Advertentie | |
|
![]() |
|
AHHHH NEEEE!!!!!!
Mensen......jullie moeten me helpen. Ik ben net terug van de wintersport. En ondanks dat we daar sateliet tv hadden, heb ik geen tijd gehad om everwood te kijken. Kan iemand even deze trouwe everwood kijker vertellen wat er allemaal gebeurd is ?!?! THANK YOU ![]()
||
Citaat:
Amy en Ephram zijn op schoolreis en daar zoent Ephram Amy. Eerst beantwoord zij dat maar dan trekt ze toch weg. Ze praat dan niet meer met Ephram. Dan gaat Amy op bezoek bij de ontwaakte Colin die niet kan praten maar wel horen. Alleen niemand heeft haar verteld dat Colin waarschijnlijk aan geheugenverlies lijd en zoch haar dus niet herinnert. En dus merkt Amy dat en gaat ze weg. Dan is er dat co-verhaal zegmaar over Dr Brown. Hij moet iemand die uitslag heeft behandelen en op het laatst heeft hij dat koppel laten inzien dat scheiden het beste is voor het al kapotte huwelijk. Hij voelt zich hierdoor schuldig en gaat biechten tegen God in de kerk. Dan wordt hij door de Domine (das ook die knakker met uitslag die gaat scheiden) uitgeroepen tot 'meest hoopgevende persoon van Everwood' En dan is het klaar toch?? OP het laatst is iedereen happy en gaan de Brown's en de Abott's wat eten samen. Ben ik iets vergeten?????
||
Citaat:
![]()
|
nou, hij kan em niet vinden op Kazzaa
![]() Maar ja....het gaat dan toch heel lang duren, want ik heb geen breedband inet. Ik had trouwens op een site gelezen dat Andy (ofterwijl Treat Williams) ook in 'Hair' gespeeld heeft!!! Ik ben er alleen nog niet achter wie hij dan speelt. Ik heb die film meerdere malen gezien, maar ik kan me echt niet voor de geest halen wie hij dan zou moeten zijn. Maar ja, die film is ook zo oud. Hij zal er daar wel heel anders uit zien. ![]()
|
Heeft iemand al wat op de reclame gezien over wat er morgen gaat komen???
Ik heb trouwens iets heel leuks gehoord van iemand die de hele serie al heeft gezien. Mag ik dat vertellen, of is het anders niet meer leuk om te kijken?!?! .............
||
![]() |
Citaat:
![]() of anders: maak het heel klein en zet er iig Grote Spoiler bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() (of misschien als niet zichtbare tekst en dat je de tekst dan eerst moet selecteren om t te kunnen zien ofzoiets en er iig SPOILER bij zetten. ![]() |
![]() |
|
whahaha, nee laat maar zitten dan. Ik zal niks zeggen. Want ik vind het zelf eigenlijk best wel jammer dat ik nu weet hoe het afloopt.
Maar ik kan je wel vertellen. Er gebeurd nog iets heel raars. Of zit ik nou te overdrijven..... ![]() ![]() Ik vond het in ieder geval wel heel grappig. LEuk hè, dat ik dat allemaal zo zit te vertellen. Jullie meteen allemaal super nieuwschierig ![]() ![]() ![]() ![]()
|
ohwww.....ik vond het anders wel goed. Ik heb zoals altijd weer genoten hoor
![]() Maar wat blijft die ephram toch hard tegen Amy zeg. Damn. Zomaar zegt ie nog in die winkel dat hij id verder gaat met zijn leven. En tenslotte zegt ie ook nog is dat ie weer naar New York wil gaan ![]()
||
Citaat:
en amy deed wel lullig, ephram bedoelde het wel goed.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() die oma was juist stiekum erg lief, die opa zo arrgoant "i'm the king of the superfathers" jag > eikel |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik kon mezelf er wel in vinden, zo'n opmerking ![]()
|
NOu, ik kan me niet voorstellen dat hij even weg gaat hoor. Dat doen ze niet in zo'n serie joh. Volgens mij kan je er wel zeker van zijn dat ie blijft.
Misschien een leuke verhaallijn.......Amy die Ephram gaat overhalen om te blijven. Amy denkt nu dat ze iets slechts gedaan heeft, en laat weer aan Epham weten dat zij heel veel om hem geeft en dat ze niet wil dat hij vertrekt. Sja....dat kan Ephie natuurlijk niet weerstaan dus blijft ie. Zoiets lijkt me wel aardig ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() MAar ja....door de politie worden opgepakt was ook een leuke optie ![]()
|
even het everwood topic weer in beeld brengen hoor
![]() MORGEN WEER EVERWOOD !!!!!! JEEEEEJJ ![]() Heeft iemand de reclame gezien ofzo?? wat gaat er allemaal gebeuren? naja.....nog 1 nachtje slapen. Nu eerst friends om 21 uur !!!!! ![]()
|
HEY TALON .....volgens mij heb jij (per ongeluk) mijn mail adrs door gegeven. Ik kreeg nu net een mailtje van Celine Huyskens!!
Maar ja, maak nie uit hoor. Ik vraag me alleen af hoe zei nou weer aan mijn mail adres komt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() of zeg gewoon dat everwood morgen weer komt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook Everwood fan, maar Ajax gaat voor hoor, ik neem Everwood op.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Net5 in het voorjaar Verwijderd | 67 | 16-03-2006 18:09 | |
Films, TV & Radio |
(NL) Desperate Housewives #2 Jolt | 500 | 12-10-2005 16:20 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #9 ItsSuuS | 500 | 23-02-2005 21:11 | |
Films, TV & Radio |