![]() |
|
Ik ben erg tevree met mijn C. Niet te enorm maar genoeg om in mijn strakke truitjes te passen.
Geen last van met wat dan ook, alleen striae... maar goed, veel hebben dat wel!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, ik ben er niet echt tevreden mee..
vind ze te groot, lelijke, grote tepels.. Vanmiddag wou ik een nieuw setje ondergoed kopen, heb echt lang moeten zoeken voordat ik een leuk, lief, betaalbaar, en vooral passend setje had gevonden... En bloesjes zitten heel vaak ook niet mooi. Tussen 2 knoopjes in zit dan weer zo'n gat, waar iedereen recht doorheen kan kijken, als je er niks onderaan hebt... Magoed, doe dat met een klein veiligheidsspeltje aan elkaar en het zit ook weer goed ![]() Maar ik had ze wel wat kleiner gewilt.. |
![]() |
|
Nou ik zelf ook nog even...
Ik ben er opzich wel tevreden mee, heb 75B, soms C. Ze zijn wel gelijk, tepels ook (die vind ik trouwens alleen maar mooi als ze "hard" zijn..) en ik heb geen last van striae, maar ik heb wel een moedervlekje op mn linkerborst en dat vind ik ff wat minder. Lijkt zo vaag ![]() |
![]() |
|
Sorry dat ik even "inbreek" op deze vrouwen-topic maar ik moet het toch even kwijt:
Laat niemand je zeggen dat je borsten er lelijk uit zien, want echt lelijke borsten bestaan niet !! Ik heb verschillende vriendinnen gehad die onzeker waren over hoe ze eruit zagen en dan vooral over hun borsten... terwijl ik echt niet zag wat ze er verkeerd aan vonden. Zit niet in over hoe ze eruit zien of hoe groot ze zijn... het is ALTIJD mooi !
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
okey...
ik ben 75 a of 75 b ligt aan de bh's ik ben superblij met m'n borsten omdat ik ze gewoon mooi vindt.. ze zijn niet te groot en ze doen ook geen pijn.. en ik vindt dat jongens niet moeten zeuren over borsten.. ze zitten er alleen aan en ze zijn soms irritand hoor 8) ~KimmieJ~
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #43 deel 2 Verwijderd | 500 | 21-01-2008 10:18 | |
De Kantine |
weerwolfspel #32 Eye of Sauron | 345 | 15-04-2007 21:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |