Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb tiesto en marco v allebei nog niet zo lang geleden gezien. (Marco v afgelopen vrijdag)Tiesto maar even marco v 5 uur achter elkaar. Dat verveelde me iig niet. Maar ik ben zelf niet zon tiesto fan, vind ook het publiek wat er (meer) op af komt heel anders...
Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 20:37. |
![]() |
|
In vergelijking met enkele andere locaties en in deze situatie het Gelredome is de HMH niet zo heel erg massaal.
HMH komen een man of 6000 in ongeveer. Ik geef zo i zo de voorkeur aan kleinere feestjes met 1 of 2 zalen dus helemaal NIET zo'n butt feest als IMPULZ indoor. Outdoor daarintegen is prima en bijna een thuisfeest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Tis mij ook gevraagd: 'ga je op de FIETS naar een houseparty?' ![]() |
![]() |
|
![]() |
vandaag heb ik (op terugreis vd wintersport) voor de zoveelste keer naar die Dutch Dimension 2002 set zitten luisteren,,,en die set zal me echt nooit vervelen. echt vrijwel alleen maar heerlijke platen & een goeie opbouw. ik heb er nog steeds spijt van dat ik er zelf niet bij was
![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb mijn kaartje nog niet,
maar denk wel dat ik ga Ik vind Tiesto wel goed...maar ik ben geen grote trance fan ofzow.. ik ga gewoon met een groepje vriendinnen mee ![]() Ik vond tiesto in hollywood.. wel HEEEELLLL NICEEE
||
Citaat:
![]() Ik ga er niet heen, ik vind het teveel geld voor 1 DJ. Ik ga dan liever naar andere grote feesten en het is nog eens vlak voor mijn eindexamens ook. Opzich vind ik Tiesto wel heel lekker draaien, hij weet het inderdaad goed op te bouwen en aangezien ik meestal naar Hardstylefeesten ga, lijkt een Trancefeest me opzich ook wel een keer relaxed ![]()
||
Citaat:
Hij draait ook voornamelijk trance en progressive maar slecht is hij zeker niet maar totaal niet mijn smaak muziek dus hou er ook echt niet van.
||
![]() |
Citaat:
2003-03-11 March 6th Tiësto received the 'Artist of the year 2002' reward which was rewarded by the dutch commercial radio station 'radio 538'. This reward was presented to Tiësto during the dutch Edison-gala. The dutch version of the american Grammy or english Brit awards. En waarom wordt hij dan uitgesproken als 'Artiest van het jaar 2002' door Radio 538? En doe nou maar normaal...ik geloof dat je zijn muziek geeneens kent, dus kun je ook geen mening over hem geven... En als je Tiësto geen goede dj vindt ....wat doe je dan op dit forum? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo'n 538 prijs zegt echt helemaal nix. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zijn er hier niet wat ID&T-veteranen die al naar Sensation of zo geweest zijn? Hoe streng is het ID-beleid? |
![]() |
|
![]() |
Ik zoek nog 2 kaarten, graag mailen naar Jaydee2K@hotmail.com
|
![]() |
|
godver, m'n vriend gaat wel, maar ik niet.
![]() ![]() Ik ben 16 en heb al Qontact moeten laten schieten... Maar ik ga begin juni naar een feest van een vriend van me. Daar kom ik op de gastenlijst. In P60 in Amstelveen. Maar ik weet echt niet of ik het wel de hele nacht vol hou... ![]() ![]()
|
![]() |
nog 3 nachtjes slapen
![]() ![]() over "tiesto is een commerciele trancenicht" mmzhh.. tja die tmf awards set (half uur ![]() ![]() wel gelijk op de een of andere fiets kan tiesto mij ook nooit zo boeien, al hoewel ik denk dat "tiesto in concert" een groot succes gaat worden -- over die 40 euro.. kan nog net, sensation kost dit jaar 60 pleuros (of zijn dat de vip kaarten??) dat vind k dus echt te ver gaan voor een feest waar je de dop van je flesje water niet eens mee krijgt |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
|