Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jij hebt ook nog geen pagina in t fotoboek, dus ik kan ook geen foto's van jou bekijken. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb inderdaad geen pagina in het fotoboek ![]() maar ik post weleens wat in een fototopic ![]() wie zoekt zal vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en volgens mij heb je nu bij die andere foto's onderaan ook een dubbele ![]()
|
plaatje van JesusLovesYou:
nou snap ik ineens je standpunt als mensen teveel van jou zien moeten ze kotsen. Jouw topic is ter bescherming van de mensheid!!!! Je bent dus toch een afgezant van God ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 20:38. |
![]() |
|
Het is achterlijk dat meisjes van 10 jaar in een bikinitopje naar school gaan, want zo leren ze nooit dat seksualiteit niet aan de hoeveelheid getoonde huid ligt, maar aan je uitstraling. Ik vind echter wel dat je vrij moet zijn om aan te trekken waar je je lekker in voelt, als je oud genoeg bent om de verantwoordelijkheid ervoor te dragen en je niet langer laat beinvloeden door popsterren en dergelijke. Daar heeft niemand wat over te zeggen. Het is alleen irritant dat meisjes meestal geen korte rokjes dragen omdat ze zich er lekker in voelen, maar omdat ze per se willen worden opgemerkt door het andere (of hetzelfde) geslacht.
En Good Charlotte schopt kont!
||
Citaat:
![]() damn wat is zij lelijk ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ja het is natuurlijk wel zo: je trekt het volk aan dat een beetje in dezelfde kleren loopt.
Alhoewel je weer niet altijd bent hoe je druit ziet... ik draag altijd hele wijde broeken met strakke hemdjes erboven... daar voel ik me ok in en als mensen me daardoor 'skater' vinden, prima. Maar I don't give a fuck. Ik loop war ik me lekker in voel. Mijn beste vriendin koop dr kleren bij Vero Moda en Replay. Kan. Draagt altijd strakke broeken. kan. zal nooit iets wijds dragen. maar ze is wel mn beste vriendin. maar echt onfatsoenlijke kleding vind ik wat Christina Aguilera doet. Kijk het rukt me verder niet wat zij wil moet zij doen natuurlijk... maar wat wil je dan. Gewoon dat mensen op je geilen... wat mis je dan in je leven??
||
Citaat:
![]() zolang ik er zelf tevreden mee ben, ben ik ook niet zielig ![]()
||
Citaat:
Trouwens, ik ben er niet van overtuigd dat ik mijn lichaam van God gekregen heb, maar ik ontken het niet. Er zijn nog te veel vragen erbij. Maar in ieder geval moet iedereen zelf weten hoe ze erbij lopen qua kleding. Dat ik er niets aan vind en ze als hoertjes erbij vind lopen is just my humble opinion... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
EEN rare opmerking? Ze maakt ALLEEN MAAR rare opmerkingen ![]()
|
als je een beetje rond kijkt hier, dan weet je van te voren wat je jezelf op de hals haalt als je (vooral op het lifestyle forum) een lelijke foto van jezelf post..
||
Citaat:
jezus wat ben jij een snollewijf... |
![]() |
||
Citaat:
(en begin niet dat dat voor een man minder belangrijk is want dan vergis je je) |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik loop niet te klagen hier dat er iemand weleens een complex aan over kan houden. ik ben niet degene hier die het zo nodig voor een ander op moet nemen. en hey ik zie er gewoon hartstikke lekker uit ![]() ![]() het is voor een man trouwens minder belangrijk, en ik vergis me niet ![]()
||
Citaat:
MAAR die smiley is heerlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En je hoeft haar ook niet te zeggen dat ze knap is. Maar het irriteerde mij zo dat je zelf nog het hardste moest lachen om je doldwaze grap. Zovan: HAHAHAHAHA wat ben je lelijk. Damn.. |
![]() |
||
Citaat:
en ja, je hebt gelijk als je zegt dat ik beter mn bek had kunnen houden ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() JesusLovesyou mag dan wel een die-hard EO-er zijn maar waar slaat het op om d'r zo hard af te kraken ook al is die foto idd gruwelijk? Dat streng gefeformeerden met elkaar gaan in hun eigen wereldje en dat je dan dat soort dingen krijgt zoals die foto was toch allang bekend? Ach, dat stomme regilieuze gedoe, er is helemaal geen God, men heeft 'm zelf verzonnen.. (fuk, dat is ook je sig, valt me nu pas op) Blij dat ik athiëst ben. ![]() Ohja, op wat voor jongens val jij nu eigenlijk en waar heb jij een hekel aan? Brand los! Laatst gewijzigd op 06-03-2003 om 19:56. |
![]() |
|
ik heb een hekel aan hardcore EO-ers zoals JesusLovesYou die anderen helemaal afrekenen op kleding. Eigenlijk kijk ik daar totaal niet naar, zodat ik nu de meest vage vriendenclub heb die er maar zijn kan. Er zitten gothics in, 'normale' mensen, skaters,tutjes.... Alleen GEEN domme mensen en hardcore EO-ers. Ik heb niets tegen het geloof hoor, maar wel als je zo reageer als zij.
Vandaar dus ook die lullige opmerking over die foto... Op wat voor jongens ik val: doodnormale jongens eigenlijk... zolang ze maar niet dom zijn! En van arrogante jongens moet ik ook niets hebben. Dat vind ik over t algemeen van die rondstappende haantjes die té goed weten dat ze knap zijn. Dit wil nie zeggen dat ik niet naar het uiterlijk kijk, ik vind de jongens die ik leuk vind altijd heel aantrekkelijk...(maar goed iedereen die verliefd is vind zn liefje mooi) meestal zijn het jongens met een beetje een lieve uitstraling, en vooral: mooie ogen... meestal lijken ze qua karakter wel op mij. Beetje grote mond, zich niet druk makend om hun 'image' ook niet zo populair op school (gewoon normaal) maar die toch ook heel lief kunnen zijn... en ik heb echt een zwak voor bruin haar en grote blauwe ogen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaivornin Lohman #1792 Verwijderd | 500 | 07-03-2013 22:58 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts de toegang weigerde II arPos | 186 | 12-04-2010 20:55 | |
Lifestyle |
Old School Hydraul!C FunK | 296 | 07-05-2008 21:26 | |
De Kantine |
De langste man ooit. [foto's] Teun | 93 | 20-04-2004 15:11 | |
Lifestyle |
Bij welke winkel koop jij het meest je kleding? JesusLovesYou | 123 | 26-07-2003 11:00 | |
Liefde & Relatie |
uiterlijk jongen oordeel dames sprewell | 33 | 15-02-2003 17:43 |