Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben een enorme fan van roze en vind het absoluut geen homokleur, zoals ik al zei. hehe.
||
Citaat:
Neej, maar ik krijg wel vaak (vroeger vooral) echt rare blikken en andere nare opmerkingen. 'Provoceer je graag ofzo?' ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maarja, laat ik maar stoppen straks wordt lifestyle weer verpest, en ik wil niet nog twee weken uit mn leven missen ![]() |
![]() |
|
Somigge jongens staat het echt hardstikke goed. Vind ik echt een beetje onzin dat het een homo kleur zou zijn. Alsof alle homo's rose truitjes dragen
![]() Een strakke leren broek met strak glilttertopje en een cowboyhoed en hand in hand met een kerel, ja dan ga ik wel denken hey, die zou best wel eens homo kunnen zijn ![]()
||
Citaat:
![]() Ten eerste vind ik het altijd zo enorm irritant als 'homo' als scheldnaam wordt gebruikt... en sowieso al die generalisatie er om heen, dat slaat gewoon zo nergens op... maar goed, dat terzijde. Wat een onzin, roze kan heel stijlvol staan, kijk als je nou zo'n Jody Bernal-achtig strak roze shirtje gaat dragen kan ik me er iets bij voorstellen (maar dan nog ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hoi hoi hoi ik ben in een roze met geel en oranje-bui, of ik ben vrolijk, i don't know.
maar ik vind roze dus mooi ![]() ![]() een jongen bij mij op school heeft vaak roze aan, staat hem heel goed. en die is toch wel blank, en zet ook de kraag omhoog. maar dat zijn we eigenlijk wel van hem gewend want hij heeft altijd wel opvallende dingen/kleuren aan. maarrem, niet homo-achtig nee. homo is geen scheldwoord, en waarom zouden alle homo's roze dragen, of zou roze geassocieerd moeten worden met iemand geaardheid ![]() zoals met bijna alle dingen ligt het aan de persoon en hoe die persoon het combineert...
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() Roze hoeft helemaal geen homo-kleur te zijn. Er zijn genoeg mannen die een roze-polo's dragen en hetroseksueel zijn. Mijn engelse leraar die draagt ook wel eens een roze polo en toen ging gelijk het gerucht rond dat hij gay zou zijn. Dat vind ik zo sneu... Het klinkt als een dooddoener, maar niet iedere gay heeft roze in zijn kast hangen. En als je roze draagt hoef je dus ook geen homo te zijn... Natuurlijk zijn er wel gays die roze dragen. Maar dan vooral om een statement te maken of om de boel te shockeren... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Het ligt er maar net aan hoe en wat. Een lichtroze overhemd kan heel mooi staan, en absoluut niet verwijfd ofzo, terwijl ik bij de felroze superstrakke shirtjes toch eerder aan homo's denk...(no offence)
|
![]() |
Roze wordt met vrouwelijk geassocieerd, kijk maar naar de geboortekaartjes (meisje = roze, jongetje = blauw)...Daar homo's vrouwelijk kunnen zijn, tenminste de homo's die expliciet naar buiten treden, wordt roze ook sneller met homo's geassocieerd...Is niks mis mee, maar zegt genoeg over de simpele logica van de mensen die deze associatie maken...
![]() ![]()
|
![]() |
niet om t als een homo kleur te bestempelen
(waar gaat tr heen met de wereld als we zelfs kleuren in hokjes gaan plaatsen .. whats next ... wit brood is voor homos en sesambrood voor altos ?? ![]() maar ik vind roze bij mannen toch niet echt mooi en bij meisjes ook niet gauw.. ik denk dan niet van goh wat een nicht ... ik denk dan gewoon *goh zou dat shirtje rood geweest zijn ooit ?* ik hou van geen enkele mint kleur
||
Citaat:
![]() ![]() (nog 2 weekjes voor onze zeilboot weer te water wordt gelaten!) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Wegwijzen & Voorstellen |