Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
schat, als ze je nie meer wil zien door dat jij ff zegt waar je mee zit, DAN WORDT HET TIJD DAT JE ES FF ANDERE VRIENDEN ZOEKT!
klinkt lomp (ist ook ![]() echt je moet ff voor jezelf op komen, misschien is dat ook Je Hele Probleem wel..? vertel haar gewoon wat je hier ook zegt, ik zou het helemaal accepteren alsk haar was en samen naar een oplossing gaan zoeken. go 4 it!
|
Jij denkt dat het redelijk is dat je het leven van je ex en je beste vriendin kunt beheersen door hen te verbieden met elkaar te zoenen? Jij denkt dat het redelijk is om hun leven te beperken ten bate van jouw zwakke tolerantie?
Aha. Zoek (professionele) hulp.
||
![]() |
Citaat:
ik zeg juist dat ik helemaal niet wil dat het zo loopt... ik zeg ze toch niet voor niks niets over wat ik voel, hallo lees eens ff goed... ik zal zo ook nooit maar ook nooit verbieden om met elkaar te zoenen... enne heb al hulp ![]()
Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 11:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en tis allemaal maybe ook wel een deel van mijn problemen maar zker niet alleen dat hoor kheb redelijk wat mee gemaakt in mijn leven maar moet het allemaal nog leren verwerken ... ik spreek haar dadelijk en zal proberen het een ander te vertellen... harstikke bedankt voor je hulp *kuffel*
||
Citaat:
Of je leert ermee omgaan dat het uit is tussen jou en je ex en doet niet meer zo zielig. Ow en bezuip jezelf vanavond maar ![]()
||
Citaat:
Zelf zou ik ontzettend moe worden van zo'n masker waardoor je niet kunt zeggen wat je vindt, ongeacht hoe redelijk het is wat je vindt. Het lijkt erop dat je gevangen zit tussen je eigen ideaalbeelden en 'sociale wenselijkheid' en er zijn twee manieren om daaruit te komen: het veranderen van de ideaalbeelden of het doorbreken van de sociale wenselijkheid.
||
![]() |
Citaat:
ik heb met ze allebei gepraat en ga ook met ze vanavond op stap, ik zie hun liever gelukkig en ik moet zeggen dat ik nu na veel praten er ook al veel meer vrede mee heb... en nee ze weten niet dat ik in de knoop zit me mezelf daar ga ik niemand mee belasten behalfe dat mijn psych en therapeut... maarre ik doe het zker niet om te trende te volgen anders zou ik geen hulp hebben gezocht en dan zou de hele wereld het weten, ik schaam me er juist voor... enne nee ga mezelf niet bezuipen vanavond althans niet expres, ik kan weer lachen ![]()
||
![]() |
Citaat:
daarom ga ik vanavond gewoon stappen en gewoon lol maken... thx
|
![]() |
Klinkt misschien stom maar ik denk dat ik heeeel kwaad op jou zou zijn als je met een van mijn exen zou zoenen, van eentje zou ik het vooral dom van je vinden maar goed......
![]() En helemaal als ik die gene nog leuk zou vinden, kom op lon, je hebt ook recht op een leven en laat niet zo makkelijk over je heen lopen Daarbij, als danielle echt zo'n goede vriendin is heeft ze er respect voor dat jij het er moeilijk mee hebt en geeft ze hem op, al is het alleen maar voor jou, hoe leuk ze hem ook vind, maar vrienden doen dat voor elkaar! (Ik heb echt goed over die kuttige situatie destijds nagedacht en eigenlijk is dit nog erger als toen.... ![]() Hmm spreek je morgen nog wel, zorg maar dat je om 11 uur je bed uit ben want dan sta ik ongeveer aan de deur te kloppen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zou kunnen zeggen als zij echt om jou geeft dan zou ze dit niet doen, maar je kunt ook zeggen als gothicje echt om haar geeft zou ze haar dit gunnen.. Het is maar net hoe je het bekijkt.. Ik vind overigens geen van beiden juist hoor.. Ik sluit me verder eigenlijk aan bij wat Unexplained schrijft.. @gothicje: wel goed dat je gepraat hebt en dergelijke, mooi dat je er daardoor meer vrede mee hebt, houden zo! Het zou hoe dan ook een moeilijke situatie zijn, en hierbij zijn er 2 mensen nog gelukkig mee moet je maar denken dan. sterkte |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik ook bedoelde met de kuttige situatie destijds was dat gothicje verliefd was op een vriend van haar, hij alleen niet op haar. Even later werd hij verliefd op mij en dat was wederzijds, en ook al zei gothicje dat zij het niet erg zou vinden, ik vond het gewoon niet kunnen als ik wat met hem zou krijgen ofzo...gewoon omdat ik wist dat ik het andersom ook niet leuk zou vinden en ik kon me wel een beetje indenken hoe het voor gothicje zou zijn om ons samen te zien... Wat er nu aan de hand is zie ik een beetje hetzelfde, en ik denk dat die vriendin van gothicje het andersom echt niet gepikt zou hebben, ze kan op zijn minst wat meer begrip opbrengen.....helemaal nu ik net hoorde dat ze gisteren heel de avond met de ex van gothicje heeft staan kleffen...voor haar neus....ik vind het gewoon echt niet kunnen.
|
Au, it hurts.
Echt een kutsituatie. Heb laatst ongeveer hetzelfde meegemaakt. En ik hoorde het meisje waarik verliefd op was 2 keer klaarkomen in het bed van mijn buurjongen wat toendertijd toch wel ongeveer mijn beste vriend is, en ik woon op kamers dus je hoort het goed. De volgende dag werd ik wakker zette Cd op waar ik ultiem vrolijk van werd (ter info, alanis morissette) en begon vervolgens vet hard mee te zingen en te springen tot alle frustraties er uit waren. Die dag was serieus een van mijn meest vrolijke dagen, hoewel ik vanaf die tijd eigenlijk alleen maar vrolijker ben gewrorden, Ik heb nog maar weinig met mijn buurjongen gesproken, en alles wat ie zegt klinkt alleen nog maar lomp in m'n oren. Terzijde, 't was een vriend die ik kon missen. Vuile eikel... Achteraf bleek het toch een ander meisje te zijn, vet lomp ook weer, maar ik wist toch bijna zeker dat ik 'r stem hoorde en ik wist ook dat mijn buurjongen haar leuk vond. Dus. Kortom ik heb m'n vriendschap gebroken en aan dat meisje had ik een dag te vette schijt, tot ik wist dat het haar niet was. Volgende week stuur ik 'r een bos rozen en vraag 'r mee uit eten. ![]()
|
![]() |
Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Ik had het uitgemaakt met mijn vriendin en de dag erna wat met haar vriendin waardoor (mijn ex) jaloerse dingen begon te doen. Toen op een zondagavond had mijn ex wat tegen mijn toemalige vriendin gezegd en die was dus pissed op me. We hebben daarna een goed gesprek gehad en dat heeft geholpen ![]() maar suc6 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lastige situatie; verward... meneergaar | 19 | 04-04-2014 18:12 | |
Liefde & Relatie |
moeilijke situatie weet niet wat ik moet doen bushongo | 13 | 29-03-2010 00:09 | |
Eten & Drinken |
Algemeen Vegetarisme en Veganisme Topic Verwijderd | 500 | 30-05-2006 13:09 | |
Psychologie |
Problemen van vriendin beginnen ook mijn problemen te worden Balance | 6 | 27-02-2004 18:09 | |
Liefde & Relatie |
please kan iemand me helpen ik kan wel janken wat moet ik doen:( **~yvie~** | 36 | 06-11-2002 07:44 | |
Liefde & Relatie |
als je vriend iemand berooft... devilcat | 53 | 26-05-2002 18:39 |