Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Thee smoken: ik had gehoord dat het werkte, maar t deed me niets.
Thinner inademen werkt wel goed, daar wordt je kompleet wazig van. En ik heb een keer een of ander kruid gesmoked, daar werd ik wel gaar van, maar ik ben de naam kwijt (iets met een b..)
|
Ayuahuasca wil ik ooit nog eens een keer doen.
Tijdens een sessie met een groep 'consciousness-seekers' op een kussentje zitten met een emmer erbij. De ayuauhuasca naar binnen werken en een tijd later alles er uit kotsen (zodat je lichaam gereinigd wordt) en vervolgens 8 uur lang zeer hevig trippen - naar 't schijnt.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel is van die junks (op tv) gezien die een soort "speciale" thee kregen en daarna gingen ze flink kotsen. Er werd bij gezegd dat die thee alle troep uit je lichaam haalt. Het klinkt igg een zo'n beetje hetzelfde. (er werd btw nix over trippen gezegd)
||
Citaat:
No hesitation, no delay You come on just like special K Just like I swallowed half my stash I never ever wanna crash No hesitation, no delay You come on just like special K Now you're back in dope demand I'm on sinking sand
|
![]() |
Ketamine kun je idd snuiven, dat komt het meeste voor. Je hebt idd ook special K tabletten. De "traditionele" manier is spuiten, wat een zeer heftige ervaring geeft, een ervaring die wordt vergeleken met een bijna-dood-ervaring... Je kunt die injecties ook niet zelf toedienen, door het heftige directe effect.
Een nadelig effect van geregeld Ketamine gebruiken is een bijbalontsteking btw, goeie reden om het niet al te vaak te gebruiken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In Nederland kan je er overigens alleen aan komen via speciale sessies (op uitnodiging) of door je aan te sluiten bij een of andere heilige kerk in Amsterdam (de kerk van San Diemo geloof ik...), waar Ayuahuasca puur voor religieuze doeleinden gebruikt mag worden. Dus nee, ik denk dat die junks dat spul niet gebruikt hebben. Mede vanwege het feit dat junks altijd op zoek zijn naar een kortstondige rush in plaats van een twaalf uur lange entheogene reis.
||
![]() |
Citaat:
En junks gebruiken dat spul soms om op een spirituele manier af te kicken. |
![]() |
|
![]() |
Sja het is zeg maar zo['n soort laatste redmiddel, in de "alternatieve hoek" (het is natuurlijk geen officieel middel. De overheid steunt zoiets absoluut niet, en er is nix aan te verdienen in tegenstelling tot rommel als methadon).
De junks die dit proberen hebben vaak al een aantal afkickpogingen achter de rug, en omdat dat niet helpt (logisch, je krijgt een methadonverslaving, en omdat je je kut voelt omdat je weer een andere verslaving hebt begin je weer opnieuw) proberen ze zoiets. Bij een sterke spirituele ervaring, zoals door ayahuasca ervaren kan worden, hopen ze wel gemotiveerd te raken om echt te stoppen. Het is dan ook een erg zware ervaring, niet te onderschatten!!! Voor dit soort doeleinden staat Iboga(ine) beter bekend. Er zijn ook serieuze onderzoeken naar gedaan, in Zwitserland zijn ook alternatieve afkick-klinieken die een Iboga-kuur voorschrijven en bereiden. Het is erg sterk spul, een erg zware trip (schijnt niet te vergelijken te zijn met iets als LSD, met name door het spirituele aspect, de geest van de Ibogaplant wil nogal eens aanwezig zijn...) maar ook na verschillende onderzoeken schijnt het echt te werken, de behoefte aan heroine kan zelfs na eenmalig gebruik een half jaar wegblijven!!!! De overheid vind dit nix. Een eenmalig gebruik van een plant... Onderschat het niet mensen, aan methadon en dergelijken, worden jaarlijks vele miljoenen verdiend. Bedrijven hebben er belang bij dat mensen lang bezig zijn met afkicken. Ze komen er van rond. De geneesmiddelenindustrie is niet veel slechter dan de drugs-maffia. In allebei hebben mensen belangen van miljarden. Dit klinkt misschien overdreven, en je gelooft het misschien niet, nou, CHECK het maar eens na hoeveel daarin omgaat en hoeveel belangen bedrijven daarbij hebben. Je zult echt VERSTELD staan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Joepie, ik heb gister mescaline genomen (meest werkzame bestandsdeel van cactus).
Ik weet niet of jullie dit onder rare, vreemde drugs vinden vallen maar t was in ieder geval wel wazig. Heel dromerig en zo, en geeft een vage krachtige maar bijna rustige energie of zo. Vreemde gedachtenspinsels, beetje spirituele neigingen, voelde indiane geesten aanwezig en zo... Ik had helaas alleen niet zoveel genomen (1 capsule) , tenminste, t effect was niet zo sterk, maar wel aanwezig. Erg relaxed, maar niet echt geschikt voor feesten (ik was op een goatrance feest, ging wel op zich maar er zijn leukere drugs daar te gebruiken).
|
Ik heb deze week salvia divinorum (5x extract) gerookt... Dat was echt extreem vaag... Ik kan moeilijk onder woorden brengen wat je meemaakt, ik kan het absoluut nergens mee vergelijken... 't is allesomvattend, ik vond het nogal beangstigend... Maar ergens wel interessant...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
Vriend van me en drugs. Verwijderd | 28 | 09-02-2012 21:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe bestaan wij voort? Verwijderd | 24 | 12-04-2010 21:13 | |
Verhalen & Gedichten |