Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
uit gaan met dikke mensen is wel vet
![]() dikke mensen zijn gezellig ![]() maar ok serieus: als hij het zo zei tegen haar, das op zich best bot en stom van m, en dan zal hij haar waarschijnlijk ook niet waard zijn, tis gewoonweg tries om dat zo te zeggen, ok als je niet wilt, ok... maar breng het dan tactvoller. |
![]() |
|
![]() |
Een vriend van mijn vriend heeft een dikke vriendin. Een hele leuke, spontane meid. Maar die jongen vindt haar dus totaal niet aantrekkelijk. Zegt ie tegen mijn vriend: 'Nou, jij hebt tenminste nog iets om trots op te zijn'. En nu woont ie zelfs met 'r samen!! Terwijl hij continu grappen maakte tegen anderen over haar figuur. Dan vraag je je toch af wat zo iemand bezielt.. Hij moet zeker wel erg wanhopig zijn, want anders had ie wel een slanke meid kunnen krijgen als ie dat zonodig wil.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je je echt niet tot iemand aangetrokken voelt dan kan je beter gewoon eerlijk zijn en niets met diegene beginnen. Daar is echt niets oppervlakkigs aan. |
![]() |
|
![]() |
Je kan Zeggen wat je wil natuurlijk maar iedereen die zegt dat ie niet op uiterlijk valt is bullshit natuurlijk! wat zie je als eerste? juist uiterlijk dus ik val niet op dikkere mensen.....ken zat mensen die wat dikker zijn en heel erg lief en aardig maar nee een relatie zit er toch niet in.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
natuurlijk doet uiterlijk er wel íéts toe, maar zoals jij het zegt klinkt het erg raar ontopic: als iemand écht serieus dik zou zijn, nee, dan denk ik niet zo gauw, want dat vind ik dan niet onaantrekkelelijk. Met serieus dik bedoel ik zó dik dat het bijv. gevaar voor de gezondheid oplevert (waarmee ik niet wil zeggen dat ik alleen op gezonde mensen zou vallen). Mijn vriend wordt door sommige mensen als dik beschouwd, maar niet door mij, en als hij vijftien kilo meer zou wegen zou ik ook verliefd op hem zijn geworden en zou ik 'm ook nog mooi vinden. diovai, je zegt dat je het nut niet ziet van uitgaan met iemand op wie je niet verliefd bent. Nu, het zou zo kunnen zijn dat je iemand erg graag mag, en tijdens dat uitgaan breng je tijd met diegene door, en kun je verliefd worden. Het kan er dus bij helpen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hele leuke, lieve, enz. mensen die niet het uiterlijk van een fotomodel hebben worden soms knap door hun innerlijk...das iig mijn ervaring. ![]() ![]() |
![]() |
|
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- TheOne1983 schreef: Je kan Zeggen wat je wil natuurlijk maar iedereen die zegt dat ie niet op uiterlijk valt is bullshit natuurlijk! wat zie je als eerste? juist uiterlijk dus ik val niet op dikkere mensen.....ken zat mensen die wat dikker zijn en heel erg lief en aardig maar nee een relatie zit er toch niet in..... -------------------------------------------------------------------------------- tsss........ |
![]() |
|
![]() |
Er is een heel groot verschil tussen esthetisch/artistiek verantwoord mooi, en dierbaar mooi.
Ik val absoluut niet op dik, ik vind het afstotelijk. Zo'n knul met tieten....en een blubberpens met vetrollen. Yuk! Maar nu mijn vriend gestopt is met roken in in plaats van model stopnaald naar zwembandjes gaat, kan me dat tot mijn stomme verbazing niet schelen. Ik hou van hem, van ieder grammetje. Ik vind zelfs in bed al die grammetjes even mooi en lief en opwindend als vroeger die stopnaald. Nou moet ik er eerlijk bij zeggen dat het nog wel meevalt met dat vet. Ik weet niet of ik nog tien kilo erbij nog steeds zo mooi zal vinden... Ik kan me wel voortstellen dat je verliefd wordt op iemands uitstraling, en dat de knul in kwestie zonder kleren opeens wat eh.. tegenvalt. Het lijkt me sterk dat de liefde dan opeens weg is. Je ziet het wel, dat uiterlijk, maar het doet er niet toe. Het is alleen maar de verpakking. En als je er wel serieus op afknapt, dan viel het met die verliefdheid dus wel mee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat voor jongen/meisje is helemaal jou type? Verwijderd | 228 | 01-05-2011 21:04 | |
Liefde & Relatie |
Waar kies jij voor kisskisskisskis | 57 | 13-07-2010 20:46 | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Lifestyle |
Welk gedrocht deed jouw wenkbrauwen vandaag optrekken in ongeloof? Verwijderd | 170 | 23-11-2005 22:41 | |
Lifestyle |
Waarom kleedt men zich tegenwoordig niet meer naar leeftijd? Verwijderd | 52 | 06-07-2003 18:31 | |
Vrije tijd |
Zijn het nou Joden of ajaxieden.........? Kale | 40 | 16-04-2003 16:32 |