Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 15:37
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Roze is al jaren mijn 'handelsmerk'. Hoe vaak mensen daar al commentaar op hebben geleverd ... Iemand nog een uitgesproken mening hierover?
Oud 02-04-2002, 15:39
Blubje
Blubje is offline
ik vind roze een liefe kleur, maar liever niet van dat baby-roze...hou k nie soow van, en tja bij jongens vind ik t persoonlijk absoluut nie mooj
Oud 02-04-2002, 15:47
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Roze is leuk, óók bij jongens. Je moet het alleen niet gaan overdrijven.

( Vandaag zag ik een meisje dat was HELEMAAL in het baby-roze. Van d'r schoenen tot haar haarband ( o.i.d ) Dat is IMO echt superlelijk )
Oud 02-04-2002, 15:57
Verwijderd
[stelling] mensen die de kleur roze meteen met homo's accosieren zijn dom. onee, wacht, das geen stelling das gewoon waar..

sorry, vind het ontzettend irritant, hoe jij het zegt komt het nogal beledigend over.

vind roze btw wel een koele kleur, maar draag het bijna nooit.. heb twee of drie roze shirtjes en een panty, en dat was het
Oud 02-04-2002, 16:07
~louise~
~louise~ is offline
Hmm? Je bent een vrouw maar je wordt vaak voor homo uitgemaakt?

Verder vind ik: je moet lekker aandeon wat je wilt, en blijkbaar voel jij je dr lekker in, anders zou je het niet zo vaak aandoen. Ik draag ook vaak roze, staat altijd goed.
Oud 02-04-2002, 16:09
italianboy
italianboy is offline
t is te zoetsappig roze..

idd een homokleur..
Oud 02-04-2002, 16:13
Verwijderd
Niet mee eens..

Het is maar net hoe je ermee om gaat..
Er zijn idd meiden wdie rose dragen waar ik een bloedhekel aan heb, de zogenaamde huppel-trutjes

je hebt ook skaters/altos die roze dragen, dit kan een cool effect hebben..

Ik [als jongen] vind rose ook ene cole kleur, aan de ene kant omdat het voor homo staat voor velen [ben dus niet gay ] en gewoon omdat het een mooie maar ook vage kleur is..

Het ligt er dus maar net aan wat je ermee doet..
Oud 02-04-2002, 16:15
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
italianboy schreef:

idd een homokleur..
beetje jammer...

[ontopic]
ik vind roze echt een koele kleur,ik heb heel veel roze dingetjes,je kan het met veel andere kleurtjes koel combineren maar het kan ook onwijs vloeken...maar voor mij is beide best
Ik vind het niet mooi als iemand helemaal in het roze gekleed is maar dat gaat op voor elke kleur.
Dat het geasocieerd word met 'homo' vind ik persoonlijk heel erg dom.
Oud 02-04-2002, 16:21
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

sorry, vind het ontzettend irritant, hoe jij het zegt komt het nogal beledigend over.

Mensen die stellingen persoonlijk opvatten, dat is pas irritant.

Ik ben een enorme fan van roze en vind het absoluut geen homokleur, zoals ik al zei.

hehe.
Oud 02-04-2002, 16:22
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
~louise~ schreef:
Hmm? Je bent een vrouw maar je wordt vaak voor homo uitgemaakt?

Verder vind ik: je moet lekker aandeon wat je wilt, en blijkbaar voel jij je dr lekker in, anders zou je het niet zo vaak aandoen. Ik draag ook vaak roze, staat altijd goed.

Neej, maar ik krijg wel vaak (vroeger vooral) echt rare blikken en andere nare opmerkingen. 'Provoceer je graag ofzo?'

Oud 02-04-2002, 16:25
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
beetje jammer...

ok ok, was niet zo tactisch omdat te zeggen, maar als ik denk aan roze en aan mannen denk ik aan homo's..

en aan players

roze is idd een player homo kleur
Oud 02-04-2002, 16:26
Verwijderd
Roze is eerder een mode-kleur (bij jongens)
Oud 02-04-2002, 16:29
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:
Roze is eerder een mode-kleur (bij jongens)
maar wel een player homo mode kleur
Oud 02-04-2002, 16:30
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef:
maar wel een player homo mode kleur
jaja, hou je bek nou maar we weten het

Oud 02-04-2002, 16:31
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
McLaren schreef:
jaja, hou je bek nou maar we weten het

neuh
Oud 02-04-2002, 16:36
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
italianboy schreef:
neuh
Heren, heren, hou dit geruzie gaarne buiten mijn topic hoog. Bij voorbaat dank.
Oud 02-04-2002, 16:41
Verwijderd
Ik vinnut niks, maar ik ben dan ook niet zo'n meisje-meisje... *rilt*

Jongens in roze... uh... eigenlijk associeer ik inderdaad met homo's. Zou niet moeten, maar is wel zo.
Oud 02-04-2002, 16:58
de
de is offline
ik heb een roze lacoste polo, en die is bovendien wel behoorlijk strak
Oud 02-04-2002, 17:07
dystopia
dystopia is offline
Achterlijk gezwetst. Niet meteen oordelen over iemand die je niet kent. Leer iemand eerst kennen enzo.
Oud 02-04-2002, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Mensen die stellingen persoonlijk opvatten, dat is pas irritant.

dit vind ik best wel nergens op slaan, wie heeft gezegd dat ik deze stelling persoonlijk opvat? als ik zou zeggen 'ik draag roze maar ik ben niet homo, dus wat lul je nou', ja dan zou je er uit kunnen afleiden dat ik het persoonlijk op heb gevat.. maar nu zeg ik mijn mening, en die mening luidt 'ik vind het dom als mensen de kleur roze met homo's accosieren' en ik zie niet in wat jij hier voor persoonlijks voor mij in ziet..

maarja, laat ik maar stoppen straks wordt lifestyle weer verpest, en ik wil niet nog twee weken uit mn leven missen
Oud 02-04-2002, 18:02
J-roen
J-roen is offline
idd, roze is voor homo's, vieze homo's, bah.
Oud 02-04-2002, 18:09
psilo
psilo is offline
iedereen die roze draagt is homo, zo steekt het nou eenmaal in elkaar
Oud 02-04-2002, 18:09
Black Sugar
Black Sugar is offline
Somigge jongens staat het echt hardstikke goed. Vind ik echt een beetje onzin dat het een homo kleur zou zijn. Alsof alle homo's rose truitjes dragen
Een strakke leren broek met strak glilttertopje en een cowboyhoed en hand in hand met een kerel, ja dan ga ik wel denken hey, die zou best wel eens homo kunnen zijn
Oud 02-04-2002, 18:14
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
J-roen schreef:
idd, roze is voor homo's, vieze homo's, bah.

Ten eerste vind ik het altijd zo enorm irritant als 'homo' als scheldnaam wordt gebruikt... en sowieso al die generalisatie er om heen, dat slaat gewoon zo nergens op... maar goed, dat terzijde.

Wat een onzin, roze kan heel stijlvol staan, kijk als je nou zo'n Jody Bernal-achtig strak roze shirtje gaat dragen kan ik me er iets bij voorstellen (maar dan nog ), maar gewoon een mooi roze overhemd of een roze polo of weet ik veel, dat vind ik vaak juist heel mooi staan bij mannen

Oud 02-04-2002, 19:01
Verwijderd
Citaat:
psilo schreef:
iedereen die roze draagt is homo, zo steekt het nou eenmaal in elkaar

Dat je vind dat rose is geasocieerd met homo ok..
MAAR DAT JE GAAT BEWEREN DAT HET ZO IS, GAAT TE VER

Advertentie
Oud 02-04-2002, 19:29
~julie~
~julie~ is offline
Citaat:
Esmée schreef:
maar gewoon een mooi roze overhemd of een roze polo of weet ik veel, dat vind ik vaak juist heel mooi staan bij mannen
Maar dan moet hij er wel een type voor zijn!! Wat echt heel fout staat is een bleke jongen met een roze overhemd aan...en dan helemaal ook nog zn kraag omhoog, ielll!!
Oud 02-04-2002, 19:44
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik heb in mijn uiterst royale kledingkast ook een roze blouse en een roze polo van RL hangen...

gewoon wel cewl...
Oud 02-04-2002, 19:52
psilo
psilo is offline
Citaat:
McLaren schreef:

Dat je vind dat rose is geasocieerd met homo ok..
MAAR DAT JE GAAT BEWEREN DAT HET ZO IS, GAAT TE VER

rot joch, je liegt!!

Oud 02-04-2002, 19:54
punkyfish
punkyfish is offline
hoi hoi hoi ik ben in een roze met geel en oranje-bui, of ik ben vrolijk, i don't know.

maar ik vind roze dus mooi heb roze haar gehad, en toen maar meteen roze kleertjes aangeschaft (nja, 2 truitjes) en mn fiets roze gespoten. heb veel roze sokken maar dat is gewoon toeval denk ik

een jongen bij mij op school heeft vaak roze aan, staat hem heel goed. en die is toch wel blank, en zet ook de kraag omhoog. maar dat zijn we eigenlijk wel van hem gewend want hij heeft altijd wel opvallende dingen/kleuren aan.

maarrem, niet homo-achtig nee. homo is geen scheldwoord, en waarom zouden alle homo's roze dragen, of zou roze geassocieerd moeten worden met iemand geaardheid maarja.

zoals met bijna alle dingen ligt het aan de persoon en hoe die persoon het combineert...
Oud 02-04-2002, 19:59
lithium
lithium is offline
doe normaal, ik heb een hekel aan vooroordelen.
Alsof homo zijn iets met kleding te maken heeft
Oud 02-04-2002, 20:10
Verwijderd

Roze hoeft helemaal geen homo-kleur te zijn. Er zijn genoeg mannen die een roze-polo's dragen en hetroseksueel zijn. Mijn engelse leraar die draagt ook wel eens een roze polo en toen ging gelijk het gerucht rond dat hij gay zou zijn. Dat vind ik zo sneu...

Het klinkt als een dooddoener, maar niet iedere gay heeft roze in zijn kast hangen. En als je roze draagt hoef je dus ook geen homo te zijn...
Natuurlijk zijn er wel gays die roze dragen. Maar dan vooral om een statement te maken of om de boel te shockeren...
Oud 02-04-2002, 20:13
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Roze is al jaren mijn 'handelsmerk'
Tja, ik moet zeggen... een kleur als handelsmerk? ehh vinnik eigluk nogal sielug.

Roze is niet alleen voor homo's.
Oud 02-04-2002, 20:17
marlies
marlies is offline
Ik vind roze en hele lieve kleur, maar ik vind het bij jongens niet zo leuk, maar ik denk dan niet gelijk dat ze Homo zijn ofzo...nee dat niet..
Oud 02-04-2002, 20:18
Caroo
Caroo is offline
Rose is ruleerend of het nou gedragen wordt door homo's, jongens, meiden, punkers, altoos, trancetiepjes of wie dan ook, rose is gewoon koel!!!

En dat is mijn mening!
Oud 02-04-2002, 20:27
Candysuck
Candysuck is offline
Citaat:
She-Devil schreef:
Tja, ik moet zeggen... een kleur als handelsmerk? ehh vinnik eigluk nogal sielug.

Roze is niet alleen voor homo's.

naja ieder heeft t zijne, de een loopt altijd met n hanekam, de ander met spikes, nog n ander met de kraag omhoog, dat zijn net zo goed 'handelsmerken'. en zij heeft dat met n kleur, wat is daar zielig aan?
Oud 02-04-2002, 22:00
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
bertbart schreef:

Roze hoeft helemaal geen homo-kleur te zijn. Er zijn genoeg mannen die een roze-polo's dragen en hetroseksueel zijn. Mijn engelse leraar die draagt ook wel eens een roze polo en toen ging gelijk het gerucht rond dat hij gay zou zijn. Dat vind ik zo sneu...

Het klinkt als een dooddoener, maar niet iedere gay heeft roze in zijn kast hangen. En als je roze draagt hoef je dus ook geen homo te zijn...
Natuurlijk zijn er wel gays die roze dragen. Maar dan vooral om een statement te maken of om de boel te shockeren...

Oud 03-04-2002, 08:45
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
She-Devil schreef:

Ik niet

Oud 03-04-2002, 08:46
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Candysuck schreef:
naja ieder heeft t zijne, de een loopt altijd met n hanekam, de ander met spikes, nog n ander met de kraag omhoog, dat zijn net zo goed 'handelsmerken'. en zij heeft dat met n kleur, wat is daar zielig aan?

Ik heb ook mijn kraag omhoog hoor Mlissie!

Oud 03-04-2002, 08:47
de
de is offline
Ik heb vandaag een roze polo aan
Oud 03-04-2002, 08:48
Verwijderd
homo rulez..

Als ik mensen tegen kom die tegen homo zijn heb ik vaak de neiging [en doe ik ook] om gewoon te gaan beweern dat ik ook homo ben
[ben ik dus niet]
Oud 03-04-2002, 08:57
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
roze is gaaf
Oud 03-04-2002, 09:14
Dorus
Dorus is offline
Het ligt er maar net aan hoe en wat. Een lichtroze overhemd kan heel mooi staan, en absoluut niet verwijfd ofzo, terwijl ik bij de felroze superstrakke shirtjes toch eerder aan homo's denk...(no offence)
Oud 03-04-2002, 09:35
Prada
Prada is offline
Roze wordt met vrouwelijk geassocieerd, kijk maar naar de geboortekaartjes (meisje = roze, jongetje = blauw)...Daar homo's vrouwelijk kunnen zijn, tenminste de homo's die expliciet naar buiten treden, wordt roze ook sneller met homo's geassocieerd...Is niks mis mee, maar zegt genoeg over de simpele logica van de mensen die deze associatie maken...

Oud 03-04-2002, 09:36
Verwijderd
Citaat:
de schreef:
Ik heb vandaag een roze polo aan
FOUOUT!!!

Rij je nu ook Opel GSI ofzo?
Oud 03-04-2002, 10:40
McMotion
McMotion is offline
ik vind het persoonlijk geen mooie kleur.. maar om nou een kleur te gaan reserveren en koppelen aan een sexuele voorkeur
Oud 03-04-2002, 11:25
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
ik vind het persoonlijk geen mooie kleur.. maar om nou een kleur te gaan reserveren en koppelen aan een sexuele voorkeur
he McMotion
Oud 03-04-2002, 11:57
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
niet om t als een homo kleur te bestempelen
(waar gaat tr heen met de wereld als we zelfs kleuren in hokjes gaan plaatsen .. whats next ... wit brood is voor homos en sesambrood voor altos ?? )

maar ik vind roze bij mannen toch niet echt mooi en bij meisjes ook niet gauw..
ik denk dan niet van goh wat een nicht ... ik denk dan gewoon *goh zou dat shirtje rood geweest zijn ooit ?*
ik hou van geen enkele mint kleur
Oud 03-04-2002, 13:02
Vespasienne
Vespasienne is offline
Je moet het tactisch dragen....:zomer, op je boot, mooie vrouwen wuivend aan de kant, en dan jij in de roze polotje en je verwilderde blonde lokken.

Oud 03-04-2002, 13:13
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Vespasienne schreef:
Je moet het tactisch dragen....:zomer, op je boot, mooie vrouwen wuivend aan de kant, en dan jij in de roze polotje en je verwilderde blonde lokken.
Oei klinkt bekend. (k heb alleen geen blode lokken )
(nog 2 weekjes voor onze zeilboot weer te water wordt gelaten!)
Oud 03-04-2002, 13:29
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Vespasienne schreef:

Oeeeh yeah baby

Regels voor berichten