Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar anderen geloven het niet, omdat er ook geen bewijzen voor reïncarnatie zijn.
||
Citaat:
Het verhaal zou waar gebeurd kunnen zijn, maar het kan net zo goed verzonnen zijn. Ik zou zeggen, leg het maar gewoon naast je neer. Je hoeft niet altijd overal een mening over te hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit verhaal is voor een deel na te gaan, je kunt het gebied op zoeken en misschien op de één of ander manier uitvissen of daar werkelijk een dubbele moord is gepleegd. Die man is trouwens wat moeilijker te vinden, want hij woont daar niet meer, het huis staat er volgens mij nog wel. Maar je kunt natuurlijk nooit bewijzen dat ik me daar niet op mijn gemak voelde. tsja...
||
![]() |
Citaat:
![]() dit is toch net iets té erg (en nee, ik ben niet de zoveelste niet-gelover die je komt afzeiken o.i.d.). Je voelde je een keertje bang bij een ijsbaan als klein kindje, en daarna hoorde je via via dat er een dubbele moord gepleegd was. Ach ja, dáár kwam dat angstige gevoel natuurlijk vandaan! sorry hoor, maar dan zou je je constant wel angstig moeten voelen, want overal is wel ooit iemand vermoord onderhand.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik neem je trouwens niks kwalijk, want ik weet dat je niet alles kunt geloven. Dit verhaal zou net zo goed verzonnen kunnen zijn, maar dan had ik het echt wel wat spectaculairder gemaakt.
||
![]() |
Citaat:
Verder blijf ik het een sterk verhaal vinden, ondanks dat je het niet spectaculairder hebt gemaakt ![]() Maar dit hangt weer samen hoe 'open' (of liever gezegd bijgelovig m.i.) je bent in dat soort zaken
||
![]() |
Citaat:
![]() Toch geloof ik je meer wel dan niet. Al blijft het vreemd, en vind ik het niet een prettig idee.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"De mens is egoïstisch" Egoconstructie | 52 | 17-04-2010 13:38 | |
Psychologie |
kweet het even niet meer:( (lang verhaal) Oktober | 7 | 05-11-2003 00:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |