![]() |
|
Verwijderd
|
Als het om de hardheid gaat, is het vreemd om een grote te willen, want kleine penissen worden harder dan grote bij een erectie. De hoeveelheid bloed die naar de penis stroomt bij een erectie is onafhankelijk van de grootte, maar een kleine penis heeft minder zwellichaampjes, waardoor die zwellichaampjes veel voller met weefselvocht worden geperst dan het geval is bij een grote penis, en de druk van binnen uit de cellen groter is, en de penis dus harder is... 't is ook zo dat hoe erg de penis groeit, niet iets procentueels is, maar meer iets getalsmatigs, onafhankelijk van de grootte van de penis groeit-ie bij een erectie 6 tot 9 centimeter... dus 3 cm slap kan 12 cm stijf worden, en 12 cm slap kan 18 cm stijf worden
naja, als 't dikker is doet 't meer pijn en gaat de penetratie in het begin moeilijker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mwa ik weet het niet hoe het zit met mijnes.. maar alleen maar positieve reacties gehad dus zal wel goed zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar verder vind ik dit best maf topic ![]() De hardheid : \ Ben ik blij dat ik waarschijnlijk maar aan 1 penis zit ![]() ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Dames??
![]() Goed. Ik vond altijd dat size er wel degelijk toe doet. Maar dat idee heb ik een beetje laten varen eigenlijk. Eén amerikaan en 21 cm. later vond ik het wel genoeg eigenlijk ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
bij 90 % van de mannen is de penis in erectie 12-18 cm maar er ismet die andere 10% ook niets mis... op diezelfde manier, bij 90 % van de mannen groeit-ie 6-9 cm maar met die andere 10 % is ook niets mis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (ennem... scheef-staan is geen uitzondering maar eerder regel, dus dan hebben de meesten er geen 2, volgens die redenering ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
is myn lengte penis normaal weetnie | 253 | 26-07-2007 09:23 | |
Muziek |
Vragen omtrent zelf spelen Nothing Else Matters. Wammus | 2 | 14-01-2007 23:46 | |
Seksualiteit |
does size matter? annoniempje | 250 | 31-10-2006 00:11 | |
Seksualiteit |
Size DOES matter! CharismaticBass | 15 | 06-06-2004 20:43 | |
De Kantine |
Spam sextinction | 52 | 27-03-2004 12:12 | |
Liefde & Relatie |
" No matter what I do, al I think about is you" DaaF | 29 | 29-09-2002 21:49 |