Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2003, 15:51
Mriek!
Mriek! is offline
Is dan iedereen gek geworden? Het lijkt wel of we allemaal gewoon toelaten wat een aantal mannetjes samen hebben besloten. Bush en Powell houden de wereld voor de gek. Nederland kan er ook wat van in Den Haag. Balkenende loopt gewoon achter Bush aan. Wie heeft er in godsnaam op CDA gestemd?? Ik snap niet dat er mensen zijn die bommetjes gooien als manier zien om problemen op te lossen!
Oud 23-02-2003, 16:05
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Mriek! schreef:
Is dan iedereen gek geworden? Het lijkt wel of we allemaal gewoon toelaten wat een aantal mannetjes samen hebben besloten. Bush en Powell houden de wereld voor de gek. Nederland kan er ook wat van in Den Haag. Balkenende loopt gewoon achter Bush aan. Wie heeft er in godsnaam op CDA gestemd?? Ik snap niet dat er mensen zijn die bommetjes gooien als manier zien om problemen op te lossen!
ik ook niet.....
Oud 23-02-2003, 16:38
T Fly
T Fly is offline
Citaat:
Mriek! schreef:
Ik snap niet dat er mensen zijn die bommetjes gooien als manier zien om problemen op te lossen!
Ik ook niet, maar ik snap ook niet waarom dit topic apart moet de de andere 'oorlogstopics', dus ondanks dat ik het met je eens bent: Slotjuh
Oud 23-02-2003, 16:47
Mriek!
Mriek! is offline
Nee...niet sluiten! Ik ben juist heel benieuwd welke idioot er EN op balkenende heeft gestemd EN wie voor de oorlog is!
Daar kan de discussie dan overgaan...en dat is anders dan andere topics op dit forum!
Oud 23-02-2003, 16:52
T Fly
T Fly is offline
Hmmm, ik denk niet dat dat op gaat: wat krijg je hierna: mensen die voor de oorlog zijn EN op de SP gestemd hebben

en daarna mensen met rood haar die OOK nog eens tegen de oorlog zijn, nee, sorry maar IMO gaat dit gewoon over De Oorlog, en geeft het niet echt een extra demensie, je moet wel iets toevoegen. Bijvoorbeeld een topic over mensen die hebben gestemd op een partij tegen de oorlog terwijl ze zelf voor zijn of andersom. Dan heb je nl. een ander onderwerp (imo dan )
Oud 23-02-2003, 16:56
Anne
Anne is offline
Citaat:
Mriek! schreef:
Nee...niet sluiten! Ik ben juist heel benieuwd welke idioot er EN op balkenende heeft gestemd EN wie voor de oorlog is!
Idioot hoef je daarom niet te zijn, je hebt alleen een andere mening.
Heb zelf niet op Balkenende gestemd, ben ook tegen oorlog en héél benieuwd naar de discussie die hieruit gaat voortvloeien.
Oud 23-02-2003, 16:58
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
ik weet zeker dat dit weer een normale discussie voor en tegen de oorlog gaat worden, zoals er al een stuk of 5 zijn geweest.
Oud 23-02-2003, 16:59
Anne
Anne is offline
Citaat:
duyvel schreef:
ik weet zeker dat dit weer een normale discussie voor en tegen de oorlog gaat worden, zoals er al een stuk of 5 zijn geweest.
Ja. Maak het eens verrassend. (hoewel discussies nooit kwaad kunnen )
Oud 23-02-2003, 17:04
T Fly
T Fly is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ja. Maak het eens verrassend. (hoewel discussies nooit kwaad kunnen )
...en dus niet (met alle respect) 'Make love not war!!!!!!!!' dit komt gewoon weer op hetzelfde neer; anders moet je iig de topic anders beginnen en duidelijker zijn waar het over moet gaan.... Nu is het echt weer een anti-oorlog topic die er al wel is
Oud 23-02-2003, 17:05
Mriek!
Mriek! is offline
Citaat:
T Fly schreef:

en daarna mensen met rood haar die OOK nog eens tegen de oorlog zijn
wat lul je nou; ga je mensen met rood haar erbij halen? Vraag me af wat voor kleur haar jij hebt
Trouwens dit is weer zoiets waar ik nou zo boos over wordt, zeiken over iets wat irrelevant is voor dit topic. Een beetje ala balkenende vind je niet? Dit is een heel belangrijk onderwerp waar elk extra topic zeer welkom is om je denkbeelden te verbreden...En heb je weleens gehoord van je hart luchten en samen een offensief beginnen tegen de nieuwe oorlog? Hou alsjeblieft op met dat politiek correcte gelul.
Oud 23-02-2003, 17:08
Mriek!
Mriek! is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Idioot hoef je daarom niet te zijn, je hebt alleen een andere mening.
Heb zelf niet op Balkenende gestemd, ben ook tegen oorlog en héél benieuwd naar de discussie die hieruit gaat voortvloeien.
Mee eens, beetje emotioneel gereageerd...
Oud 23-02-2003, 17:10
Mriek!
Mriek! is offline
Wie gaat er bijvoorbeeld aan acties meedoen..of praten jullie alleen maar over de nieuwe oorlog?
Oud 23-02-2003, 17:11
Martian
Martian is offline
hoezo, gek geworden? We zijn altijd gek geweest.
Oud 23-02-2003, 17:12
Anne
Anne is offline
Citaat:
Mriek! schreef:
Trouwens dit is weer zoiets waar ik nou zo boos over wordt, zeiken over iets wat irrelevant is voor dit topic. Een beetje ala balkenende vind je niet? Dit is een heel belangrijk onderwerp waar elk extra topic zeer welkom is om je denkbeelden te verbreden...En heb je weleens gehoord van je hart luchten en samen een offensief beginnen tegen de nieuwe oorlog? Hou alsjeblieft op met dat politiek correcte gelul.
Beetje gefrustreerd?

Regels voor berichten