![]() |
|
![]() |
Volgens de Iraakse arts Asassedi is Saddam Hoessein allang dood en is de man die wij voor Saddam aanzien een dubbelganger. Volgens de arts toont analyse van foto- en filmmateriaal dat onmiskenbaar aan.
Zo zouden de oren en handen van Saddam Hoessein er nu totaal anders uitzien dan een aantal jaren geleden. De dubbelgangers hebben operaties ondergaan om zoveel mogelijk op Saddam te lijken. Saddam stierf voor 1999 aan lymflierkanker in een frans ziekenhuis. Na 1999 waren oren & handen nooit meer identiek .... Bron: Netwerk Oren & handen zijn overigens bij ieder persoon anders er is geen gelijke dus het zou volgens mij best goed kunnen. Ook zou Bush allang op de hoogte zijn maar het niet publiekelijk vertellen zodat de vijandigheid jegens Saddam blijft bestaan ... Andere sites over zijn dubbelganger(s): Persoonlijke website over Saddams dubbelgangers (Engels) ZDF-reportage over Saddams dubbelgangers (Duits)
Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 20:16. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik zag het ook....wat ontzettend vaaaaag!!! ![]() maargoed....de wereld is toch al compleet doorgedraaid dus dit kan er ook nog wel bij
|
Als ie dood is maakt het blijkbaar niet echt uit want ze gaan daar in Iraq gewoon door met wat hij altijd al deed. Dus degene die nu de touwtjes in handen heeft is net zo erg.
||
Die foto kan natuurlijk ook gewoon op de compu gemaakt zijn he? En er lopen voldoende look a likes rond..
Maar Citaat:
Trouwens, over die dubbelgangers.. Ik las laatst in de Kijk dat Hitler ook zo'n dubbelganger had.. Die was dus neergeschoten, en toen dachten ze dat ze Hitler hadden neergeknald. Niet dus. Zo blijkt maar weer dat Saddam niet echt origineel is/ was... |
![]() |
||
Citaat:
zien dat dit inderdaad zo is, maar het bewijs dat ze gaven was niet overtuigend. Zo pasten ze afstanden op ogen, mond en neus toe, maar vergaten hierbij voor het gemak dat het hoofd in de foto ook soms gedraaid was (en die afstanden dus veranderen!).
||
Citaat:
||
Citaat:
Alleen die boven rechtsonder vind ik verdacht.
|
![]() |
|
ik zag het gisteren laat bij de herhaling van Netwerk geloof ik.
Ze basseerde hun verhaal op de oren van Saddam, die er volgens hun heel verschillend uitzien. Nu zag je wat voorbeelden, maar ik zag echt geen verschil tussen die oren. Over de handen hadden ze het niet btw.
|
Het is mogelijk...maar maakt het echt wat uit?
Bovendien..het feit dat de Saddam's die nu in de openbaarheid treden andere oren hebben, betekent niet automatisch dat de echte Saddam ook daadwerkelijk gestorven is. Als ik zelf Saddam was, zou ik zeker geen interviews met Amerikaanse journalisten houden, laat staan me geregeld in de openbaarheid vertonen...daar heb je toch juist die dubbelgangers voor? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ook zouden amerikanen allang de techniek hebben om net zoiets te doen als bij Face off die film ja of gekloond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof wel dat hij dood zou kunnen zijn, aangezien artsen zeggen dat hij lymfeklierkanker had volgens die docu (netwerkdocu?).
||
Citaat:
|
![]() |
|
Inderdaad, daarom zei ik ook:
Het feit dat de Saddam's die nu in de openbaarheid treden andere oren hebben, betekent niet automatisch dat de echte Saddam ook daadwerkelijk gestorven is. Als ik zelf Saddam was, zou ik zeker geen interviews met Amerikaanse journalisten houden, laat staan me geregeld in de openbaarheid vertonen...daar heb je toch juist die dubbelgangers voor? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Blix: Irak slechter af dan onder Saddam LaResistance | 104 | 21-04-2004 00:49 | |
VS bevestigen dood zonen Saddam Hussein MissCzechMeOut | 35 | 25-07-2003 11:17 | |
Hoger beroep: 18 jaar voor Volkert van der Graaf Insane Juggalo | 115 | 24-07-2003 09:38 | |
Saddam nu echt dood? lukas15 | 16 | 18-04-2003 23:19 | |
tegen oorlog, lekker makkelijk ShoarmaSchaap | 215 | 06-04-2003 17:10 |