je moet doen wat je wilt. Maar ik snap niet waaróm je een joint zou roken in de trein. Het verandert of versterkt je gemoedstoestand, en omdat te vaak te hebben lijkt me gewoon niet goed. En bij een sigaret verandert er niks aan je gemoedstoestand, in ieder geval, in veel mindere mate als bij een joint. Er is toch zeker niks mis met je eigen nuchtere zelf? ![]() Kronkel
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Stel je toch eens voor:
Een wereld waar het roken van wiet/hasj dezelfde status heeft als een sigaret ![]() Lijkt me wel chill. Als op een verjaardig je oom een dikke joint opsteekt en als dan niemand raar opkijkt maar dat juist je oma ofzow vraagt mag ik ook een paar hijsen ![]() Dat je in de trein gezellig een waterpijp rookt en de meest geweldige gesprekken hebt met vage onbekende ![]()
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 19:51. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ging die keer naar een groot concert waar we vet veel zin in hadden dus vind ik het stemming verterkend, het was vrijdag dus ik vierde ook nog weekend(als je er waarde aan hecht vind je het misschien fijn om te weten dat het het eerste weekend van de vakantie was) mezzels Ivo |
![]() |
|
heb al zo ontzettend vaak geblowd in de trein,
teneerste: het mag van de ns... staat zelfs in hun regel boekjes ensow ik doe het meestal als ik zit te tjillen met menschen in de hal, lekkere unit opsteken, soms ook wel gewoon in de rook coupe maar daar kan je niet zo chill trippen en lagkicken omdat iedereen je aankijkt (ook wel fun soms ![]() heb ook wel es in een lega avond trein in de niet roken coupe gesmoked... wel oppassen dan voor conducteur... heb ook wel es in de wc van 1ste klas geblowd en toen in eerste klas gaan zitten en kijken wie er ging pissen en die persoon kwam gewoon half lam de plee uit TE KEWL! ![]()
|
Vorige keer dat k in de trein geblowd heb was op terugweg van demo in A'dam. Zaten we in zo'n halletje. Er kwam zo'n vent aan en die zei dat we niet mochten blowen en dat de joint uit moest.En toen zijn we daarna weer verder gegaan met blowen en is er niemand meer langs gekomen.
Het hangt er vanaf hoe je het doet maar blowen in de trein vind ik best kunnen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Verkeer & Vervoer |
Waar erger jij je aan in het Openbaar Vervoer? $omeone | 160 | 25-12-2005 16:20 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat vind jij van het Openbaar Vervoer? Ostentation | 61 | 29-01-2005 10:36 | |
De Kantine |
Heb jij al iemand betrapt op roken op een perron? Boogie | 123 | 09-01-2004 11:32 | |
Drugs & Alcohol |
mag je blowen in de trein? pessimistje | 78 | 24-09-2003 12:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het verband tussen agressie in de trein en het controleren van de kaarten. basje | 89 | 19-05-2003 20:54 |