Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2003, 17:39
Upior
Upior is offline
Citaat:
Buitengewoon schreef:
Nou ik gooi nog effe een balletje op:

Wie heeft ervaring met:

- Vliegenzwam?
vliegenzwam? da's toch die giftige, rood met witte stippenachtige, paddestoel?
Oud 08-02-2003, 17:53
Locke
Locke is offline
Citaat:
Buitengewoon schreef:

Wie heeft ervaring met:

- Vliegenzwam?
- Ayahuasca?
- Iboga/Ibogaine?
- Yopo/ Epena (!!wil ik graaaag meer over weten!!)?
- Een minder bekende drug uit Pihkal of Tikhal (xtc, 2c-b, enz niet meegerekend)?
- 5 MeO-DMT?
- Ketamine?
- Cactussen (minder bijzonder maar toch veel mensen hebben het niet gedaan, ik hou van cactussen maar heb ze nooit gegeten)?
- Doornappel of aanverwanten (mensen die het nooit gedaan hebben, houden zo.)?
- De combinatie van kaneel en nootmuskaat (heb ik geen verwachtingen van, sommige mensen zeggen dat het als coke werkt, pffffff)?

Nou, het balletje is opgegooid, ik ben benieuwd naar de reacties...
Vliegenzam verkochten ze bij azarius wou em bestellen maar toen was ie er niet meer :/

voor de rest denk ik niet dat je iemand hier vind met ervaring met een van deze middelen naja behalve keta dan
Oud 10-02-2003, 14:21
Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Upior schreef:
vliegenzwam? da's toch die giftige, rood met witte stippenachtige, paddestoel?
Jups, de amanita muscaria. Als je hier net genoeg van eet ga je trippen, net te veel ga je dood.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 15:31
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Buitengewoon schreef:

Wie heeft ervaring met:
- De combinatie van kaneel en nootmuskaat (heb ik geen verwachtingen van, sommige mensen zeggen dat het als coke werkt, pffffff)?
Een jongen die ik ken smookte het eerst en hij zegt, alleen als je al geblowd hebt wordt je er stoneder van
Oud 18-02-2003, 16:51
Poetin
Poetin is offline
Thee smoken: ik had gehoord dat het werkte, maar t deed me niets.
Thinner inademen werkt wel goed, daar wordt je kompleet wazig van.
En ik heb een keer een of ander kruid gesmoked, daar werd ik wel gaar van, maar ik ben de naam kwijt (iets met een b..)
Oud 18-02-2003, 17:06
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Ayuahuasca wil ik ooit nog eens een keer doen.

Tijdens een sessie met een groep 'consciousness-seekers' op een kussentje zitten met een emmer erbij. De ayuauhuasca naar binnen werken en een tijd later alles er uit kotsen (zodat je lichaam gereinigd wordt) en vervolgens 8 uur lang zeer hevig trippen - naar 't schijnt.
Oud 18-02-2003, 21:28
Poetin
Poetin is offline
Basilicum...
Oud 18-02-2003, 22:25
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Buitengewoon schreef:

Wie heeft ervaring met:

- Ketamine?

Ja Special K....mijn god...als je het over rare drugs hebt. Tegenwoordig gebruiken een aantal van mijn vrienden het, dus ik krijg vaak zat wat toegeschoven. Maar goed, je snuift het dus, en het duurt net een tikje langer bij coke voor je wat voelt. Bij mij duurt het doorgaans 10 minuten, maar drugs slaan sowieso vaak later dan gemiddeld aan bij mij Je krijgt een heel raar, licht gevoel in je hoofd, het is alsof er watten in zitten, of wolken. Niet uit te leggen. Je loopt er heel voorzichtig van, maar de laatste keer had ik al een pil op toen ik keta snoof, dus toen werd ik ineens heel erg actief, en heb ik een uur lang heel maf staan dansen op het podium in Red & Blue Overigens combineer ik keta niet meer, heb gelezen dat het een van de schadelijkere soorten drugs is die je absoluut niet moet combineren. Weet niet wat daar van waar is, maar neem liever het zekere voor het onzekere. Weet je hoe je keta het best kunt omschrijven? Tenminste, zoals ik het voel: een pil op en dan een flinke blow roken. Een combinatie van beiden.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 23:38
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
Ayuahuasca wil ik ooit nog eens een keer doen.

Tijdens een sessie met een groep 'consciousness-seekers' op een kussentje zitten met een emmer erbij. De ayuauhuasca naar binnen werken en een tijd later alles er uit kotsen (zodat je lichaam gereinigd wordt) en vervolgens 8 uur lang zeer hevig trippen - naar 't schijnt.
uhm is dat toevallig een soort van thee? Ik bedoel eigenlijk meer zet je er thee van?

Ik heb wel is van die junks (op tv) gezien die een soort "speciale" thee kregen en daarna gingen ze flink kotsen. Er werd bij gezegd dat die thee alle troep uit je lichaam haalt. Het klinkt igg een zo'n beetje hetzelfde. (er werd btw nix over trippen gezegd)
Oud 18-02-2003, 23:41
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
ADHD schreef:
*verhaal special K*
Ik d8 altijd dat je het moest opeten? Kweenie of je het nummer Placebo - Special K kent maar daar zingen ze:

No hesitation, no delay
You come on just like special K
Just like I swallowed half my stash
I never ever wanna crash
No hesitation, no delay
You come on just like special K
Now you're back in dope demand
I'm on sinking sand
Oud 18-02-2003, 23:52
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Ketamine kun je idd snuiven, dat komt het meeste voor. Je hebt idd ook special K tabletten. De "traditionele" manier is spuiten, wat een zeer heftige ervaring geeft, een ervaring die wordt vergeleken met een bijna-dood-ervaring... Je kunt die injecties ook niet zelf toedienen, door het heftige directe effect.

Een nadelig effect van geregeld Ketamine gebruiken is een bijbalontsteking btw, goeie reden om het niet al te vaak te gebruiken
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 10:38
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Drexz schreef:
uhm is dat toevallig een soort van thee? Ik bedoel eigenlijk meer zet je er thee van?

Ik heb wel is van die junks (op tv) gezien die een soort "speciale" thee kregen en daarna gingen ze flink kotsen. Er werd bij gezegd dat die thee alle troep uit je lichaam haalt. Het klinkt igg een zo'n beetje hetzelfde. (er werd btw nix over trippen gezegd)
Volgens mij is het vaak wel in vloeibare vorm klaargemaakt.

In Nederland kan je er overigens alleen aan komen via speciale sessies (op uitnodiging) of door je aan te sluiten bij een of andere heilige kerk in Amsterdam (de kerk van San Diemo geloof ik...), waar Ayuahuasca puur voor religieuze doeleinden gebruikt mag worden.

Dus nee, ik denk dat die junks dat spul niet gebruikt hebben. Mede vanwege het feit dat junks altijd op zoek zijn naar een kortstondige rush in plaats van een twaalf uur lange entheogene reis.
Oud 19-02-2003, 14:31
*×*M!§T€€Q*×*
*×*M!§T€€Q*×* is offline
Citaat:
Buitengewoon schreef:

Een nadelig effect van geregeld Ketamine gebruiken is een bijbalontsteking btw, goeie reden om het niet al te vaak te gebruiken [/B]
he shit
Oud 19-02-2003, 21:22
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Citaat:
In Nederland kan je er overigens alleen aan komen via speciale sessies (op uitnodiging) of door je aan te sluiten bij een of andere heilige kerk in Amsterdam (de kerk van San Diemo geloof ik...), waar Ayuahuasca puur voor religieuze doeleinden gebruikt mag worden.

Dus nee, ik denk dat die junks dat spul niet gebruikt hebben. Mede vanwege het feit dat junks altijd op zoek zijn naar een kortstondige rush in plaats van een twaalf uur lange entheogene reis.
Je kunt het zelf bereiden als je een beetje kennis van zaken hebt.

En junks gebruiken dat spul soms om op een spirituele manier af te kicken.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 22:04
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Buitengewoon schreef:
Je kunt het zelf bereiden als je een beetje kennis van zaken hebt.

En junks gebruiken dat spul soms om op een spirituele manier af te kicken.
Het was idd een programma over afkicken
Oud 19-02-2003, 22:24
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Hmm, apart zeg.

Maar wel bewonderenswaardig dat de junks dié alsnog motivatie en wilskracht tonen om van hun verslaving af te komen, het op een dergelijke manier kunnen bereiken - in plaats van vage heroine-medicaties e.d.
Oud 19-02-2003, 23:45
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Sja het is zeg maar zo['n soort laatste redmiddel, in de "alternatieve hoek" (het is natuurlijk geen officieel middel. De overheid steunt zoiets absoluut niet, en er is nix aan te verdienen in tegenstelling tot rommel als methadon).

De junks die dit proberen hebben vaak al een aantal afkickpogingen achter de rug, en omdat dat niet helpt (logisch, je krijgt een methadonverslaving, en omdat je je kut voelt omdat je weer een andere verslaving hebt begin je weer opnieuw) proberen ze zoiets. Bij een sterke spirituele ervaring, zoals door ayahuasca ervaren kan worden, hopen ze wel gemotiveerd te raken om echt te stoppen. Het is dan ook een erg zware ervaring, niet te onderschatten!!!

Voor dit soort doeleinden staat Iboga(ine) beter bekend. Er zijn ook serieuze onderzoeken naar gedaan, in Zwitserland zijn ook alternatieve afkick-klinieken die een Iboga-kuur voorschrijven en bereiden. Het is erg sterk spul, een erg zware trip (schijnt niet te vergelijken te zijn met iets als LSD, met name door het spirituele aspect, de geest van de Ibogaplant wil nogal eens aanwezig zijn...) maar ook na verschillende onderzoeken schijnt het echt te werken, de behoefte aan heroine kan zelfs na eenmalig gebruik een half jaar wegblijven!!!!

De overheid vind dit nix. Een eenmalig gebruik van een plant... Onderschat het niet mensen, aan methadon en dergelijken, worden jaarlijks vele miljoenen verdiend. Bedrijven hebben er belang bij dat mensen lang bezig zijn met afkicken. Ze komen er van rond. De geneesmiddelenindustrie is niet veel slechter dan de drugs-maffia. In allebei hebben mensen belangen van miljarden. Dit klinkt misschien overdreven, en je gelooft het misschien niet, nou, CHECK het maar eens na hoeveel daarin omgaat en hoeveel belangen bedrijven daarbij hebben. Je zult echt VERSTELD staan.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 15:33
makita
makita is offline
Citaat:
Reptile schreef:
kikkerlikken schijnt hallucinaties op te wekken in de trant van paddo's, maar is erg giftig
jaa bij ons in de stad is zo'n dierenspeciaalzaak met die kikkers en die hadden heel veel last van junks die de winkel binnen slopen en aan de kikkers gingen lebberen! haha
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 14:38
Mafheid
Mafheid is offline
Joepie, ik heb gister mescaline genomen (meest werkzame bestandsdeel van cactus).
Ik weet niet of jullie dit onder rare, vreemde drugs vinden vallen maar t was in ieder geval wel wazig. Heel dromerig en zo, en geeft een vage krachtige maar bijna rustige energie of zo. Vreemde gedachtenspinsels, beetje spirituele neigingen, voelde indiane geesten aanwezig en zo...
Ik had helaas alleen niet zoveel genomen (1 capsule) , tenminste, t effect was niet zo sterk, maar wel aanwezig.
Erg relaxed, maar niet echt geschikt voor feesten (ik was op een goatrance feest, ging wel op zich maar er zijn leukere drugs daar te gebruiken).
Oud 02-03-2003, 15:12
Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Ik heb deze week salvia divinorum (5x extract) gerookt... Dat was echt extreem vaag... Ik kan moeilijk onder woorden brengen wat je meemaakt, ik kan het absoluut nergens mee vergelijken... 't is allesomvattend, ik vond het nogal beangstigend... Maar ergens wel interessant...
Oud 24-03-2003, 07:57
Mir-idiotA
Citaat:
Muizzz schreef op 04-02-2003 @ 20:44:

dus je moet niet zomaar kikker uit de vijver gaan vissen en eraan gaan likken ofzow, want het is dus niet met elke soort
hahahahahahaha
dit is het eerste wat me vandaag keihard aan het lachen maakt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten