Advertentie | |
|
![]() |
|
als ik eerlijk ben hecht ik er wel waarde aan, ik koop dan ook bijna altijd merk gericht...
dit komt natuurlijk ook omdat die kleding een bepaalde kwaliteit waarborgt en vaak zijn de ontwerpen ook leuker. edit: het is niet zo dat als ik een bepaald kledingstuk zie met een merk dat ik vaak koop dat ik het dan ook bij voorbaat koop. het moet natuurlijk wel mijn smaak zijn maar dat is logisch ![]() [Dit bericht is aangepast door Aangenaam (01-04-2002).] |
![]() |
|
![]() |
Heel weinig.
Veel kleding die ik koop zijn totaal niet merkgebonden. Als ik een broek wil, zoek ik een léuke broek, niet eentje waar dit of dat merkje op staat. En meestal is het zonder merk nog goedkoper ook, dat geldt zeker voor hele bekende merken ( waar dus ook veel reclame voor wordt gemaakt ) Aan schoenen hecht ik wel veel waarde, dus die zijn meestal ook van een wat (duurder) merk. Iig van goede kwaliteit, maar dat spreekt voor zich.
||
Citaat:
Ik hoop niet voor je dat je Merlijn bent zoals Niels beweert..
||
![]() |
Citaat:
dat zegt genoeg, denk ik... dus wizz=aangenaam lmd [Dit bericht is aangepast door de (01-04-2002).] |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben niet erg gehecht aan merkkleding.
Het hoeft niet persee, maar er zijn voorbeelden te noemen van ontwerpers die hele bijzondere kleding maken en ook nog van een goeie kwaliteit. Sommige merken hebben ook een bepaald image. De één spreekt me aan en de andere totaal niet. Zo zou je mij nooit in TH of versace zien. Maar bij de kleding die je koopt is het meer van belang of het je goed staat. En of het kledingstuk bij je stijl past. Het is dus onzin om perse merk te moeten dragen... |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een donkerblauwe strakke coltrui van RL. Mijn zusje heeft dezelfde, "maar dan in het Tommy Hilfiger".
||
Citaat:
![]() on: Niet zo erg, ik koop echt alleen spulletjes die ik leuk vind en die ook nog (voor mij) betaalbaar zijn. ![]() Oja, merk is vaak wel goede kwaliteit ja, maar sommige (veel) goedkopere dingetjes ook (ligt eraan hoe je ermee om gaat ![]() x's Juul |
![]() |
||
Citaat:
dank je voor het verwoorden van mijn mening ![]()
||
![]() |
Citaat:
Sommige merken hebben wel bepaalde soorten streepjes enzo wat je bij andere merken niet ziet, bijvoorbeeld rugby's van Gant. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ben enkel een gebruiker die hier sinds vandaag is aangemeld, na weken passief te hebben rondgekeken op de fora... ik weet dat 1 april niet de beste dag was om me aan te melden maar goed ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je homepages zijn wel erg verdacht... |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dit is wel weer genoeg offtopic... ![]() |
![]() |
|
![]() |
helemaal niet.
ik koop wat ik leuk vind, en daarvoor hoeft er geen merkje aan te hangen. liever niet zelfs, ik vind het vreselijk als op bijv. een shirtje met grote letters staat van wat voor merk het is. dat merkkleding een betere kwaliteit zou hebben vind ik een beetje onzin, als je niet al te rare dingen doet valt iets van bijv. de H&M echt niet opeens uit elkaar of zo. |
![]() |
||
Citaat:
Niet alleen kwaliteit. Nee, zeker niet. Dat geldt namelijk niet voor álle merken. Maar wat vooral wél geldt is detail. |
![]() |
|
![]() |
niet...
bij bepaalde kledingstukken hecht k wel waarde aan de kwaliteit... maar daarbij let k niet op welk merkje erop staat ofzoow (als in: t is van nike, dus t zal wel goed zijn of juist: t is zeeman (om maar n voorbeeld te noemen) dus t zal wel binnen 2 dagen uit elkaar liggen)
|
Niet, tenzij het om kwaliteit gaat. Wat schoenen aan betrefd, dan koop ik eerder iets van een merk dat er bekend om staat dat het van een goede kwaliteit is. Maar dan dus eigenlijk zelfs om de kwaliteit.
Merk bij de kleding neeretten die je aan hebt is handig omdat mensen dan meestal al een betere voorstelling kunnen maken van wat je aan hebt. bijvoorbeeld een broek van overseas met iets wijduitlopende pijpen is duidelijker dan een broek met iets wijduitlopende pijpen. Uhm.... jaja ik bral. Nee, niet belangrijk voor mij. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe gehecht ben jij aan merkkleding? sabrosa | 69 | 13-01-2010 21:13 | |
Lifestyle |
Merkkleding !!!!!!!! Limburgertje | 152 | 16-05-2005 11:53 |