Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2003, 17:42
poesiefox
poesiefox is offline
Waarom gaan wij vrouwen toch altijd kwijlen bij het idee van een vriendje met een hele grote? En is het het formaat, of toch het model? Lengte of dikte? Hardheid misschien?

Ik persoonlijk stem voor hardheid als belangrijkste factor.

Dames?
Oud 25-02-2003, 17:46
Verwijderd
Ik denk niet dat het veel uitmaakt. Misschien dat als het een heel erg iniminie dingetje is dat het wel iets minder is, maar dan moet ie wel heel klein zijn.
Hard is idd wel belangrijk, maar als het goed is is ie dat dan ook
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:01
Verwijderd
I can use it as a kick stand when I'm tired. Do I make you randy?

[edit]

"Your spy-car's a mini?" "It's not the size mate, it's how you use it"

Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 21:06.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:05
M@@IKE
M@@IKE is offline
Het maakt dus echt wel uit he?? Ik heb een hele lieve vriend, maar hij heeft best een grote en dikke. Nou, das echt niet fijn. Het doet verschrikkelijk pijn. Geef mij maar lekker een middelmatige (15 cm stijf), dan ben ik al blij zat. Liever klein, dan lang. De dikte vind ik overigens niet veel uitmaken.
Oud 25-02-2003, 18:52
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
M@@IKE schreef:
Het maakt dus echt wel uit he?? Ik heb een hele lieve vriend, maar hij heeft best een grote en dikke. Nou, das echt niet fijn. Het doet verschrikkelijk pijn. Geef mij maar lekker een middelmatige (15 cm stijf), dan ben ik al blij zat. Liever klein, dan lang. De dikte vind ik overigens niet veel uitmaken.

Die lieve vriend hoeft 'm er toch niet helemaal tot het einde erin te rammen? Hij mag best wat voorzichtiger met je zijn.

Nee, wat doe je aan te dik? Je kan er moeilijk een kaasschaaf langs halen.
Oud 25-02-2003, 19:24
Verwijderd
Als het om de hardheid gaat, is het vreemd om een grote te willen, want kleine penissen worden harder dan grote bij een erectie. De hoeveelheid bloed die naar de penis stroomt bij een erectie is onafhankelijk van de grootte, maar een kleine penis heeft minder zwellichaampjes, waardoor die zwellichaampjes veel voller met weefselvocht worden geperst dan het geval is bij een grote penis, en de druk van binnen uit de cellen groter is, en de penis dus harder is... 't is ook zo dat hoe erg de penis groeit, niet iets procentueels is, maar meer iets getalsmatigs, onafhankelijk van de grootte van de penis groeit-ie bij een erectie 6 tot 9 centimeter... dus 3 cm slap kan 12 cm stijf worden, en 12 cm slap kan 18 cm stijf worden

naja, als 't dikker is doet 't meer pijn en gaat de penetratie in het begin moeilijker maar daarna is 't wel fijner, vooral als de penetratie vrij lang duurt
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:24
Diovai
Diovai is offline
Gewoon zo'n harde, imposante op het vrijheidsbeeld lijkende Eiffeltoren moet idd wel erotiserend werken ja!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:26
Verwijderd
lengte en dikte vind ik toch belangrijk, iedereen zegt wel t maakt niet uit hoe groot ie is,dat kan voor hun best wezen maar van een kleine kom ik niet en van een grote wel, bij mij maakt t wel degelijk uit

(en als ie hard wordt zou wel fijn zijn als je sex wilt)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:30
Zezette
Zezette is offline
T'is de lengte(ofwat dan ook)nie dat telt,t'is de manier op hoe je het gebruikt dat telt!!!
Oud 25-02-2003, 20:33
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
Zezette schreef:
T'is de lengte(ofwat dan ook)nie dat telt,t'is de manier op hoe je het gebruikt dat telt!!!
cliche cliche...
mwa ik weet het niet hoe het zit met mijnes.. maar alleen maar positieve reacties gehad dus zal wel goed zijn
Oud 25-02-2003, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Zezette schreef:
en op hoeveel manieren kun je dat gebruiken denk je
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 22:30
*mystery*
*mystery* is offline
sja, ik vind dat de manier waarop ie um gebruikt belangrijker, maar doe mij maar een bratwurst ipv een knakworstje...
Oud 25-02-2003, 23:16
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
sja, ik vind dat de manier waarop ie um gebruikt belangrijker, maar doe mij maar een bratwurst ipv een knakworstje...
Knakworstje is wel weer extreem dun
Maar verder vind ik dit best maf topic
De hardheid : \
Ben ik blij dat ik waarschijnlijk maar aan 1 penis zit
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 08:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Waarom gaan wij vrouwen toch altijd kwijlen bij het idee van een vriendje met een hele grote?
Omdat dat gewoon heel erg spannend is. En dan heb ik het niet over een uit de kluiten gewassen boomstronk.
Citaat:
En is het het formaat, of toch het model? Lengte of dikte? Hardheid misschien?
Telt allemaal mee. Ik heb het liefst een vrij dikke, vrij lange, rechte piemel. En ja, als ie hard is, is dat wel zo handig natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 09:01
sofie3
sofie3 is offline
Geef mij maar een "normaal" formaat... heb 1 keertje een grote meegemaakt... oh my god dat wil ik nooit meer!!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 10:06
Pan Am
Pan Am is offline
Dames??
Goed.
Ik vond altijd dat size er wel degelijk toe doet. Maar dat idee heb ik een beetje laten varen eigenlijk. Eén amerikaan en 21 cm. later vond ik het wel genoeg eigenlijk Maar goed mijn vriendje heeft een heel gemiddelde en dat is eigenlijk veel lekkerder, want de sex kan nu een stuk wilder, zonder dat je het gevoel hebt dat je bevalt van een tweeling. Via je anus welteverstaan
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 12:41
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
Als het om de hardheid gaat, is het vreemd om een grote te willen, want kleine penissen worden harder dan grote bij een erectie. De hoeveelheid bloed die naar de penis stroomt bij een erectie is onafhankelijk van de grootte, maar een kleine penis heeft minder zwellichaampjes, waardoor die zwellichaampjes veel voller met weefselvocht worden geperst dan het geval is bij een grote penis, en de druk van binnen uit de cellen groter is, en de penis dus harder is... 't is ook zo dat hoe erg de penis groeit, niet iets procentueels is, maar meer iets getalsmatigs, onafhankelijk van de grootte van de penis groeit-ie bij een erectie 6 tot 9 centimeter... dus 3 cm slap kan 12 cm stijf worden, en 12 cm slap kan 18 cm stijf worden

naja, als 't dikker is doet 't meer pijn en gaat de penetratie in het begin moeilijker maar daarna is 't wel fijner, vooral als de penetratie vrij lang duurt
die van mij krijgt er zo ongeveer 12,13 cm erbij, is er nu iets mis met (die van) mij
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:17
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef:
die van mij krijgt er zo ongeveer 12,13 cm erbij, is er nu iets mis met (die van) mij
nope
bij mij bijna hetzelfde maar dan 10cm ofzo
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:20
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef:
ja ik zou maar uitkijken de zelfde geld groeid ie zoveel dat ie ervan af knapt
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 13:23
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
ja ik zou maar uitkijken de zelfde geld groeid ie zoveel dat ie ervan af knapt
hej
niet spotten met mijn ziekte ja?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 10:00
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef:
Citaat:
Bazz schreef:
nope
bij mij bijna hetzelfde maar dan 10cm ofzo
tuurlijk niet
bij 90 % van de mannen is de penis in erectie 12-18 cm maar er ismet die andere 10% ook niets mis... op diezelfde manier, bij 90 % van de mannen groeit-ie 6-9 cm maar met die andere 10 % is ook niets mis
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:06
Angie_
Angie_ is offline
hmm wil em wel wat groter als wat ik de afgelopen 2 weken heb gehad *evil grin* wil ook wel wat kunnen voelen *noemt verder geen namen*

TE groot is niet goed *denkt aan 30 cm lang met een omtrek van 15 cm ofzo*
MAAAR te klein ook niet
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:12
Morphie
Morphie is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:

HMZ jij hebt geen bio? kleine penisjes hebben minder zwellichaampjes? NOT een penis heeft er gewoon altijd 2 hor (er zijn uitzondreingen maar dan stata ie scheef)
Oud 27-02-2003, 11:16
Angie_
Angie_ is offline
ZEG zullen we het hier gewoon hebben over de buitenkant van de penis...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Morphie schreef:
HMZ jij hebt geen bio? kleine penisjes hebben minder zwellichaampjes? NOT een penis heeft er gewoon altijd 2 hor (er zijn uitzondreingen maar dan stata ie scheef)
ik heb wel bio maar ik haal dingen door elkaar...
(ennem... scheef-staan is geen uitzondering maar eerder regel, dus dan hebben de meesten er geen 2, volgens die redenering)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:35
Angie_
Angie_ is offline
scheefstaan een regel???
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Engolie schreef:
scheefstaan een regel???
dat het bij een groot deel voorkomt van een man
volgens mij
en dat heeft niks te maken met zwellichaampjes
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:11
Angie_
Angie_ is offline
ik zit er niet mee

alsie wat scheef staat

vink wel lekker hehehe
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Engolie schreef:
ik zit er niet mee

alsie wat scheef staat

vink wel lekker hehehe
ach zolang die van mij ongv \ zo staat vind ik het best
als ie maar niet
_
\

zo gaat staan ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:13
Angie_
Angie_ is offline
Crea bea met je toetsenbord
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:13
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Engolie schreef:
ik zit er niet mee

alsie wat scheef staat

vink wel lekker hehehe
Krom schijnt ook heel bijzonder te voelen.
Oud 27-02-2003, 12:31
Angie_
Angie_ is offline
*gniffel* wil er even niet aan denken
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten