Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mensen die andere uitlachen of naroepen omdat ze hem/haar lelijk/raar/anders vinden zijn vaak zelf heel erg slappe mensen die proberen hun eigen reputatie hoog te houden door andere de grond in te trappen.
Met anderre woorden, die mensen zijn zelf zo weinig dat jij met kop en schouders boven hun uitsteekt. Dus moeten ze jouw wel de grond in trappen om hun eigen hoofd boven water te houden...... Dat is pas zwak raar en anders! En ik vind jouw alleen al super omdat je jezelf kunt zijn!!! verder heb ik heleaas geen advies voor je hoewel ik altijd denk aan wat ik je net schreef...... dat denk ik haha ik ben toch veel sterker als hun... laat ze maar die mensen zonder hersenen, ze weten niet beter! sterkte!! en ik vind vooral dat jij je niet moet gaan aanpassen aan de rest! [Dit bericht is aangepast door femke222 (27-12-2001).]
|
![]() |
najah
ik heb maar een paar adviezen of je probeert ze te negeren en je er niks van aantrekken..maar duidelijk is dat, dat nie goed lukt en dit is een triest advies maar hij werkt wel veranderen zodat men je wel accepteerd dus dat ze niet kijken wat ziet zij eruit zeg... ![]() majah...je moetut helemaal zelf weten ik zou iniedergeval wel wat gaan ondernemen als je er echt mee zit. ik zou zelf nie weten wat je anders kan doen want die mensen die je op een bepaalde manier keuren kun je moeilijk veranderen/of ze is even goed de waarheid vertellen heeft denk ik ook nie echt veel nut |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kijk ook wel eens naar mensen, onbewust, jij vast ook, dat doet iedereen. In eerste instantie ga je vaak af op uiterlijk, of je wilt of niet. Dat is ook het enige waar je op af kunt gaan als je iemand verder niet kent. Pas als je iemand beter leert kennen kun je op innerlijk afgaan. Ik zie er vrij normaal/degelijk/volgens de algemene 'norm' uit, maar ook naar mij kijken mensen en ze roepen me ook wel eens dingen na. Naar je toe komen, naroepen, vreemd gaan lopen doen, das nog irritanter dan alleen maar kijken. Vaak zijn ze jaloers, of zelf onzeker, of ze willen stoer zijn (denken dat dat stoer is), maar daar heb jij zo weinig aan, dat te weten, 't maakt het voor jou niet minder erg.
Probeer te blijven wie je bent, zo zijn (qua innerlijk en uiterlijk) zoals je je er zelf goed bij voelt, als mensen je eenmaal leren kennen en ze mogen je, dan mogen ze je toch wel, hoe je d'r ook uitziet. Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen. (Loesje) [Dit bericht is aangepast door Leonoor (27-12-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() [edit]type foutje[/edit] [Dit bericht is aangepast door Leonoor (27-12-2001).] |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
...dat is het leven van de avant-garde. p,l,u,r, -604
|
mensen, kijken/keuren altijd mensen die anders zijn dan zij, dat is gewoon een feit, maar dat hoeft niet slecht bedoeld te zijn. En als jij je er niet goed bij voelt, voel je je dan wel ok met hoe je er uit ziet. Pas als dat zo is kan het je weinig schelen hoe anderen over je denken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Leonoor (30-12-2001).] |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
en kan er ook niet echt uitleg bij geven maar ik denk om zich beter te voelen en je ergens te kunnen klaseren |
![]() |
|
Ik heb hier ook heel vaak overnagedacht en doe het nog steeds als ik me rot voel, maar wat ik heb ervaren is dat wanneer je je onzeker voelt je dat uitstraalt en dan mensen je dan eerder "pakken"
Dat soort mensen zijn zwaar triest, maar daar heb je niet aan als je ze het doen, want jij bent de dupe. Ik voel me nu ook nog vaak rot, maar niet meer zo heel vaak als vroeger, omdat ik bij mijzelf na ben gaan denken wat er leuk aan mijzelf was..Dat was in eerste instantie heel moeilijk, maar beetje bij beetje kwamen de positieve gedachten. Ik had het ook heel erg (en nu nog steeds wel) dat ik door iedereen aardig gevonden wil worden, maar ik heb nu zo'n beetje door dat dat gewoon niet kan. Ik dacht eerst dat ik daar te stom voor was, maar de mens verschilt teveel van elkaar om elkaar allemaal te mogen. Je moet genieten van de mensen om je heen die je zelf ook heel graag mag, want daar heb je je meeste aan.. Dit klinkt volgens mij nu heel betweterig, maar zo bedoel ik het absoluut niet. Wat ik je wil zeggen is dat je moet proberen om van je onzekerheid beetje bij beetje af moet komen. Dat is heel makkelijk gezegd natuurlijk, maar ik heb gemerkt dat ik nu gelukkiger ben dan een paar jaar geleden.
||
![]() |
Citaat:
Weeju wat ik denk?? Mensen zijn gewoon zo.. als er een type barbie voorbij komp gaan ze fluiten en komp er ies voorbij wat ze niet aanstaat dan kijken ze erop neer , mensen hebben een beeld van de perfecte mens gemaakt.. hoewel de perfecte mens nooit bestaan heeft , dit beeld hebben ze zelf gemaakt en als je daar niet aan voldoet heb je pech.. ik vind het zelf belachelijk.. iedereen is knap.. want knap bestaat niet, zo is ook iedereen lelijk.. want niemand is lelijk... er bestaan droommensen en das de grootste fout van de wereld... barbies zijn NEP... *denk ik * ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan vind je vanzelf de kracht om met opgeheven hoofd door te lopen. Als je echt jezelf bent (in hoeverre dat mogelijk is) dan pakt niemand je dat meer af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
in een klein dorpje val je veel meer op als je er anders uit ziet dan in rotterdam/amsterdam ofzow... verhuizen dus ![]() ![]() post es een foto ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
tja, als je je anders kleedt dan anderen dan kuan je natuurlijk commentaar verwachten. Als dat negatief is ligt het echt aan die mensen die het commentaar geven. Mensen kijken mij vast ook raar aan enzo. Maar ik zie dat gewoon niet (meer) (zo opvallend zie ik er ook nie uit hoor) maar goed, het is een kwestie van zelfvertrouwen die je hebt en die je uitstraalt. Als mensen commentaar geven kan je het beste een grapje ofzow erover maken. Zo doe ik dat.
En je zit nu in een lastige leeftijds categorie (16 neem ik aan) Het zijn vast leeftijdsgenoten die dat doen (pubertijd, zijn zelf ook ontzettend onzeker)Wees gewoon jezelf en het komt vast goed. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom zou god bestaan? akumabito | 1 | 28-08-2005 09:39 | |
Psychologie |
Homosexueel --> Ziekte/afwijking? Verwijderd | 267 | 11-02-2005 14:24 | |
Liefde & Relatie |
Liefde & de Bijbel MissyE | 126 | 01-01-2005 20:02 | |
Psychologie |
de wereld, hypocrisie, waarom doen jullie er niets aan? Abstract | 42 | 24-12-2004 15:33 | |
Eten & Drinken |
waarom vegetarier?!?(help) pientje3 | 160 | 27-04-2004 14:50 | |
Verhalen & Gedichten |
ADHD gedichtje...........? HelpMePlease | 7 | 16-01-2002 17:41 |