Advertentie | |
|
![]() |
|
Yo, yo yo, maypole, om even te reageren
Ik denk dat jij toen je het schreef verkeerde in hogere sferen Die rijm van jou kan je nog niet eens kwijt aan de straat Hoe kan je fans hebben als iedereen je haat? Dus ga nu maar verder met moshen in jouw zogenaamde ring En laat mij door jouw woordenvloed glibberen als een volendamse paling Want het is hier tand om tand, oog om oog Ik weet zelf ook wel dat je moeder me lekker zoog Ga nu maar in de zandbak lopen schreeuwen Anders ontdoe ik je van je 'stoere' harnas en smijt je voor de leeuwen.
|
![]() |
I master my steez, disaterous to wacker MC's
Attacking with ease, and bring a bat to shatter your knees I'm badder than these... Rappers screaming, "Apataty please, show mercy" But their begging doesn't matter to me I'm allergic to wacker rappers, and automaticaly sneeze So when they rap after me, I try not to breathe Blow flows into tissue like boogies and snots Cock the hammer, pop the glock like a rookiesh cop And when bitches see me rock, their pussy gets hot Got 'em counting down the days that it took me to drop And when the post is on the floor, you'll be begging for more Cause you never heard a style like this perfected before From the surface of the Earth to the center of the core Epidermis of a girl or placenta of a whore All the verses in the World couldn't settle the score Causy Apathetic is the master of the deepest metaphors You Suckaaaaaaaaaaaahs ![]()
|
86 dagreed je heb wel een grote mond . je vriendje heeft je zeker te vaak genomen in je kont
We weten nu allemaal wel Dat je me haat , Maar jonge dat maakt mij nou niet echt kwaad. Zo genaamd ben je een coole vent , maar volgens mij ben jij een beetje stront dement. Je heb het tegen Maypole de enige echte , zullen we nou is 1 op 1 gaan vechten . |
![]() |
|
Beste maypole, ik haat je helemaal nie
Dat vind ik een verspilling van mijn energie Misschien een lichte apathie Maar jij ziet spoken die ik nie zie Ik vind het gewoon leuk om tegen je aan te lopen zeiken En daarnaast mijn afkraakkennis wil verrijken maar stiekem hou ik wel van jou maar zoals je zusje al tegen me zei:'kom nou gauw"
||
Citaat:
Iedereen zal het wel weer merken , Maypole z,n bedreigingen weten weer eens te werken. |
![]() |
|
ha, tjek al diej nepe mc's hier,
om die opzij te zetten, verrek je geen spier, gaat loos allemaal, me diej slappe sjit je dropt op de vloer, door je slappe text, ik zit hier op men gemak te wachten op wat tegenstand, met verstand tot aan de rand om mij te beaten voor het egte werk.....yo ah...... |
![]() |
||
Citaat:
Ach, ik laat jou maar in je waan Maar in het echt laat ik geen spaan van je heel Beesteed geen aandacht aan die rare klanken uit je keel alleen maar nonsens spuit daar uit Hier heb je een zakdoekje jongen en veeg je snuit Kom over 3 jaartjes nog maar eens terug Dit was miijn deel, ik keer jou de rug toe Want ik word van jou zo moe De groeten , beste hardcoreposer Fucking zogenaamdepitmeppende loser.
|
Dit is echt te stom voor woorden
Een beetje rijmen met lege woorden? Alleen homeaux die rappen Om een beetje aan te pappen Met hun medehomeaux Nee, ben je een echte man? Bewijs dat je het wel kan En stort je vol liefde Zoals meneer Tsasil het bliefde Op de echte poezie
||
Verwijderd
|
Citaat:
opdat hij geen ware poëzie hoeft te vrezen |
![]() |
|
Wat een gekke vent die 86dagreed , hij was dus blijkbaar toch een groote miet.
hij huilt graag bij emo en heeft z,n zakdoekjes bij de hand , want bij de illigalen dienst valt hij door de mand. bij deze nemen we nu afscheid was 86dagreed .. met als achtergrond nummer ..Vuile huigelaar wie kent hem niet |
![]() |
|
Tja ik wou even zeggen
ik kan het haast niet uitleggen maar zo erg als dit topic zuigen doet dat gaat gewoon beyond niet goed nigga wigga wannabes altos, metals oe bint allen niet goed wies rappen op een forum wat een onzin allemaal ik diss jullie met dit rijmverhaal jullie moeders zijn allemaal bejaarde pijpsletten jullie lelijkheid gaat dusver dat je verboden bent middels zeshonderzesenzestig wetten jullie tijd verdoen op een webforum schorem zeg ik jullie, schorem! gaat heen en krijg een leven was jullie eicel maar onbevrucht gebleven voor je bestaan bestaat geen excuus behalve dit en dat is dat er geen god bestaat op deze aardkloot want las hij al deze verbale shit maakte hij zichzelf spontaan morsdood het moraal van dit verhaal zoek een nuttige reden tot bestaan allemaal!
||
Citaat:
want dit is mijn leven niet, dit is veel te minimum en hoe durf je te zeggen, dat iedereen onbevrucht moest zijn gebleven. Je maakt me fucking boos, van mensen zoals jij word ik hopeloos Je moet altijd langer kijken dan je korte neus en ik meen het fucking serieus Ben je nog aan het zoeken naar de zin van het leven als ik jou was had ik het al lang opgegeven. Jij miezerig kakkerlak je raps zijn fucking wack en zelfs brak door god erbij te halen kom je heus niet door zoek jij maar een leuke baan in een kantoor jij word later directeur maar ik word een artiest of acteur en daar komen mijn miljoenen terwijl jij gaat zoeken naar 2de-hands schoenen ik kap er maar mee want je leert het tog nooit er is niemand die zon missie voltooid |
![]() |
||
Citaat:
zoals jij rapt doen ze dat in een soap en wat nog triester is je gebruikt andermans naam in je diss zodra je het niet alleen kan maak je een plan een freestyle komt uit je hoofd en bedenk goed, morgen is ie weer uitgedoofd dan krijg je nieuwe inspiratie en komt er een nieuwe creatie blijf zeker niet hangen bij hetzelfde want je bent al dan de derde die zich stoer voelt en zo heb is het zeker niet bedoeld dit topic is om je vaardigheden te verbeteren en dat je net zo lang oefent tot het gaat schemeren fuck it, ik dwaal nu zelf af en ik blijf rappen tot in mn graf |
![]() |
||
Citaat:
geen wonder dat ze meer aandacht wouden besteden aan VMBO Want dat heeft maypole wel nodig, denk ik zo Met de intelligentie van een gemiddelde eendagsvlieg is hij al gedoemd vanaf de wieg De grote mensenwereld is te eng voor deze jongen Spaar daarom eens die lucht uit je longen En wordt een verstandige knul Een nieuwe start, een nieuw begin op nul Hoef je alleen nog maar omhoog
||
Citaat:
Je verzin de lompste dingen zodat we niet merken , dat die ADHD Pillen bij jou niet schijnen te werken. Met je inteligente praat , Lijkt je net iemand van de straat . Ik bedoel geen gangster maar iemand die inzamelt voor het gehandicapten internaat |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
play chicKIES dat is de MOTTO van ons ![]()
||
![]() |
Citaat:
Mijn flow flowt als een fiets Braggend over je dope freestyle Sloop ik je in stijl Mijn woordenwaterval overspoelt jouw mond En je enige werkende opening blijft je kont Je praat over vaardigheden maar die zijn bij jouw ver te zoeken Je bent een rapper als uit de boeken Jow man je hebt het over gasten die stoer doen Maar dit is een geval wie hem past doe aan die schoen Jij bent hier de enige die zo'n topic zou openen En om je op je plaats te wijzen sta ik te popelen M'n Nederlandse taal is dan wel niet correct Maar met m'n flow dwing ik af die respect So droom verder over jij als dope MCee Zou ik je rijm op papier hebben spoelde ik hem door de plee Aight genoeg stoere woorden Een battle is niet om iemand verbaal te vermoorden Ik zie het als m'n plicht Waardoor iedere MC zwicht Mijn woorden zijn van goud Ik ben out! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter/Alan Rickman #2 Severus | 500 | 26-08-2004 10:32 | |
Games |
Het grote game koopjes topic 'I'he Prophet | 8 | 11-05-2004 11:57 | |