![]() |
|
![]() |
Voor een keertje vind ik geen probleem, maar als ik nooit bij hem zou kunnen klaarkomen zou ik me toch afvragen waarom?
Dan zit er een of andere psychische barriere waardoor je je niet kunt laten gaan bij hem, en dat is nou juist het supere van sex! Mijn vriendje zou het vreselijk vinden als hij dat niet van mij zou meemaken. Het is het allerintiemste en meest intense wat je kunt delen, en dan lukt het niet....
||
Citaat:
![]() Groetjes Doopy |
![]() |
||
Citaat:
Gaat hier volgens mij over 1 keertje niej klaarkomen.. en als je heerlijk sex hebt... hoef je toch nietklaarte komen? of ligt dat aan mij |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En mij lukt het ook wel eens niet, dat is dan geen probleem. Kan ik des te beter op hem letten.
||
![]() |
Citaat:
en sex zonder hoogtepunt is niet zo leuk als sex MET een hoogtepunt..ookal geniet je dan op een andere manier. IMHO
|
![]() |
ik kom soms moeilijk klaarkomen tijdens de sex, maar ik kan wel heel erg genieten, tijdens het voorspel kom ik toch bijna altijd wel, dus aan klaarkomen geen gebrek, maarja het ik vind het veel lekkerder om tijdens de sex klaar te komen, als het soms niet wil lukken stimuleer ik of hij me clitje erbij, zodat ik dan weleens eerder kom dan hij en hij gelijk daarbij de mijn samentrekken en kreunen
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat is seks? Dekaloog | 49 | 03-08-2016 22:46 |